Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či je možné v súčasnej situácii požiadať o splátkový kalendár alebo posunutie splátok. Taktiež by ma zaujímalo za akých podmienok je možné odstúpiť od zmluvy v spoločnosti TELEKOM. Bola mi ukradnutá karta SIM s telefónom takže nemôžem ďalej používať svoje t.č. a nemám záujem ďalej platiť paušál za telefón ktorý nemám a nemôžem používať. Ďakujem za odpoveď 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

No takto.... si na verejnom fóre, a ohľadom splátok tu nevyzistíš nič.  na to musíš kontaktovať telekom.... 

zákaznícka linka (0800 123 456), online chat, https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam ....

čo sa týka ukradnutej SIM, nie je problém ju dať zablokovať, odpojiť číslo, to číslo presunúť na inú simku, ktorú ti dajú v telekom centre a funguješ s paušálom naďalej, takže s touto argumentáciou vôbec neuspeješ. 

len aby si vedel, čo očakávať keď s nimi budeš jednať. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od l.lukacovic17
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať od augusta 2020 mám paušál T DATA 25 a ešte mám 9 mesiacov viazanosti ale bez mobilného zariadenia. Koľko by mohla byt ta zmluvná pokuta keby chcem zrušiť viazanosť? Pretože paušál mi nevyhovuje a neni som snim spokojný. Ďakujem za všetky odpovede 
    • Od Lubo221
      ahojte. Cchcem sa opytat. mam v mobile aplikaciu o telekomu a neda sa my cez nu zaplatit faktura za magio sluby. Ale pausal vpohode zaplatim. Ako je mozne,ze magio sluzby nie?
    • Od Saska17
      Dobrý deň,
      potrebujeme u otca dôchodcu v mobile nastaviť blokovanie neznámych císel, aby sa mu dovolali iba čísla z kontaktov. Vie to nastaviť operátor?keďže jeho mobil túto funkciu nemá.
      Ďakujem
       
    • Od jana.stankovicova
      Pošlite mi, prosím, faktúru za pevnú linku za júl 2021, pretože v emaile nebola priložená.
      Jana Stankovičová, Žilina
    • Od petovavrek
      Dobrý den
      Vcera som si zakúpil za 9.99€ nejakú vec do jednej hry,strhlo mi to peniaze v úctu to je v poriadku ale prečo sa mi táto suma zarátala aj do faktúry aj keď to je už zaplatené?
    • Od Marek104
      Mam paušál od novembra 2020 pričom som si nebral žiadne zariadenie k nemu. Môžem si teraz ku svojmu paušálu zobrať novy telefón?