Rychlost stahovania

Otázka

  • 0

Dobry den, chcem sa spytat ci nieako blokujete stahovanie zo sluzieb ako steam alebo blizard , rano som kupil detom hru , hovorim si ze kupim licenciu nech si ju stiahnu a bude pokoj aspon dva dni , vyhodil som 59€ za hru, ktoru od rana stahujeme a mam 36% hra ma asi 80GB, je mi jasne ze ste museli stiahnut rychlosti ale fakturu ste mi poslali celu. Tak to nechapem , platim za sluzby, pracujem cez internet a mam od vas najvacsiu a najdrahsiu linku aku ponukate , celkovo platim aj za tv 60€ mesacne a nemozem si stiahnut 80GB od rana. Deti su nasrate ja som nasrraty , urcite  mate sposob ako zistit ze nestahujem pravidelne torenty ni nic ine , klasicke pouzivanie internetu a obmedzite aj takych ludi, som strasne zvedavy na fakturu za mesiac. Cez speed rank som nameral 100MB/S, platim za 600MB/S ale to nevadi tych 100 uplne postacuje ale mne sa hra stahuje 320kb/s ozaj. 

 

dakujem za vyriesenie problemu nakolko by si to deti chceli aspon v pondelok zahrat. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost

zdarec, otestuj rýchlosť nie cez cez prehliadač na stránke speedtest.net od firmy ookla, ale stiahni ich aplikáciu. 

len pre predstavu ako veľmi to skresľuje.... ja mám rýchlosť 1GB ... rýchlosť nameraná cez appku teda bez obmedzení je +- 950 MB/s.

keď meriam cez prehliadač, tak sa pohybuje okolo 100. je to obmedzenými možnosťami prehliadača, ktorý proste nie je stavaný na takú rýchlosť a tiež do toho hovorí aj antivírus, ktorý tie sťahované dáta kontroluˇje a tým spomaľuje a obmedzuje. 

tak zistíš rýchlosť tvojho internetu. to Ad1.

ad 2. ty to sťahuješ z nejakého servera.... to ale vonkoncom neznamená, že budeš šťahovať rýchlosťou tvojho internetu.... 

si obmedzený možnosťami servera na ktorom je hra nahraná a odkiaľ štahuješ, si obmedzený antivírom, si omedzený rýchlosťou ktorou sa hra zapisuje na disk do ktorého to tvoje deti ukladajú. ....

je tam veľmi veľa faktorov a žiaden z nich telekom neovplyvní. či je to chyba telekomu si vieš odmerať, rýchlosťou internetu. so zvyškom telekom nemá vôbec nič spoločné. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Iba aby si pochopil ako to funguje.... čím je daná kvalita a rýchlosť prenosu? .... najslabším článkom. ...

pre príklad.... ak nahrávaš hudbu. a máš najlepšie reproduktory na trhu, najlepší kábel na trhu, ale mikrofón do ktorého hovoríš je na **piip**, tak výsledok bude stáť za **piip**.... 
ak budeš mať najlepší mikrofón, zlý kábel a najlepší reprák, výsledok je nahovno ak to vôbec cez ten kábel prejde... 
ak máš skvelý mikrofón, skvelý kábel, nahovno reproduktor, tak tiež to bude stáť za **piip**.... 
 

a rovnako je to aj tu..... 

ak server z ktorého sťahuješ stojí za **piip** zvyšok môže byť aj internet v NASA a najlepší počítač sveta, proste šťahovať to budeš týždeň. 
ak budeš mať naprd počítač, ktorý tie dáta dokáže spracovať len istou rýchlosťou, tak zvyšok môže byť akokoľvek dobrý, rýchlejšie to nepôjde.... 
ale nič z tohoto nie je chyba telekomu. či ti telekom dáva to, za čo si platíš, si odmeraj podľa návodu na stránke, ktorú som sem dal ako prvú. zvyšok už nie je v moci telekomu.  ...... to je len ten kábel pri zvuku..... oni zabezpečujú ten kábel.... skontroluj si ho.... 

ak je zlý mikrofón v podobe servera, či problém je v reproduktore ( niekde v tvojom pc) .... to už nie sú ani ich možnosti to napraviť  a už vôbec to nespadá pod ich správu. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takze prosim vas , pisal som na podporu blizadru od nich stahujem cez ich app, nie cez prehliadač, ono to ide 10MB/s po restarte pc, potom to padne na hodnoty od 1MB/S do 30b/s. Prosimvas nedavajte mi tu rady ako odmerat rychlost internetu. Proste to minutu ide a potom to nieco zablokuje, odpisali mi ze nie je problem u nich na serveroch . 

Testoval som tri krat https://www.speedtest.net/my-result/d/358183a2-cfca-4282-a8e0-520e176bc646

Robím web stranky a web dizajnera a v stietach sa trochu vyznam., tak mi prosim nehovor co je najslabsi clanok , lebo celu siet mam doma zmapovanu do podrobna, od routeru , swichou az po kable mam vsetko najkvalitnejsie , sietove karty a cat6 cable. cize co ma blokuje? jedine telekom ? Blizard mi napisal dva krat odpoved do 10 minut na podpore a dokonca mi poslali vytazenost ich europskeho servera. 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V poriadku, ale toto som nemohol  vedieť, preto som písal, o tom najslabšiom článku a v oboch príspevkoch som písal, že si treba skontrolovať či telekom dodáva to za čo platíš, ale nie je to jediná vec, ktorá udáva rýchlosť. 

