Faktura

Otázka

  • 0

Dobrý deň, objednal som si magio internet s TV balikom, uz mi dosla aj sms na mobil, kolko treba zaplatiť, ale nikde nemôžem nájst faktúru, ani na mail mi neprišlo a ani tu na web stránke som to nenašiel.

Za odpoved vopred ďakujem

Adam Zetek

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň,

ak používate portál Môj Telekom, skontrolujte si nastavenia faktúr - či je elektronická/papierová, resp. či sú zadané korektné údaje pre doručenie faktúry.

V prípade, že faktúru nenájdete, môžete požiadať o jej zaslanie cez zákaznícku linku 0800 123 456 alebo e-mail marketing@telekom.sk. Taktiež si ju viete zobraziť v mobilnej aplikácii.

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

a máš ju v appke? 

dal si si zasielať faktúry elektronicky ? 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @AdamZ91,

odpoveď od @Mirko som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ZuzanaPV
      Chcela by som si zriadit VDSL internet. Na **piip** Telekomu sa pise ze na mojej adrese je dostupny. Ako VDSL internet technik instaluje domov (je nutne natiahnut kabel do domu co znamena rozkopat chodnik,navrtat stenu atd...alebo je mozne VDSL internet natiahnut vzduchom)?
    • Od Kaerson
      Ako je mozne v 21 storoci ze nie je mozne cez coolcentrum zrusit T comom zle zadanu adresu firmy pre zasielanie faktur vsetky potrebne veci su na orsr
      Nechapem
      Tcom zamyslite sa kam to smerujete vsetko zle
    • Od petra19951
      Dobrý deň píšem s dceríneho notebooku sem že vam chcem povedat že ju zaplatim do 19.4  ak sa dá s pozdravom Adriana Kovandová
    • Od korbynka
      Je mozne upgrejdovat pausal tak aby som zan platila ja a nie ten pre koho ho kupujem? Moja mam ma limitovane data a chcela by som jej nadialku kupit neobmedzeny balicek ale nie tak ze jej pride faktura.
    • Od peto1963
      na moje  telefonné čislo mi chodia správy o faktúre kod adresáta2201329801 a ja mám kod adresáta 2537727901 poprsím o nápravu
    • Od Finatko
      Dobrý deň.. prešiel som od vás ku inému operátorovi presmerovanie čísla nastalo 18.2.2021. Platil som každý mesiac 60€. Keď sa mi prenieslo číslo tak mi prišla faktúra za obdobie 1.2.2021 do 28.2.2021 so sumou 124€ ja sa pýtam prečo taká vysoká suma prišla a za druhé prečo mi účtujete cely mesiac keď viazanosť s vami skončila 18.2.2021