Otázka

  • 0

Zdravím...neviem kde sa stala chyba mam novy telefón od Vás aj s paušalom,ešte v stredu zhruba do 17:00 mi dáta normálne fungovali,odvtedy mi nefunguju faktúru som uhradil na nasledujúci deň,včera som vo Vašej aplikácií aktivoval balíček dát zadarmo,skúšal všetko v nastaveni dát,limity dát atď... reštartovať telefón no stále mi nefungujú pozeral som už všelikde ale nič...skúšam to takouto formou pretože pred pobočkami sú strašne rady...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň, ja mám úplne rovnaký problém. Skúšala som všetko. Ozaj neviem kde by mohol byť problém. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

ak sú nastavenia v poriadku a dáta doteraz fungovali, zavolajte na linku technickej podpory 0800 123 777 aby technici problém preverili.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Alexandra1983
      Dobry den ,chcela by som zmenit na eletronicku fakturu ,to cislo mam v alarme a neslo mi to aktivovat,mozte mi to aktivovat? Chodia mi zbytocne aj 0 faktura postou.Alexandra Durcova.
    • Od budko1
      Dobrý deň. Chcem sa spýtať prečo sú rozdielne variabilné symboly na platbu za internet. Nemali by byť rovnaké keď  identifikujú rovnakú osobu/platbu?
      Pre vysvetlenie: príde mi email s faktúrou na zaplatenie za internet s variabilným symbolom  a zároveň mi príde SMS na rovnakú platbu ale s iným variabilným symbolom.
      Zdá sa mi to divné.
    • Od jroboj
      niekomu aj poskytli zľavu za objednávku cez internet?
      ja som si objednal pevný internet, len dodnes som si tú zľavu nevšimol na faktúre ...
      ide o bežnú prax telecomu?
       
    • Od natalia.vranakova
      Dobrý deň,
      mám otázku ohľadne platenia faktúry. Nechcem si zriadiť inkaso a rada by som  si nastavila trvalý príkaz (suma je každý mesiac rovnaká). Variabilný symbol sa ale každý mesiac mení. Je v poriadku ak v trvalom príkaze uvediem kód adresáta ako variabilný symbol?
      Ďakujem za odpoveď.
    • Od jakubva
      Dobry den, prisla mi nova faktura, kde je uvedena zmluvna pokuta. Menil so
       program po dohode s vasim kolegom. Pri podpisovani novej zmluvy mi povedal, ze zmluvnu polutu nebudem
      olatit. Z akeho dovodu je uvede a pokuta na fakture?
       
      dakujem
      jakub Vanek
       
       
    • Od sandra29031987
      Tak toto je pre mňa nonsens. Aby som viac ako mesiac nemohla dostať k internetu a k televízií, ktoré mám zaplatené, ale chcela som ich preklopiť na inú adresu. Žiaľ politika telekomu je taká, že nepojde na nižšiu službu z vyššej aj napriek tomu, že ich technik je drbnutý a nenapísal hneď pri prvej obhliadke, že zriadenie nie je možné z technických dovodov. Takže si pekne platím mesačné faktúry za internet a televíziu, ktorá nejde, lebo nie je pripojená plus nehovorím o tom, koľko platím za faktúru za mobil, keďže všetky dáta, či už telka, internet na dvoch počítačoch, keďže ja mám homeoffice a syn dištančne školu stoja každý deň 3 eurá, aby išli plnou rýchlosťou. **piip** na to, že mám u Vás niekoĺko paušálov a ešte jeden internet a televúziu ale na inej adreses. Kľudne by ste ma nechali zaplatiť zmluvnú pokutu, lebo vy nie ste schopný prejsť na WDSL z optiky, aj keď WDSl tu je a optika nie. Neviete si predstaviť koľko deko vynechalo hodín, lebo nám nestíhali dáta, alebo to vypadávalo, plus ja tiež nemožem normálne robiť.  A keď potrebujem niečo tlačiť a úrepnem sa na tlačiareň tak sa mi všetko odpojí. takže Vážený telekom, toto je absurdné, čo predvádzate a doteraz nemám stále ani net ani telku. Velice pekne Vám ďakujem za Váš proklientský prístup.