Vaše služby

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Momentálne som zákazničkou poskytovateľa O2,kde mám paušál, televíziu na doma ako aj internet na doma. Bohužiaľ nie som spokojná s ich službami (časté vypadávanie signálu, televízie, nefunkčnosť internetu) a tak som sa po niekoľkých odporúčaniach a recenziách rozhodla pre Vaše služby. Tak ako aj v O2 by som chcela od Vás aj paušál, aj televíziu aj internet na doma, ak je to možné, ale chcela by som sa najskôr s Vami poradiť. Chcela by som si preniesť číslo, ktoré momentálne mám, ale som viazaná ešte bonusom na telefón. Po zistení viem si ten zvyšok vyplatiť v najbližšej faktúre, ale neviem, keďže už nechcem užívať ich služby, či mi nezrušia aj číslo. Preto, ak by som sa mohla opýtať, či by ste mi vedeli poradiť ako by som mala riešiť tento problém. Ísť najprv do O2 a vyriešiť si všetky veci tam a prestúpiť na Vaše služby alebo po prenesení čísla mi O2 automaticky pošle faktúru so všetkým? Za každú odpoveď Vám vopred ďakujem. 

S pozdravom Martina Bondrová 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

odporúčam v O2 vysporiadať všetky pohľadávky a následne požiadať o prenos čisla do Telekomu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od Rorodede1
      Dobrý deň, chcem sa spýtať mám u vás už dlhé roky paušál HappyXL + magio internet XL , chcel by som sa spýtať ktorý paušál by ste mi doporučili z tých nových aby bol čo naviac podobný k tomuto čo mám, magio internet chcem mať naďalej
    • Od l.lukacovic17
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať od augusta 2020 mám paušál T DATA 25 a ešte mám 9 mesiacov viazanosti ale bez mobilného zariadenia. Koľko by mohla byt ta zmluvná pokuta keby chcem zrušiť viazanosť? Pretože paušál mi nevyhovuje a neni som snim spokojný. Ďakujem za všetky odpovede