Iný operátor

Otázka

  • 0

Kedy môžem ukončiť paušál ( 24.4.) a prejsť k inému operátorovi?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

nerozumiem celkom čo sa chceš spýtať, respektíve naznačiť..... 

ten dátum v zátvorke, je tu náhodne, alebo má nejaký hlbší význam? 

už len hádam. lebo v podstate nič si tu neuviedol. 

ak má hlbší význam je to koniec tvojej viazanosti? 

ak je to koniec viazanosti tak je to tento rok? alebo si pripravený platiť pokutu? 

ak je to tento rok, tak vôbec nič nemusíš rušiť, stačí ak 20.4. podpíšeš zmluvu u operátora, s tým, že ti toto tvoje číslo prenesie. zvyšok vybaví už nový operátor. 

prenos čísla normálne trvá 4ry dni. počas ktorých sa ti možno telekom ozve s protiponukou aby si ťa udržalo.... možno... 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Najlepšie by bolo urobiť prenos čísla ku konkurencii 25.4. Teda hneď po skončení viazanosti. 👍  Bude to istotne bez zmluvnej pokuty. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od bobacka
      Dobrý deň konci mi program a sľúbila mi zamestnankyňa ze mi zavolá ponuku, doteraz sa vsak neozvala. Rada by som pokračovala v tom istom programe co mám ajzatu istú cenu. Ďakujem s pozdravom Bobenicova 
    • Od koki818
      Ahojte,
       
      Toto bude skor informativne ako otazka. Koncil mi pausal tak som sa po prezreti ponuk ostatnzch operatorov rozhodol preniest cislo. Platil som v telekom nejakzch 58 eur za nekonecno HD + telefon Samsung galaxy s22 +. S telekomom som bol nejakych 10-12 rokov a vzdy sa s nimi dalo pri konci viazanosti dohodnut na akom takom dorovnani ponuky konkurencie. Nie vsak tentokrat pani z retencneho mi zavolala ze mi nevedia poskytnut ziadnu zlavu a rozlucila sa so mnou. Som z tohto pristupu celkom sklamany kedze som bol s operatorom vacsinu casu spokojny ale nie som blbec aby som o 18 eur preplacal pausal len zato, ze mi je telekom ako firma sympaticka.
      Ake ste mali vy skusenosti s retencnymi v poslednej dobe?
    • Od Marcel
      Telekom od 01.05.2022 prinesie vynovené paušály. https://zive.aktuality.sk/clanok/B7rGY89/vynovene-pausaly-od-telekomu-budu-drahsie-dostanu-viac-dat-a-dva-dalsie-budu-neobmedzene/
    • Od Pavol66
      Perce nemá signál keď je nová sim karta ani volať nemozem
    • Od mokuscica
      Dobrý deň. Po prenose čísla do Telekomu sa nedá dovolať na číslo. Z čísla sa dá volať v pohode. Sms-ky prídu ale odoslať ich už sa nedá. Dáta fungujú v pohode.
      Ide o paušál T ideál 21
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.