koniec paušálu

Otázka

  • 0

ako zistím, kedy mi končí paušál, ak nemôžem navštíviť pobočku??????

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

v appke. 

klikneš na daný program ktorému chceš zistiť viazanosť. 

v modrom políčku, (modré pozadie) a asi 4tý riadok.

viazanosť končí xx.xx.20xx

na zákazníckej linke.... telekom napíšte nám.... možno online chat..... je množstvo možností. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od majda
      ako získam v nedelu puk cod ak som mimo civilizácie
    • Od Romsha17
      Chcem sa opýtať v decembri mi končí viazanosť paušálu a chcem ho hneď potom zrušiť treba podať žiadosť či mi ho automaticky zrušia?
    • Od Lucka
      V Telekome sa tešíme, že stále môžeme ponuku produktov rozširovať. A po prvýkrát vám budeme môcť ponúknuť PlayStation 5 k paušálu už pri jej začiatku predaja na Slovensku. Výhoda? V predvianočnom období môžete získať darček a vďaka nám si viete rozdeliť jeho cenu, takže neminiete naraz veľa peňazí.  Navyše si naň viete uplatniť aj našu web zľavu! Vyjadrite svoj záujem už dnes pomocou krátkeho formulára a neujdú vám žiadne novinky.
       
      V čom vyniká nové „plejko“
      Bleskovo rýchle načítanie s ultravysokou rýchlosťou SSD, intenzívnejší zážitok s podporou vibračnej spätnej väzby, prispôsobiteľné spúšte, 3D zvuk a nová generácia neuveriteľných hier systému Playstation.
      Maximalizovaný herný zážitok s takmer okamžitým načítaním nainštalovaných hier systému PS5. Možnosť hrať novinky v lepšom rozlíšení aj na 4K televízore. Neuveriteľne živé a realistické farby. Nové konzoly PlayStation 5 podporujú až výstup 8K, takže je možné hrať hry na displeji s rozlíšením 4320p.  
      Aktualizácia spôsobu objednávania konzoly PS5: Konzolu PS5 bude možné odo dňa uvedenia na trh 19.11. objednať iba online. Nebudú teda k dispozícii k nákupu v kamenných predajniach.
      Ďakujeme všetkým, ktorí navštívili naše stránky a predobjednali si PS5. Pre dokončenie objednávky kontaktujeme v tieto dni záujemcov telefonicky. O skončení predpredaja budeme informovať sms správou. Pre viac informácií nás sledujte aj naďalej.
       
      Čítali ste už o tejto novinke? Aký máte názor na PlayStation 5?
       
       
    • Od lulu2010
      Dobry vecer..objednala som si cez web novy mobil a predlzila pausal.chcem len vediet kedy mi bude doruceny..nakolko mi neprisiel ziadny mail o potvrdeni.dakujem
    • Od madurova.eva
      Dobrý deň, potrebovala by som podrobný výpis hovorov a sms za obdobie júl august 2019 no na telekom.sk mám sprístupnené iné posledné 3 obdobia. Existuje cesta ako sa môžem dopracovať k výpisom rok späť?
    • Od fpolsokys
      Dobrý deň, prosím Vás už viac ako 70dní mám na pobočke v Trenčíne v Laugariciu v mimozarucnej oprave poistené zariadenie...
      PSom tím dosť znepokojený a vlastne veľmi nespokojný s vybavením požiadavky v servise... Mimo toho že mi už záložný mobil nestačil a musel som si kúpiť nové zariadenie, obávam sa že než mi bude zariadenie vrátené opravené zbytočne klesla predĺženou dobou vybavenia požiadavky jeho cena...
      Prakticky už o zariadenie nemám ani záujem a najradšej by som odstúpil od jeho kúpnej zmluvy v rámci paušálu ak by to bolo možné... 
      Bude mi táto predĺžená doba čakania nejako kompenzovaná? 
      Ak by som volil znova dám si zariadenie opraviť mimo telekomu v autorizovanom servise... A nasledne si nárokujem poistné plnenie... 
      S pozdravom fpolesensky@gmail.com