Otázka

  • 0

Zdravím, chcel by som sa opýtať či si viem aktivovať balík nekonečných dát. Mám easy kartu, avšak som členom MAGENTA 1 skupiny. Uplatňuje sa teda této akcia aj pre mňa? Ak áno, ako na to?
Ďakujem za odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od lukafo
      Ahojte, mame ešte voľné miesto v magente 1. Máme 2x paušál a 1x internet. Hľadáme niekoho s TV do skupiny. Dajte o sebe vedieť sms na 0904 529 010
    • Od podracky.lukas
      Ahojte,
      je možne sa pridat do skupiny Magenta 1 len ked mam opticky internet a nemam telefonne cislo od Telekomu? 
      Lebo mi píšu, že ak sa pridam do Magenta 1 tak mi zvysia bezplatne rychlost internetu, tak či je to mozne sa pridat aj bez pausalu v Telekome. 
      vdaka
    • Od Tomas.T.Toth06
      Dobry den,  nema niekto voľne miesto v skupine aby si ma pridal? velmi by mi to pomohlo, dakujem .
       
    • Od amancius
      Dobrý deň, 
      chcel by som sa opýtať či niekto nehľadá alebo nemá voľné miesto do magenta skupiny ? 
      V prípade moje číslo je 0908251997
      Ďakujem 
    • Od Lucka
      Ahojte,
      Na sviatok zamilovaných máme DARČEK pre všetkých zákazníkov EASY a Predplatenka. Zákazníkom darujeme denný dátový balík počas celého dňa 14.2.2021 úplne ZADARMO. Pre predplatenku platí voľný objem dát 2GB, Easy bude mať k dispozícii 1GB dát.
       
      Dáta zadarmo platia 24 hodín a aktivácia prebieha prostredníctvom Telekom aplikácie, m.telekom.sk, alebo cez SMS:
      ·        pre Predplatenku: 2GBDEN, 2GB DEN, 2 GB DEN, 2 GBDEN na 12330
      ·        pre Easy Pecku, Team, Fix: GIGADEN na 12330
       
      Svoju spotrebu skontrolujete jednoducho v aplikácii alebo stačí zaslať bezplatnú SMS s textom STAV DATA na 12330
       
      Oslávte Valentína s dátami zadarmo  
       
      veľa lásky a milej komunikácie želá 
      Lucka 
       
    • Od kamkoh
      od piatku večera mi nefunguje nič, na TV najprv nešli programy a písalo že na odstránení poruchy sa pracuje .
      sobota a nedeľa nik ani nezakopol o zákazníka a v pondelok , dnes sa ma pani z reklamačného pýta  , ako keby nebola z telakomu, ale z inej planéty a výplatu nemala aj z mojich poplatkov  ,,, že čo má povedať technikom,,,nemohol sa ma opýtať rovno technik., pani ešte bola v komunikácii odmeraná ako nezáväzný sudca ..
      jej hovor mal žačať s ospravedlnením sa za firmu.. ale ona, že ja pracujem na reklamačnom / asi vo forde/. zdôrazňujem , že ona komunikuje so zákazníkom a hovorí za firmu, nie za seba a zdutým spúsobom
      otázka je jednoduchá, marketing kedy naučí kolegov sa slušne a intenzívne chovať  ku zákazníkom do vyriešenia problému, 
      aspoň im aktívne  poskytnuť dáta ,aby si deti v sobotu a nedeľu mohli na edupage písať úlohy
      a teraz sa ma prosím neopýtajte kto som,  a aké je číslo mojej poruchy, kedže som prihlásený . a  pozdravte sa s olíviou vy
       
       
       
       
      Nefunguje mi Televízia
      Nefunguje mi Magio Televízia cez DSL Nefunguje mi Magio Televízia cez optické pripojenie Nefunguje mi Magio Televízia cez satelit Nefunguje mi Internet
      Nefunguje mi Magio Internet cez DSL Nefunguje mi Magio Internet cez optické pripojenie Nefunguje mi Wi-Fi Nefunguje mi Pevná linka
      Nefunguje mi pevná linka - hlasová služba, ktorá je zapojená do routera