2x to isté, len inak povedané. 

v každom prípade, toto je verejné fórum, takže ja by som kontaktoval technickú linku, o ktorej taktiež písané v linku, ktorý som uviedol ako prvý... kde sa hovorí, že ak ti pri optike XL (600) padne rýchlosť pod 300 a meral si to správne, treba to nahlásiť ako poruchu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som len chcel otazku ci sa s tym niekdo stretol ci to blokuju alebo nie ?

do rana necham zaplnuty pc hadam to bude stiahnute ak nie zajtra im zavolam 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Takze prosim vas , pisal som na podporu blizadru od nich stahujem cez ich app, nie cez prehliadač, ono to ide 10MB/s po restarte pc, potom to padne na hodnoty od 1MB/S do 30b/s. Prosimvas nedavajte mi tu rady ako odmerat rychlost internetu. Proste to minutu ide a potom to nieco zablokuje, odpisali mi ze nie je problem u nich na serveroch . 

Testoval som tri krat https://www.speedtest.net/my-result/d/358183a2-cfca-4282-a8e0-520e176bc646

Robím web stranky a web dizajnera a v stietach sa trochu vyznam., tak mi prosim nehovor co je najslabsi clanok , lebo celu siet mam doma zmapovanu do podrobna, od routeru , swichou az po kable mam vsetko najkvalitnejsie , sietove karty a cat6 cable. cize co ma blokuje? jedine telekom ? Blizard mi napisal dva krat odpoved do 10 minut na podpore a dokonca mi poslali vytazenost ich europskeho servera. 

 

 

Takze zaklady MB (Megabyte, citajte megabajt) neni to iste ako Mb (Megabit, citajte megabit)

8 Mb (megabit) = 1 MB (megabajt)
100 Mb/s = 12,5 MB/s (+- nejake straty su takze 10-11MB/s stahovanie je bezne)

Nameral si 100Mb/s na speedteste co znamena rychlost stahovania 10MB/s = vsetko v uplnom poriadku. To ze platis za 600Mb/s je pekne ale nato musis mat aj ostatne veci prisposobene takze rychlo popozerat ci mas:

  1. Vsetky routre/switche v sieti medzi tebou a pripojkou minimalne 1Gbit 
  2. Kable ktorymi su pripojene zariadenia su minimalne kategorie Cat5E
  3. Sietova karta v pc je minimalne 1Gbit

A ked sa teda vyznas v sietach tak popozeraj ci v routri nemas nejaky firewall/Traffic shape/QoS....

Editoval/-a Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

To ze pouzivas "najkvalitnejsie" neznamena ze to nema defekt. Treba "prezvonit" alebo pouzit ethernet cable tester a zisti ci ti funguju vsetky pary. To co ale opisujes je typicky queue s burstom. 

Mimo to ak by si mal "najkvalitnejsie" tych 100+ by ti islo na internej sieti. 
A este jedna vec skontroluj si nastavenie v battl.net appke je tam moznost obmedzit rychlost stahovania 

Prinscreen Battle.net appky

Editoval/-a Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od kexo64
      Dobrý deň, chcel by som sa informovať kedy a či je plánovaná optika v obci Alekšince. Otázku dávam preto že už aj okolité dediny majú optiku a dokonca aj také ako Andač ktorý ma asi 200 obyvateľov.
      Ďakujem
    • Od burso1
      Dobrý deň,
       
      v roku 2019 ste robili prieskum (prostredníctvom letákov/žiadostí o zriadenie prípojky)na optický internet aj v oblasti Tri Vody Malinovo/Most pri Bratislave. Kde sa dozviem informácie o tom ako dopadol, či plánujete zriadenie optického pripojenia v tejto lokalite.
      Vopred ďakujem za odpoveď.
    • Od r.hlubinak
      Ahojte, mam taku otázku. Mam opticky internet XL 600/60 a teraz neviem ci je chyba na mojej strane alebo niekde inde, ale to slubovane dočasne zrýchlenie na 1Gbit u mna doteraz neprebehlo. Nieze by som to vylozene potreboval, ale chcel by som vediet kde moze byt problem. Zijem v panelaku, wifi modem mam si myslim slušný (Asus RT-AC87U), tak preco iny ano a ja nie. Dakujem za kazdu odpoved😊
    • Od Matus123456
      Dobry den,
      rad by som sa pripojil k optickemu internetu od Telekomu.
      Sme nova ulica 20 rodinnych domov v Dunajskej Lužnej na adrese Pri Kniežacích Mohylách. Na tejto ulici je spravená optika od Telekomu, zial nie je spravena odbocka do nasej slepej ulice.
      Zatial mame docasne spraveny satelit na TV, ale chceme v co najkratsom case prejst na kabel.
       
      Aky je prosim postup?
       
      Dakujem za odpoved.
       
      S Pozdravom,
      Matus Sliacky
    • Od florasystem
      Chcem sa opýtať na dostupnosť optického internetu na Kamennej ulici v Žiline. Optiku tu budovali minulý rok ale na mape dostupnosti stále nie je.
    • Od MetaProx
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či by bolo možné zriadiť optickú sieť v dome na adrese Ochtiná 113, ak áno, ako by asi vyzeralo zriadenie optickej sieťe?