Roamingový poplatok

Otázka

  • 0

Zdravím,

Asi pre pol rokom som si preniesol číslo z Orange, kde som mal len prima kartu na kredit, do Telekomu , kde som si dal paušál ANO M dáta.

Pri vybavovaní na pobočke v Trenčíne som sa pre istotu opýtal, že či môžem tento paušál využívať neobmedzene aj v zahraničí, v mojom prípade v ČR,

bolo mi povedané, že bez problémov...

Tak sa pýtam, ako je možné, že teraz mi chodia samé "vyhrážajúce" SMS od Telekomu, že porušujem politiku primeraného využívania roamingových služieb ?

Ďalej by ma zaujímalo čo mám robiť v tomto zlom období, kde veľa z nás uviazlo v zahraničí kvôli vírusu covid-19 a teda musím využívať hlavne roamingove služby !?

Je to od Vás neprofesionálne a obzvlášť to nieje dobré riešenie celkovo a hlavne teraz v tomto období.

Prosím Vás o nejaké riešenie.

Ďakujem...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

ono roaming skončil viac menej na oko. 

za normálnych okolností áno neregistruješ, že by bol roaming alebo nie. 

avšak má to svoje hranice. 

aby oddelili, čo normálne čerpáš z paušálu akoby nič a čo už je nad rámec, používajú priemer tvojho využívania služieb za posledné 4ry mesiace. 

takže ak si napríklad dáta nevyužíval nejak extra posledné 4ry mesiace a zrazu bum medzi 4mi stenami v zahraničí, kedy taháš dáta a ani nevieš jak. tak áno, vtedy to už je viac ako primerané využívanie služieb, lebo tá primeranosť sa ráta podľa posledných 4roch mesiacov. 

ostatné už je nad. a to bby som riešil kúpou balíkou dát tu ako napríklad aj marcel spomenul, alebo to riešil podľa možností v zahraničí. lebo to nevyzerá ako stav, ktorý hneď tak skončí, tak na taký mesiac by sa mohlo oplatiť aj inou cestou poriešiť. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jasné rozumiem, ale ide o to, že ja napriek tomu, že mám prenesených asi 20 GB dát, za ktoré som už vlastne zaplatil a ktoré by mali byť už moje, tak ja mám za ne ešte raz platiť alebo nejakým spôsobom doplácať ?

K tomu dodatočnému balíčku dát EU nonstop by som len toľko, že toto je presne to, čo nemám rád na týchto takzvaných "službách zákazníkovi" kde sa človek spolieha na službu ako na 100% vec, ku ktorej sa už nemusí nikdy vracať  a nie ešte dokupovať ďalší balík, aby mal človek relatívny pokoj.

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To už musíš sa sťažovať na tých čo vymysleli zrušenie roamingu a zaviedi reguláciu, Telekom ani ani žiadny operátor s tým nič nenarobí, musí tieto pravidlá dodržiavať inak bude pokutovaný. Zároveň to, že ponúka tento balík Telekom je zjavne jeho dobrá vôľa niečo takéto ponúkať, a cena zase nie je až tak prehnaná ako sa zdá mi príde.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Samer303, ty si platený zamestnanec Telekomu? 

Telekom - Troll? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie, nie som. Len hovorím ako to naozaj je, a aké má možnosti :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Jasné rozumiem, ale ide o to, že ja napriek tomu, že mám prenesených asi 20 GB dát, za ktoré som už vlastne zaplatil a ktoré by mali byť už moje, tak ja mám za ne ešte raz platiť alebo nejakým spôsobom doplácať ?

 

 

 

Ale ÁNO M dáta majú predplatených len 4GB, resp. 8GB /pri Magenta/ dát. Čiže ak si prenesol 20 GB, tak sa nečuduj že ťa upozorňujú na FUP

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Marcel
      Len dávam do pozornosti problém, ktorý pretrvával u mňa posledné dni a zistil som, že sa mi stratil po aktualizácii Androd-u MMS APN nastavenie. Nakoniec na linke 0800 123 777 som zistil, že pri default nastavení sa akoby stratí MMS APN a nechodia korektne MMS správy len cez APN Internet. Preto ak niekto eviduje problém s odosielaním MMS, nezabudnite si nastaviť a skontrolovať, či sa vám nestratil APN MMS prístupový bod.... Nastavenie nájdete tu https://www.telekom.sk/wiki/volania/mms
    • Od Patrik
      Zdravím, chcem sa spýtať, či je možný prepis čísla len so splnomocnením alebo tam musia byť obe osoby? 
    • Od Ema123
      Ahojte chcem sa spýtať aka je výška zabezpeky keď som ako novy zákazník a chcem paušál + Iphone 11 pro max. Ďakujem 
    • Od Ema123
      Dobrý deň chcem sa spýtať keď prídem osobne na pobočku a chcem si zobrať paušál aj telefon je potrebný aj výpis z bankového účtu? Ďakujem 
    • Od Simona_Zahradnikova
      kedy zvycajne chodi k vam kurier od telekomu, pripadne kedy da o sebe vediet ze v ktorom case cca pride?
    • Od martinjarabek
      Môže mi niekto vysvetliť prečo tie predpotopné balíky majú taký malý objem dát a prehnané ceny? L balík 30GB za 30 euro??????  V tejto dobe je to 30 videí na youtube. Môžte pri svojich produktoch myslieť aj na ľudí a nielen na šéfove vačky?????????!!!!!