Prechod z easy na pausal

Otázka

  • 0

Dobrý deň chcem sa spýtať vybavoval som babke prechod z easy na pausal áno s . Prišiel mi aj potvrdzovaci email ale ďalej nič a us je to viac ako týždeň ....čo mám ďalej  robiť  ..čakať či niekam volať? Za odpoveď ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

z tvojej otázky sa mne vytvorilo viac otázok ako odpovedí..... 

no tá najzákladnejšia..... prehodilo sa to už vôbec z s easy na ten paušál?  túto najpodstatnejšiu informáciu som tam nenašiel. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v zmluve, alebo v tej sms bol nejaký konkrétny dátum, dokedy má toto prehodenie nastať? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

v zmluve, alebo v tej sms bol nejaký konkrétny dátum, dokedy má toto prehodenie nastať? 

Prišiel mi email o potvrdení objednávky nič viac žiadny dátum tam nebol okrem dátumu prijatia objednávky a neviem ako ďalej ci treba niekam volať alebo čakať 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

je to týždeň, kontaktoval by som zákaznícku linku, že ako to vyzerá a dokedy to bude.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň, 

kontaktujte zákaznícku linku. Môžete aj napísať cez kontaktný formulár.  Uveďte aj číslo objednávky z e-mailu. 

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Pali888
      Dobrý deň.
      Chcem sa opýtať, dá sa niekde nastaviť, resp. ponúka telekom možnosť oznámenia o to, že mi niekto volal počas toho ako som mal vypnutý mobil? Dosť často sa mi stalo, že keď som mal vypnutý mobil/nabíjal som si a niekto mi volal, tak keď som si zapol mobil, mi neprišlo žiadne upozornenie/sms ohľadom toho a až skoro po pol dni som sa dozvedel, že ma vtedy 5 x volal dotyčný človek. Mám Nokiu 6.1. Napríklad pri O2 mi vždy po zapnutí prišlo upozornenie: Vážený zákazník, počas vašej nedostupnosti Vás kontaktovalo číslo xxx 2-krát.
      Je možnosť nastavenia takéhoto upozornenia/sms aj tu v Telekome?
      Ďakujem.
    • Od luptakova.lucy
      Dobrý deň,
      chcem sa opýtať, je možno prejsť z paušálu Áno na program Easy? Nechcem nové číslo. Chcem mať rovnaké číslo len chcem zmeniť program. Viazanosť mi končí 5.6.2020. Mám to riešiť až po tomto dátume?
    • Od Maros555
      Ako si dobijem Easy kartu keď mi po prechode od konkurencie nejde dobiť kredit?
      Aplikácia vypisuje kód chyby: 0220-0001.
      Web mi vypisuje že moja predvoľba (0940) nie je EASY  takže podľa neho  nevlastním EASY kartu.
      To sa mám opäť trepať do predajne aby mi povedali zase že nechápu ako je to možné?
       
    • Od Janulka19
      Dobry den ako sa da prosím dobit kredit cez pausal. ďakujem 
    • Od markusotto
      dobrý den propadla platnost uvedeného tel. čísla 911***355, je možno dobít kredit a obnovit?
      Děkuji za odpověď
      Marek Ottner
    • Od BabetaSunny
      Ahoj, kde najdem vyhercov tejto majovej sutaze?