Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či je možné v súčasnej situácii požiadať o splátkový kalendár alebo posunutie splátok. Taktiež by ma zaujímalo za akých podmienok je možné odstúpiť od zmluvy v spoločnosti TELEKOM. Bola mi ukradnutá karta SIM s telefónom takže nemôžem ďalej používať svoje t.č. a nemám záujem ďalej platiť paušál za telefón ktorý nemám a nemôžem používať. Ďakujem za odpoveď 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

No takto.... si na verejnom fóre, a ohľadom splátok tu nevyzistíš nič.  na to musíš kontaktovať telekom.... 

zákaznícka linka (0800 123 456), online chat, https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam ....

čo sa týka ukradnutej SIM, nie je problém ju dať zablokovať, odpojiť číslo, to číslo presunúť na inú simku, ktorú ti dajú v telekom centre a funguješ s paušálom naďalej, takže s touto argumentáciou vôbec neuspeješ. 

len aby si vedel, čo očakávať keď s nimi budeš jednať. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Slavo230
      Koľko pred koncom viazanosti môžem predĺžiť paušál aj z novým zariadením. 
    • Od veronikalovaskova
      Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť alebo dať vysvetlenie? 
      Prišla nam faktúra magio tv telefón  pevná linka internet a mobil. 
      Výška faktúry trikrát väčšia za mobilné Služby sms asi o 150 eur. Pri výpise je zaznamenane že boli spoplatnené sms do zahraničia nejaké zóny ktoré sú spoplatnené a množstvo sms- viac ako 1000 poslanych. Neexistuje aby sme my tieto sms poslali ani len omylom. 
      Uz je podaná reklamácia a odklad platby. Ako sa, niečo také mohlo stať, z t-com centra stále tvrdia ze to išlo z tohto čísla. Nechápem ako je to možné. 
      Vie to niekto objasniť? 
      Ďakujem za odpoveď a za rady. 
    • Od Juraj0506
      Dostal niekto zľavu -20 % po skončení viazanosti na nový T-paušál z viazanosťou 24 mesiacov? Len tak má to zaujíma. Pretože v minulosti keď niekomu končil paušál Happy L,tak mu poskytli zľavu na Áno L -20 % s ceny paušálu,samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Je to,aj tomto prípade,ak skončí viazanosť na Áno L?
    • Od Lucka
      V Telekome sa tešíme, že stále môžeme ponuku produktov rozširovať. A po prvýkrát vám budeme môcť ponúknuť PlayStation 5 k paušálu už pri jej začiatku predaja na Slovensku. Výhoda? V predvianočnom období môžete získať darček a vďaka nám si viete rozdeliť jeho cenu, takže neminiete naraz veľa peňazí.  Navyše si naň viete uplatniť aj našu web zľavu! Vyjadrite svoj záujem už dnes pomocou krátkeho formulára a neujdú vám žiadne novinky.
       
      V čom vyniká nové „plejko“
      Bleskovo rýchle načítanie s ultravysokou rýchlosťou SSD, intenzívnejší zážitok s podporou vibračnej spätnej väzby, prispôsobiteľné spúšte, 3D zvuk a nová generácia neuveriteľných hier systému Playstation.
      Maximalizovaný herný zážitok s takmer okamžitým načítaním nainštalovaných hier systému PS5.
      Možnosť hrať novinky v lepšom rozlíšení aj na 4K televízore.
      Neuveriteľne živé a realistické farby.
      Nové konzoly PlayStation 5 podporujú až výstup 8K, takže je možné hrať hry na displeji s rozlíšením 4320p.
       
       Čítali ste už o tejto novinke? Aký máte názor na PlayStation 5?
       
       

       
    • Od tinabagin
      Dobrý deň pošlete mi koľko budem platiť tento mesiac za paušál 
    • Od Annasuliova
      Dobrý den prosím vás chcem sa spitat mám paušál t mobil a neviem po kolko mám splátku mesacne dakujem pekne