Reklamácia na cenu za fakturačné obdobie 08.02.2020-07.03.2020

Otázka

  • 0

Dobrý deň,chcem sa opýtať a reklamovať cenu za hovory z čísla 0904***169, adresát Alexander Merreider  za obdobie  08.02.2020 - 07.03.2020 .Na faktúre za dané obdobie  bola fakturovaná  suma 23,35 eur a kedže bola nezvyčajne veľká  tak sme požiadali o detailný výpis -služby mobilných sietí. Z výpisu je vidno že bolo telefonované  dňa 25.02.2020  na číslo 0902***625  v trvaní 02:34:07. Je to moje číslo a  ja nemám v uvedený deň žiadny prijatý ani odmietnutý hovor. Chcem sa opýtať ako k tomu mohlo dôjsť a či sa to dá reklamovať aby nám bola tá čiastka odpustená.

Pre bližšie vysvetlenie  volal mi manžel z čísla 0904***169 na moje číslo 0902***625.  

Oľga Merreiderová.

Dakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

reklamácia sa podáva buď písomne na adresu Slovak Telekom, a.s., Bajkalská 28, 81762 Bratislava

alebo zaslaním e-mailu na marketing@telekom.sk

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je
    • Od raca.pavol
      ako zmením limit na inkase Telekom
    • Od Rozalia_Kubovicova.
      Dobrý deň, 
      chcem sa spýtať na položku vo faktúre VS 82****0100 vo výške 18 € - služby za služby pevne - doplnková časť poplatku od 1.6.2020 do 31.7.2020. Faktúry mám uhradené v dobe splatnosti. Nebola som informovaná, či sa nejaké poplatky zvýšili. Dňa 23.6.2020 ste ma informovali, že z dôvodu systémovej chyby nebolo včas spustené účtovanie mojej služby MAGIO
      televízia a že poplatky za uplynulé obdobie  mi nebudú dotatočne účtované.  Ďakujem pekne a čakám na skorú odpoveď.
      Rozália Kubovičová
    • Od veronikalovaskova
      Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť alebo dať vysvetlenie? 
      Prišla nam faktúra magio tv telefón  pevná linka internet a mobil. 
      Výška faktúry trikrát väčšia za mobilné Služby sms asi o 150 eur. Pri výpise je zaznamenane že boli spoplatnené sms do zahraničia nejaké zóny ktoré sú spoplatnené a množstvo sms- viac ako 1000 poslanych. Neexistuje aby sme my tieto sms poslali ani len omylom. 
      Uz je podaná reklamácia a odklad platby. Ako sa, niečo také mohlo stať, z t-com centra stále tvrdia ze to išlo z tohto čísla. Nechápem ako je to možné. 
      Vie to niekto objasniť? 
      Ďakujem za odpoveď a za rady. 
    • Od tinabagin
      Dobrý deň pošlete mi koľko budem platiť tento mesiac za paušál 
    • Od luky206
      Dobry den bol som odpojeny a chcel by som sa spytat co je potrebne na pripojenie