Dáta ZADARMO

Otázka

  • 0

Dobrý večer,chcela by som vedieť kvoli čomu my boli aktivované dáta zadarmo spoplatnené

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Zdravíčko toto je verejné fórum a na takto konkrétnu otázku priamo spojenú s tvojím účtom tu asi nedostaneš odpoveď.  na to musíš kontaktovať telekom.

nie si v zahraničí? viem že tam tie dáta neplatia. 

aktivovala si si dáta aj v apríli?  v apríli ich bolo treba aktivovať nanovo?

možno hlúpa otázka... ale neprečerpala si ich?  pozerala si spotrebu?  vypisuje ti tam aj tie dáta zadarmo? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ten balík bol takto označený ? Za tento sa neplatí nič  a majú ho všetci s paušálmi ANO, Happy

DAED479F-CA91-4440-9EF0-F6314C12BDB4.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od skolacek
      Ahojte,
      prosím mám takú dilemu. Neviete niekto ako to je keď nesúhlasíte s predĺžením paušálu ?
    • Od tomas.jakocko666
      Dobrý deň viete mi poradiť kde môže byť problém keď mi nejde platiť cez sms na faktúru. Volal som a povedalo mi že u nich není nič obmedzené.
    • Od Zuzana09
      Zdravím dnes mi prišla sms z 2202 ako členovi magenta 1, že do konca februára môžem využiť ponuku druhého paušálu za 20eur s tým, že ponuka je platná len cez sms a mam odpovedať v prípade záujmu slovom ANO a že oni sa potom ozvu späť, no divne bolo keď sms bola spoplatnena. . Z tohto čísla mi Telekom ešte nič neposielal, je to ok? 
    • Od senesi.marek
      Dobrý deň prajem

      Chcem sa opýtať, či by ste nám vedeli poskytnúť nejaký benefit, keby sme prešli s našimi číslami od konkurencie ku Vám?
      Je nejaký minimálny počet čísiel, ktoré musíme preniesť, aby sme mali nárok na zľavu?
      Ďakujem za odpoveď.

      S pozdravom
      Marek
    • Od obchod904
      Ahoj, poraďte ako sa dá zmeniť správca skupiny. Dík. Ľuboš.
    • Od jakubva
      Dobry den, prisla mi nova faktura, kde je uvedena zmluvna pokuta. Menil so
       program po dohode s vasim kolegom. Pri podpisovani novej zmluvy mi povedal, ze zmluvnu polutu nebudem
      olatit. Z akeho dovodu je uvede a pokuta na fakture?
       
      dakujem
      jakub Vanek