Otázka

  • 0

Zdravím, chcel by som sa opýtať či si viem aktivovať balík nekonečných dát. Mám easy kartu, avšak som členom MAGENTA 1 skupiny. Uplatňuje sa teda této akcia aj pre mňa? Ak áno, ako na to?
Ďakujem za odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od tomasiko
      Ako to že mám aktivovanú službu streamon a ťahá mi YouTube moje data čo mám s tým robiť ???
    • Od eduardvarga1
      Zdravim, je super ze sa aj pre program Bez zavazkov umoznilo kupovat datove baliky.  Co mi ale vadi, je to, ze ak mi nahodou skonci niektory datovy balik, tak padnem do neskutocne drahych dat (1MB za 10 centov, t.j. 1GB za 100€).  Moja predstava bola taka, ze ked mam na Bez zavazkov vypnute data a si kupim niektory z datovych balikov, tak sa mi data zapnu, kym je balik platny a aktivny, po jeho skonceni sa mi opatovne data vypnu..  Ale nie je to tak. Aj po kupeni (napr. jednorazoveho balika 1GB za 3€) mi ostali data vypnute. Musel som volat na 0800123456, az tam mi ich zapli. (mobilna appka, ani portal Moj telekom to NEPONUKA).      Naozaj nie je ziadna moznost, aby po vycerpani balika clovek nespadol do tych priserne predrazenych dat ???  Neda sa to urobit tak, ze sa data vypnu, kym si znovu nekupim nejaky balik ??  
      Ako je to pri balicku s automatickou obnovou (1GB za 3€ s automatickym dokupovanim) ?  Je tam hrozba, ze medzi vyprsanim dat z prveho nakupu a automatickym dokupenim novych dat, nastane akesi hluche obdobie, kde budem platiti za data nekrestanskych 10 centov za 1MB ?  Alebo sa mozem spolahnut, ze toto nehrozi ?  Prenasaju sa neminute data z obdobia do noveho obdobia ?
      Vopred vdaka za odpovede a vysvetlenie.  Poslite pls tie podnety (z prveho odseku) kompetentnym, nech porozmyslaju o tom, ako ten program vylepsit tak, aby nehrozili uzivatelom likvidacne ceny za data po vypadnuti z balika.
      vdaka, edo
    • Od silvo2577
      Zdravím. Veľmi pomalí mam internet či s balíkom ci bez balíku proste nula bodov. Prečo? 
    • Od Pali888
      Dobrý deň.
      Chcem sa opýtať, dá sa niekde nastaviť, resp. ponúka telekom možnosť oznámenia o to, že mi niekto volal počas toho ako som mal vypnutý mobil? Dosť často sa mi stalo, že keď som mal vypnutý mobil/nabíjal som si a niekto mi volal, tak keď som si zapol mobil, mi neprišlo žiadne upozornenie/sms ohľadom toho a až skoro po pol dni som sa dozvedel, že ma vtedy 5 x volal dotyčný človek. Mám Nokiu 6.1. Napríklad pri O2 mi vždy po zapnutí prišlo upozornenie: Vážený zákazník, počas vašej nedostupnosti Vás kontaktovalo číslo xxx 2-krát.
      Je možnosť nastavenia takéhoto upozornenia/sms aj tu v Telekome?
      Ďakujem.
    • Od luptakova.lucy
      Dobrý deň,
      chcem sa opýtať, je možno prejsť z paušálu Áno na program Easy? Nechcem nové číslo. Chcem mať rovnaké číslo len chcem zmeniť program. Viazanosť mi končí 5.6.2020. Mám to riešiť až po tomto dátume?
    • Od pietro123
      Hľadám člena do skupiny Magenta 1 , pošli v správe aký máš paušál a tel. číslo . Pošlem pozvánku .