Roamingový poplatok

Otázka

  • 0

Zdravím,

Asi pre pol rokom som si preniesol číslo z Orange, kde som mal len prima kartu na kredit, do Telekomu , kde som si dal paušál ANO M dáta.

Pri vybavovaní na pobočke v Trenčíne som sa pre istotu opýtal, že či môžem tento paušál využívať neobmedzene aj v zahraničí, v mojom prípade v ČR,

bolo mi povedané, že bez problémov...

Tak sa pýtam, ako je možné, že teraz mi chodia samé "vyhrážajúce" SMS od Telekomu, že porušujem politiku primeraného využívania roamingových služieb ?

Ďalej by ma zaujímalo čo mám robiť v tomto zlom období, kde veľa z nás uviazlo v zahraničí kvôli vírusu covid-19 a teda musím využívať hlavne roamingove služby !?

Je to od Vás neprofesionálne a obzvlášť to nieje dobré riešenie celkovo a hlavne teraz v tomto období.

Prosím Vás o nejaké riešenie.

Ďakujem...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

ono roaming skončil viac menej na oko. 

za normálnych okolností áno neregistruješ, že by bol roaming alebo nie. 

avšak má to svoje hranice. 

aby oddelili, čo normálne čerpáš z paušálu akoby nič a čo už je nad rámec, používajú priemer tvojho využívania služieb za posledné 4ry mesiace. 

takže ak si napríklad dáta nevyužíval nejak extra posledné 4ry mesiace a zrazu bum medzi 4mi stenami v zahraničí, kedy taháš dáta a ani nevieš jak. tak áno, vtedy to už je viac ako primerané využívanie služieb, lebo tá primeranosť sa ráta podľa posledných 4roch mesiacov. 

ostatné už je nad. a to bby som riešil kúpou balíkou dát tu ako napríklad aj marcel spomenul, alebo to riešil podľa možností v zahraničí. lebo to nevyzerá ako stav, ktorý hneď tak skončí, tak na taký mesiac by sa mohlo oplatiť aj inou cestou poriešiť. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jasné rozumiem, ale ide o to, že ja napriek tomu, že mám prenesených asi 20 GB dát, za ktoré som už vlastne zaplatil a ktoré by mali byť už moje, tak ja mám za ne ešte raz platiť alebo nejakým spôsobom doplácať ?

K tomu dodatočnému balíčku dát EU nonstop by som len toľko, že toto je presne to, čo nemám rád na týchto takzvaných "službách zákazníkovi" kde sa človek spolieha na službu ako na 100% vec, ku ktorej sa už nemusí nikdy vracať  a nie ešte dokupovať ďalší balík, aby mal človek relatívny pokoj.

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To už musíš sa sťažovať na tých čo vymysleli zrušenie roamingu a zaviedi reguláciu, Telekom ani ani žiadny operátor s tým nič nenarobí, musí tieto pravidlá dodržiavať inak bude pokutovaný. Zároveň to, že ponúka tento balík Telekom je zjavne jeho dobrá vôľa niečo takéto ponúkať, a cena zase nie je až tak prehnaná ako sa zdá mi príde.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Mia_67
      Dobrý deň, neviete ako posielať sms na americké čísla? Keď sms odošlem nedoručí sa.
    • Od Iwushqo1
      Dobrý deň, prosím vás
      Končí mi 11.1.2020 Paušál XL a na predĺženie zmluvy by som mal záujem o vianočný darček TV Samsung a tak isto Magio TV XL(Internet L) a k tomu Playstation 4. Končia mi všetky tri služby od vás preto sa chcem spýtať či sa mi môžte ozvať a vybaviť tú objednávku pretože som sa o to pokúšal ale z roku 2017 je nejaký nedoplatok za paušál čo som dávno zrušil (119€). Bolo to zamietnuté ale stým že bez tých vianočných darčekov by nebol problém zmluvy predĺžiť. Takže to už by nevadilo že je tam ten dlh však? Ale keď už neviem koľko x rokov som u vás a všetko platím na čas a práve chcem využiť túto akciu k službám tak to už nie. Bez nich áno, to má potom akú logiku? Vy prídete o Tri služby a 3 Sim karty. Prosím ozvy te sa mi na t.č. 09xxxx Ďakujem. P.S. konkurencia tak isto ponúka konzoly k novým paušálom. Ak by sa to malo riešiť dlho a aj tak všetko doplatiť a doplatil tak to skúsim niekde inde. Pretože som to mohol splácať k tomu Paušálu tú omeškanú sumu. Mesačne platím cca 140 eur plus dobíjanie kreditu. Skús ste mi vyjsť v ústrety prosím vás keď už idú tie vianoce pretože to potrebujem čo najskôr. 
    • Od Ferri1990
      Zdravím, 
      prečo nejde zmeniť žiadnou cestou (v appke, ani cez infolinku) z pausal Áno XL na dátovo nekonečný T Data HD? Cena je vyššia, akurát nemá neobmedzené minúty a SMS. Mam viazanosť samozrejme.
    • Od Edo
      Kde sa teraz aktivuje VoLTE ? Cez SMS je to pozastavene.
    • Od blaskovamarcela
      Prosím o Vás o kontaktovanie z retenčného oddelenia. Ďakujem
    • Od samomuransky
      Zdravím,
      aktivoval som si T-Dáta 25 ku ktorým je poskytovaná služba Magio Go Benefit - jej aktivácia sa mi zobrazuje aj v Telekom aplikácií. Nedarí sa mi ale prísť na to ako službu využiť, teda s akými údajmi sa prihlásiť do samotnej aplikácie Magio Go. Viete mi s tým prosím poradiť?

      Ďakujem.