Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

Prosím o radu. Poslednú dobu stojí optika u nás za figu. Balík XL a stabilita a rýchlosť slabá. Nepomohlo ani vypojenie routru z elektrickej siete a ani reštartovanie do tovarenskych nastavení. 

V prílohe zasielam prenosové rýchlosti pre dnešok. 

Ďakujem vopred za pomoc. 

results.csv

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

jeden kolega tu už mal ten problém. tiež balík XL. 

https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost

najskôr si skontroluj, či si to dobre odmeral, máš tu aj návod. 

A naozaj nemeraj cez prehliadač, skresľuje to naozaj ako fras. ja mám gigový internet., normálna rýchlosť tak 950 +- pri meraní cez prehliadač 140 +- je to tým že prehliadač, nie je schopný spracovať toľko dát a aj antivírus tie dáta brzdí popritom ako ich kontroluje. použi appku. 

a tak ako je to písané v tomto  článku, ak nameriaš rýchlosť pod 300 tak to nahlás ako poruchu, tak ako si to telekom zaviedol. 

lebo som si všimol, že v tých meraniach píše, že si to meral cez wifi. to nie je dobré, tam vôbec nemusíš merať rýchlosť internetu. meraj po kábli. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takže takto,

Dnes som sa k tomu dostala po dlhšom čase, keďže sa to chvíľu zlepšilo, ale nebolo to nič extra.

Počítač napojený cez kábel - výsledky zasielam v prílohe. K tomu porovnanie toho istého počítača - prenosové rýchlosti cez wifi.

 

My Speedtest Results.csv

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od madrian
      Čoskoro bude dostupná optika v mojej lokalite a mal by som nejaké otázky. Určite by som chcel používať svoj (Ubiquiti) router . To už viem, že od Telekom dostanem ONT zariadenie ktoré treba prepnúť do bridge módu. Alebo netreba? Čítal som tu na fóre, že keď nie je aktivovaná WiFi, je v bridge režimu.
      Pri objednávke je možné vybrať Modem / Router:
      Standard router s WiFi Premium router s WiFi Nemám záujem Táto možnosť je nezávislá od ONT? Ide o samostatný router? Za 0.49€/mesiac by som bral ako backup.
      Ešte taká otázka, že teraz dávajú IPV6, alebo IPV4? Máme doma server a zatiaľ nie som pripravený na IPV6. 
    • Od jankakochanka
      Dobry den. Chcela by som sa spytat či je v pláne zriadenie optického internetu v obci Oslany. Dakujem
    • Od Dobko30
      Dobry den, chcel by som sa spytat, ci bude zavedene optické pripojenie na internet ?  v casti sidliska Kvetna, mesto Trencin ulica Jana Holleho  14.  Mal som informacie ze sa malo zacat este v roku 2019 a chcel by som vediet ci sa v tejto lokalite planuje z optkou a kedy sa bude realizovat?
    • Od kelsinen
      Je možné na tomto routri niekde počítať prenesené údaje?
      Objem prenesených údajov na stránke telekomm.sk je neprimerane veľký ... chcel by som to porovnať.
    • Od ivan77
      zdravim
      dsl internet mam uz niekolko rokov a bude mi koncit viazanost. prave som zistil ze nemam na mojej adrese dostupny ziadny dsl internet u ziadneho z poskytovatelov tejto sluzby. ako je to mozne?
    • Od mharisko71
      Dobrý deň
      Rád by som zistil možnosť napojenia sa na optický kábel v okolí Jabloňovej ulici v Bernolákove .
      s pozdravom. 
      Ing.arch. Marian Jurča