Faktura

Otázka

  • 0

Dobrý deň, objednal som si magio internet s TV balikom, uz mi dosla aj sms na mobil, kolko treba zaplatiť, ale nikde nemôžem nájst faktúru, ani na mail mi neprišlo a ani tu na web stránke som to nenašiel.

Za odpoved vopred ďakujem

Adam Zetek

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň,

ak používate portál Môj Telekom, skontrolujte si nastavenia faktúr - či je elektronická/papierová, resp. či sú zadané korektné údaje pre doručenie faktúry.

V prípade, že faktúru nenájdete, môžete požiadať o jej zaslanie cez zákaznícku linku 0800 123 456 alebo e-mail marketing@telekom.sk. Taktiež si ju viete zobraziť v mobilnej aplikácii.

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

a máš ju v appke? 

dal si si zasielať faktúry elektronicky ? 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @AdamZ91,

odpoveď od @Mirko som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Janjen
      Dobrý večer,
      Moj Magio Go Benefit sme museli s Telekomom zrusit kvoli nedostupnosti satelitu, ale stale ho mam medzi aktualnymi produktami ako internet a pausal.
      Moja otazka znie, ci to ovplyvnuje moju fakturu? Alebo mam volat do telekomu a opytat sa na to?
      Dakujem vopred za odpoved.
    • Od michaela.leskovie
      18.12.2021 som bola v pobočke na prepis po zosnulom otcovi. - internet a telka. Do mobilnej aplikácie sa mi nedá prihlásiť, faktúra mi prišla v nezvyčajne výške 39,40 pričom doteraz sme platili 27,14. Dnes je 7.1.2022 a stále nič, nie som aktívna v aplikácii. Volala som na zákaznícku linku, povedali mi, že mám počkať, no myslím si, že je to už trošku dlho. Nakoľko stále mi nič nejde. Nemá niekto podobnú skúsenosť? Ako dlho ste čakali vy?
       
    • Od podracky.lukas
      Ahojte,
      mám optický internet OptikNET ŠTART (download 50 MB/s , upload 10 MB/s), pri meraní cez speedmeter mi namerá download max. 20 MB/s, priemer okolo 18 MB/s a upload v pohode okolo 9 MB/s. Meral som to cez wifi cez stolný PC alebo aj telefon. Môže to cez wifi znížiť max. rýchlosť sťahovania na polovicu? 
      wifi router mám svoj: TL-WR841N 300 Mbit/s  https://www.tp-link.com/cz/home-networking/wifi-router/tl-wr841n/
      wifi USB adaptér: TP-Link Archer T2UH (Bezdrátové připojení 600 (433+150) Mbit/s se standardem 802.11ac) https://www.tp-link.com/cz/home-networking/adapter/archer-t2uh/
      vo vlastnostiach ethernetu wifi USB adapteru mi ukazuje rýchlosť 150 MB/s  ==== Ak by som mal net rýchlosťou OptikNET IDEÁL (350/70), tak wifi adapter mi nepovolí vyššiu rychlosť sťahovania ako 150 MB/s ??? Ak by som chcel zmenit na 5 GHz aby som mal max rychlost 433 MB/s , tak rátam že asi by som musel mať router s podporou 5 GHz sieťou aby mi to povolilo väčšiu rýchlosť ?  Mám aj extender TP-Link TL-WA850RE, ktorý som umiestnil do spálne kde mám aj stolný počítač pre lepšie rozšírenie signálu lebo wifi router mám v obývačke čo je teda cez chodbu až ďalej miestnosť.
      Čo by ste mi poradili? Kúpiť router s podporou na 5 GHz sieť + zvýšiť rýchlosť internetu na Optik Ideál (350/70) ak chcem sťahovať väčšie dáta alebo pozerať filmy na netlfixe, Magio GO apod. ? 
      ďakujem za rady
    • Od Peto1989
      Dobry den chcem sa opýtat zaplatil som fakturu ale som si neskoro vsimol ze som zaplatil o 40 euro viac ako som mal co sa stane s tymi peniazmy co som poslal navyse mal som platit 137 euro ale som zaplatil 173 euro co mam robit 
    • Od Jan2225
      Dobrý deň,

      Chcel by som sa spýtať či sa plánuje optika v obci Slivník (okres Trebišov). Ďakujem
    • Od Lubo221
      ahojte. Cchcem sa opytat. mam v mobile aplikaciu o telekomu a neda sa my cez nu zaplatit faktura za magio sluby. Ale pausal vpohode zaplatim. Ako je mozne,ze magio sluzby nie?