Otázka

  • 0

Zdravím...neviem kde sa stala chyba mam novy telefón od Vás aj s paušalom,ešte v stredu zhruba do 17:00 mi dáta normálne fungovali,odvtedy mi nefunguju faktúru som uhradil na nasledujúci deň,včera som vo Vašej aplikácií aktivoval balíček dát zadarmo,skúšal všetko v nastaveni dát,limity dát atď... reštartovať telefón no stále mi nefungujú pozeral som už všelikde ale nič...skúšam to takouto formou pretože pred pobočkami sú strašne rady...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň, ja mám úplne rovnaký problém. Skúšala som všetko. Ozaj neviem kde by mohol byť problém. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

ak sú nastavenia v poriadku a dáta doteraz fungovali, zavolajte na linku technickej podpory 0800 123 777 aby technici problém preverili.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od fedman
      Može mi niekto zodpovedný od Vás vysvetliť, prečo posielate tak neskoro papierové faktúry, keď obdobie mám od15. mesiaca - do 14 dňa v mesiaci a je dnes 27.5.2020 a faktúru stále nemám od Vás doručenu?  A dátum splatnosti je 30.4..2020 ??? A to je pravidelne každý mesiac. Asi riešenie je konečne s Vami ukončiť spoluprácu.
      adresát je 12****6502
      s pozdravom zákaznik  ĽF
    • Od Edo
      Kde sa teraz aktivuje VoLTE ? Cez SMS je to pozastavene.
    • Od blankahaj
      Ako vytvoriť el. faktúru, kým otvorím e-mail a zistim kód,  a zapíšem ho,  vraj je nesprávný. ,
    • Od Sabina22
      Dobrý deň, dnes som uhradila faktúry, moje číslo je zablokované, dá sa totocislo odblokovat aj keď je sviatok a následne víkend. Ďakujem pekne za odpoveď 
    • Od slowrock
      Platím si paušál Áno L 10GB dát v plnej rýchlosti.. nato som si aktivoval nekonečné dáta 1000GB lenže s obmedzenou rýchlosťou s ktorou nedokážem minúť ani 10GB dát z 1000GB. Načo je potom dobrá táto akcia keď ta rýchlosť je takto obmedzená. Neopužitelne!!!! a nemožem sa dostať k mojím ani k mojím 10GB zaplatením v plne jrýchlosti!!!
    • Od tomasmicuda8
      Dobrý deň chcel by som sa opytať či sa dá zriadiť Inkaso paušálu ( vystaviť referenciu mandátu) cez počítač na webe ak áno prosím ako , alebo sa mam dostaviť fyzicky na Telekom predajňu dakujem za odpoveď