Roamingový poplatok

Otázka

  • 0

Zdravím,

Asi pre pol rokom som si preniesol číslo z Orange, kde som mal len prima kartu na kredit, do Telekomu , kde som si dal paušál ANO M dáta.

Pri vybavovaní na pobočke v Trenčíne som sa pre istotu opýtal, že či môžem tento paušál využívať neobmedzene aj v zahraničí, v mojom prípade v ČR,

bolo mi povedané, že bez problémov...

Tak sa pýtam, ako je možné, že teraz mi chodia samé "vyhrážajúce" SMS od Telekomu, že porušujem politiku primeraného využívania roamingových služieb ?

Ďalej by ma zaujímalo čo mám robiť v tomto zlom období, kde veľa z nás uviazlo v zahraničí kvôli vírusu covid-19 a teda musím využívať hlavne roamingove služby !?

Je to od Vás neprofesionálne a obzvlášť to nieje dobré riešenie celkovo a hlavne teraz v tomto období.

Prosím Vás o nejaké riešenie.

Ďakujem...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

ono roaming skončil viac menej na oko. 

za normálnych okolností áno neregistruješ, že by bol roaming alebo nie. 

avšak má to svoje hranice. 

aby oddelili, čo normálne čerpáš z paušálu akoby nič a čo už je nad rámec, používajú priemer tvojho využívania služieb za posledné 4ry mesiace. 

takže ak si napríklad dáta nevyužíval nejak extra posledné 4ry mesiace a zrazu bum medzi 4mi stenami v zahraničí, kedy taháš dáta a ani nevieš jak. tak áno, vtedy to už je viac ako primerané využívanie služieb, lebo tá primeranosť sa ráta podľa posledných 4roch mesiacov. 

ostatné už je nad. a to bby som riešil kúpou balíkou dát tu ako napríklad aj marcel spomenul, alebo to riešil podľa možností v zahraničí. lebo to nevyzerá ako stav, ktorý hneď tak skončí, tak na taký mesiac by sa mohlo oplatiť aj inou cestou poriešiť. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jasné rozumiem, ale ide o to, že ja napriek tomu, že mám prenesených asi 20 GB dát, za ktoré som už vlastne zaplatil a ktoré by mali byť už moje, tak ja mám za ne ešte raz platiť alebo nejakým spôsobom doplácať ?

K tomu dodatočnému balíčku dát EU nonstop by som len toľko, že toto je presne to, čo nemám rád na týchto takzvaných "službách zákazníkovi" kde sa človek spolieha na službu ako na 100% vec, ku ktorej sa už nemusí nikdy vracať  a nie ešte dokupovať ďalší balík, aby mal človek relatívny pokoj.

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To už musíš sa sťažovať na tých čo vymysleli zrušenie roamingu a zaviedi reguláciu, Telekom ani ani žiadny operátor s tým nič nenarobí, musí tieto pravidlá dodržiavať inak bude pokutovaný. Zároveň to, že ponúka tento balík Telekom je zjavne jeho dobrá vôľa niečo takéto ponúkať, a cena zase nie je až tak prehnaná ako sa zdá mi príde.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Samer303, ty si platený zamestnanec Telekomu? 

Telekom - Troll? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie, nie som. Len hovorím ako to naozaj je, a aké má možnosti :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Jasné rozumiem, ale ide o to, že ja napriek tomu, že mám prenesených asi 20 GB dát, za ktoré som už vlastne zaplatil a ktoré by mali byť už moje, tak ja mám za ne ešte raz platiť alebo nejakým spôsobom doplácať ?

 

 

 

Ale ÁNO M dáta majú predplatených len 4GB, resp. 8GB /pri Magenta/ dát. Čiže ak si prenesol 20 GB, tak sa nečuduj že ťa upozorňujú na FUP

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od romanjek
      Prečo mi Telekom deaktivoval dáta na predplatenke, keď balík 3 GB na 30 dní je za 6 € a v čase automatickej obnovy (a miesto nej deaktivácie)  29.11. o 22:36 som mal preukázateľne kredit 7,66 €  ? Pričom kredit neobsahoval žiadne bonusové centy, je to rýdzo môj vlastný kredit.
      Prišiel som takto o 12 GB voľných dát, ktoré som si počas minulých mesiacov poctivo zaplatil a nasporil. 
      Bude mi balík 3GB/30 dní obnovený, aj so strateným objemom dát?
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od ER745311
      Dobrý den 
       
      všimla som si že mi opäť idte účtovať sumu na rámec roamingových dát . nerozumiem prečo a rada by som o vysvetlenie 
      jedná sa o 0,49MB mimo EU+ ale tie by som mala mať pokryté paušálom
       
      dakujem 
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !