Roamingový poplatok

Otázka

  • 0

Zdravím,

Asi pre pol rokom som si preniesol číslo z Orange, kde som mal len prima kartu na kredit, do Telekomu , kde som si dal paušál ANO M dáta.

Pri vybavovaní na pobočke v Trenčíne som sa pre istotu opýtal, že či môžem tento paušál využívať neobmedzene aj v zahraničí, v mojom prípade v ČR,

bolo mi povedané, že bez problémov...

Tak sa pýtam, ako je možné, že teraz mi chodia samé "vyhrážajúce" SMS od Telekomu, že porušujem politiku primeraného využívania roamingových služieb ?

Ďalej by ma zaujímalo čo mám robiť v tomto zlom období, kde veľa z nás uviazlo v zahraničí kvôli vírusu covid-19 a teda musím využívať hlavne roamingove služby !?

Je to od Vás neprofesionálne a obzvlášť to nieje dobré riešenie celkovo a hlavne teraz v tomto období.

Prosím Vás o nejaké riešenie.

Ďakujem...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

ono roaming skončil viac menej na oko. 

za normálnych okolností áno neregistruješ, že by bol roaming alebo nie. 

avšak má to svoje hranice. 

aby oddelili, čo normálne čerpáš z paušálu akoby nič a čo už je nad rámec, používajú priemer tvojho využívania služieb za posledné 4ry mesiace. 

takže ak si napríklad dáta nevyužíval nejak extra posledné 4ry mesiace a zrazu bum medzi 4mi stenami v zahraničí, kedy taháš dáta a ani nevieš jak. tak áno, vtedy to už je viac ako primerané využívanie služieb, lebo tá primeranosť sa ráta podľa posledných 4roch mesiacov. 

ostatné už je nad. a to bby som riešil kúpou balíkou dát tu ako napríklad aj marcel spomenul, alebo to riešil podľa možností v zahraničí. lebo to nevyzerá ako stav, ktorý hneď tak skončí, tak na taký mesiac by sa mohlo oplatiť aj inou cestou poriešiť. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jasné rozumiem, ale ide o to, že ja napriek tomu, že mám prenesených asi 20 GB dát, za ktoré som už vlastne zaplatil a ktoré by mali byť už moje, tak ja mám za ne ešte raz platiť alebo nejakým spôsobom doplácať ?

K tomu dodatočnému balíčku dát EU nonstop by som len toľko, že toto je presne to, čo nemám rád na týchto takzvaných "službách zákazníkovi" kde sa človek spolieha na službu ako na 100% vec, ku ktorej sa už nemusí nikdy vracať  a nie ešte dokupovať ďalší balík, aby mal človek relatívny pokoj.

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To už musíš sa sťažovať na tých čo vymysleli zrušenie roamingu a zaviedi reguláciu, Telekom ani ani žiadny operátor s tým nič nenarobí, musí tieto pravidlá dodržiavať inak bude pokutovaný. Zároveň to, že ponúka tento balík Telekom je zjavne jeho dobrá vôľa niečo takéto ponúkať, a cena zase nie je až tak prehnaná ako sa zdá mi príde.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Samer303, ty si platený zamestnanec Telekomu? 

Telekom - Troll? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie, nie som. Len hovorím ako to naozaj je, a aké má možnosti :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Jasné rozumiem, ale ide o to, že ja napriek tomu, že mám prenesených asi 20 GB dát, za ktoré som už vlastne zaplatil a ktoré by mali byť už moje, tak ja mám za ne ešte raz platiť alebo nejakým spôsobom doplácať ?

 

 

 

Ale ÁNO M dáta majú predplatených len 4GB, resp. 8GB /pri Magenta/ dát. Čiže ak si prenesol 20 GB, tak sa nečuduj že ťa upozorňujú na FUP

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Brodykus
      Dobry den ak som si zalozil do mobilu kartku  skor ako ste mi preniesli cislo tak to nevadi?  Dakujem
    • Od Strko
      Zdravim. Chcel by som  výpis hovorov za mesiac september. Ako postupovať?
    • Od Marcel
      Zdravím....
      Už niekoľko týždňov pozorujem, že máte vypadnutý paušál T Ideál 23. Vôbec vám to nevadí? Už som to nevydržal a nahlasujem to.
       
       

    • Od Lucka
      Ahojte,

      Mám skvelú správu pre členov Magenta 1 skupiny. Telekom pridáva bezplatne ďalšie dáta do troch programov vo verzii v Magenta 1.

      Dva štandardné programy Ideál 21 a Ideál 23 získavajú bezplatné navýšenie dát vo verzii v Magenta 1 ďalší 1 GB dát. Po novom tak má Ideál 21 až 3 GB namiesto 2 GB a Ideál 23 až 4 GB namiesto 3 GB. Vo verzii bez Magenta 1 ostávajú objemy dát v paušáloch zachované (1 GB a 2 GB).

      Viac dát ocenia aj tí biznis zákazníci, ktorí využívajú variant Biznis Premium 23. Novinkou v Magenta 1 verzii pôjde o 4 GB mesačne, takže tiež získate extra 1 GB dát bezplatne.

      Zmena na viac dát bude nabiehať postupne v priebehu októbra podľa štartu vašich zúčtovacích období. Ak zákazníkovi začína paušál 1.10, prebehne zmena k tomuto dátumu. Ak napríklad k 15.10, dostane paušál v novej verzii v tomto termíne.
      Nájde sa tu niekto, kto túto novinku využije? Pochváľte sa v komentároch  

       
      prajem pekný deň
      Lucka 
    • Od woki
      Končí mi viazanosť onedlho. Chcem poslať email zo žiadosťou o skončení programu. Žiaľ nemôžem nájsť ma stránke žiaden email adresu. Len hlúpu virtuálnu asistentku. Moja email adresa je radoslavvokel@gmail.com, kde mi môžete poslať email z adresou. Telekom stránka je veľmi neprehľadná a zastaralá. 
    • Od miroslav.sajban
      Chcel by som prejsť z Easy Pecka na Paušál bez záväzkov. Viem to urobiť aj cez net alebo aplikáciu keď mám podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii?