Otázka

  • 0

Ako zrusim ucet na moj Telekom?V menu taka moznost nieje.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ruzka11
      Dobrý deň.
      Prosím o informáciu k poruche volania v oblasti Podzámčok pri Zvolene. Nedá sa dovolať  von ani mne a vypisuje mi porucha siete. Neviete čo sa deje? Nemám si ani ako zavolať na poruchy.  Som doma na home office a nemôžem pracovať, keďže k práci potrebujem volať. Ďakujem za informáciu.  Môj mobil 0903636955.
      S pozdravom
       
      Korytárová
    • Od mkalaa21
      Zdravím, v utorok mi bol aktivovaný novy paušál T data a akosi mi to stále nefunguje:
      1. Keď sa prihlásim na PC v môj Telekom, tak mi píše nepodporovaný produkt a nezobrazí mi vôbec nič o spotrebe
      2. V mobilnej aplikácii je kus chaos. V skupine Magenta mi ukazuje nový paušál, v prehľade mi ukáže názov starého paušálu a v spotrebe mám minúty a sms od starého paušálu a dáta nám z nového
      3. Priateľka si brala paušál, keď prešla od konkurencie a ani jej nezobrazí paušál, prihlási ju do aplikácie ale to je všetko, akoby nič nemala
      Ma ešte niekto také problémy ?
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že čo vlastne znamenaju tie denne dáta neobmedzene co sa dajú aktivovat za 3€ v telekom aplikácii? 
      Že ako to vlastne funguje?
    • Od mufnik
      Prečo mne neukazuje faktúra? Chcem vidieť moju faktúru. Dakujem
    • Od babinka13
      Dobrý den, chcem si overit aku a dokedy mam zmluvu na pevnu linku. Neviem doma najst zmluvu. Horvathova
      Mam 80 rokov a velmi slabu pamat. Preto som poziadala mojho syna aby sa s vami touto formou spojil, nakolko v tejto situacii s koronou nemam odvahu ist von . 
       
    • Od jpzozv
      Ako sa dostanem na záložku Faktúry a podrobné výpisy z PC?