Znizenie balicka L na balicek M po 3 mesacnej zlave

Otázka

  • 0

Zdravim, viete mi poradit, ci sa da po 3 mesacnej zvyhodnenej cene  balicek L (TV + internet) niekde v aplikacii znizit na balicek M? Aby dalej viazanost nepokracovala s balickom L, osobne to momentalne nevybavim.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

dá sa to znížiť aj cez zákaznícku linku, mail marketing@telekom.sk alebo online chat na telekom.sk (v pracovných dňoch).

Ak máte podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii, dodatok k tejto zmene príde na portál, v opačnom prípade príde poštou.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to už nevybaví. 

PO tej trojmesačnej lehote už na nižší balíček neprejdeš, lebo si viazaný viazanosťou, dostal by si pokutu. 

počas tej lehoty by to šlo. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Lehota na bezplatný prechod na nižší balík je 6 mesiacov od podpisu viazanosti

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Presne ako píše @tyler91, aj v zmluve je to tak uvedené. Čiže po skončení trojmesačného benefitu síce sú služby účtované už štandardne, ale prechod nie je spoplatňovaný - v podstate ešte ďalšie 3 mesiace.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Mirko dakujem, pisala som mail, snad to vybavia. Zmluva plati od 20.1.cize predpokladam ze som ich kontaktovala v potrebnej lehote. Ide mi len o sposob ako to vybavit, bezne by som zbehla na pobocku, online alebo cez telefon som zatial co sa tyka Telekomu neriesila nic.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Rado sa stalo. Lehota je dodržaná, predpokladám, že už zajtra spracujú objednávku, príde Vám o tom SMS. Potom len počkať na dodatok k zmluve, ktorý v odpovednej obálke vrátite a tak bude objednávka dokončená :).

Ešte pripomeniem, že Vás môžu kontaktovať ohľadom troch programových balíčkov, ktoré máte v cene balíka M. Posielam link, kde si môžete vybrať. Je ale možné, že z prvotnej objednávky pred tromi mesiacmi dané balíčky evidujú: https://www.telekom.sk/televizia/kanaly-magio-tv

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Mirko vypisala som im tam uz aj balicky, pri ktorych chceme ostat tak snad to vsetko vybavime v pohode.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od trencancan
      Dobry den,
      viete mi niekto povedat ako je mozne ze ked spustim Magio TV box tak mi klesne rychlost internetu z 38Mbit/s na 32Mbit/s ak mame Magio TV po kabli a nie Magio GO TV? Chapal som to tak, ze klasicke Magio TV by nemalo ukrajovat z prenosoveho pasma internetu. Prave ako nevyhodu Magio GO TV som chapal to ze bude znizovat rychlost internetu, ale teraz to vyzera ze oba. Aka je potom vlastne vyhoda Magio TV oproti Magio GO TV? Moze to byt tym ze kabel uz viac nezvlada?
      Dakujem.
    • Od peto15
      Zdravím , chcem nahlásiť nefunkčnú online televíziu cez službu Magio GO ..... Nefunguje na apple macbook s procesorom M1 ani cez safari ani cez chrome odskúšané na viacerých modeloch aj pro aj air ..... Poprosím o opravu tejto chyby ,  po spustení online prenosu po chvíli napíše neznáma chyba a obraz sa zasekne ..... 

    • Od mudroncik
      Technik mi po poslednom zásahu u mňa doma vymenil box Arris za Motorolu vip2262. Arris keď som vypol, tak napr. na druhý deň som na jeden šťuk ho zapol a hneď išiel obraz zvuk. Táto Motorola vip2262 keď ju zapnem, tak sa desiatky sekúnd spúšťa modrá obrazovka, blikanie diódy, logo Telekomu a potom sa vypne do červenej LEDky. Musím box zapnúť ešte raz a zas dlhé sekundy nabieha s logom telekomu a pripája sa na sieť a potom až normálne nabehne obraz zvuk. Akoby sa vždy vypol do hlbokého spánku, ale prestavenie tejto funkcie v Menu box neponúka. Viete niekto čo s tým?
    • Od homeuser
      Mám doma vlastný router (mikrotik) pripojený za ONT v bridge mode. Nakonfiguroval som na WAN interface PPPoE , NAT a FW. Internet mi funguje. Je možne na môj router pripojiť aj Magio set topbox?
    • Od sisa2610
      Cca od 14.6.2021 vobec nefunguje teletext na ziadnom kanali. Tlacitko TXT predtym fungovalo na vsetkych kanaloch, ktore maju teletext, ale teraz nereaguje vobec nikde. Je chyba v set top boxe alebo v prenose signalu?
    • Od Galaxymanko
      Zdravím, 
      takže v poslednej dobe mi krásne išlo Magio GO stiahnuté z Google Play Store rovno v Smart TV a zrazu mi tam dnes vyhodilo hlášku: 
      Použité prihlasovacie údaje sú správne, ale služba Magio GO TV je dostupná len pre Magio GO TV (set-top box) a pre mobilné zariadenia (mobil alebo tablet).
       
      Zmenilo sa niečo, pôjde to ešte alebo takto idete nútiť ľudí do Magio boxov?