Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či je možné v súčasnej situácii požiadať o splátkový kalendár alebo posunutie splátok. Taktiež by ma zaujímalo za akých podmienok je možné odstúpiť od zmluvy v spoločnosti TELEKOM. Bola mi ukradnutá karta SIM s telefónom takže nemôžem ďalej používať svoje t.č. a nemám záujem ďalej platiť paušál za telefón ktorý nemám a nemôžem používať. Ďakujem za odpoveď 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

No takto.... si na verejnom fóre, a ohľadom splátok tu nevyzistíš nič.  na to musíš kontaktovať telekom.... 

zákaznícka linka (0800 123 456), online chat, https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam ....

čo sa týka ukradnutej SIM, nie je problém ju dať zablokovať, odpojiť číslo, to číslo presunúť na inú simku, ktorú ti dajú v telekom centre a funguješ s paušálom naďalej, takže s touto argumentáciou vôbec neuspeješ. 

len aby si vedel, čo očakávať keď s nimi budeš jednať. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od kormanko1
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa informovať, či je možné prepis čísla z osoby na osobu iba na základe notársky overeného splnomocnenia pôvodného majiteľa na osobu, ktorá chce prepísať číslo na seba. Musí byť osoba fyzicky prítomná pri prepise? Ako by sa dal zrealizovať prepis, keď pôvodný majiteľ je mimo územia SR a nieje možné ho kontaktovať, ani nijako sa sním spojiť.
      Ďakujem
    • Od Ferdopd
      Dobrý  deň. Mám paušál XL a 11.12.2020 mi končí viazanost.  Kedy mám nárok na nové zariadenie.   Objednávke cez e shop nemám nárok.  
    • Od BusinessITsupportCentre
      Dobry den, chystam sa prepisat svoju s.r.o. na noveho konatela. S.r.o. ma 4 platne pausali na mobilne telefony a 1 na opticky internet. Co tu treba spravit. Keby nahodou novy majitel prisiel po par mesiacoch a chce zrusit dane zmluvy? Ci pokial sa jedna o tu istu s .r.o staci ked dolozi vypis ze je majitelom?
       
      dakujem za odpoed
    • Od Marcel
      Ahoj,
      zakladám toto vlákno, nakoľko ma podnietila myšlienka skoro sa chystajúcej zaujímavej konkurenčnej služby "pleasure":-), preto vrámci slušnosti a dodržiavania pravidiel Telekom fóra uvítam, keď sa pridáte a napíšete do ďalších príspevkov, čo by ste radi uvítali u Telekomu v segmente Paušálov a Predplatenky (EASY).
      Za seba by som rád privítal:
      1. VoLTE pre ďalšie telefóny (minimálne ak už je podporovaná značka, tak ďalšie modely)
      2. VoWIFI
      3. eSIM karty
      4. Možnosť rovnomerných splátok telefónov bez navýšenia
      5. chýba mi detský paušál, aj možnosť spravovať a pridružiť k aplikácii Môj Telekom (napríklad párovanie na čísla rodičov a volanie si navzájom zdarma)
      6. Rozšírenie značiek na OPPO, VIVO, REALME, Xiaomi REDMI
      7. Rozšíriť MAGENTA1 Business aj na EASY (PREDPLATENKA)
      Skúsme niečo pridať spolu ako inšpiráciu. Mňa to podnietilo na základe vlastných skúseností, keď ako osoba aj firma skladáme služby od viacerých operátorov, vrátane nákupu telefónov, kedy dávame prednosť konkurencii.
    • Od ZacharovaSimona
      Potrebujem zistiť, kedy mi končí viazanosť, nechce mi zobraziť zmluvu
    • Od vlado0503
      Prosím Poradte ked pride mms ukáže fotku ale ked rozkliknem na velky obraz zobrazí inú fotku neviete poradit co to robi kde urobim zmenu aby fungovalo správne?. Tel je LG K40
      dakujem