Zrušenie služby

Otázka

  • 0

Žiadam o zrušenie služby pevná linka z dôvodu jeho úmrtia a následným nevyužívaním služby.

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0
 

Žiadam o zrušenie služby pevná linka z dôvodu jeho úmrtia a následným nevyužívaním

služby.

@lubopeti Ahoj, toto je verejné fórum pod správou Telekomu. Je  síce pekné, že si to tu uviedol, ale tadiaľto ti nič nezrušia. Budeš musieť kontaktovať telekom. 

odporúčal by som cez https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

vyber si ku čomu to patrí a potom píšeš akoby mail aj prílohy môžeš dať. ;)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od salwator
      Dobry den,
      chcem sa spytat niekolko otazok. mam internet optik XL+ giga, chcem doplnit pevnu linku.
      1. Aka je viazanost sluzby? Neviem isto ci to pojde- modem mam u mna v dome, odtial je vedeny telefonny kabel k svokre cca 40 m v zemi (je mozny subeh so silovym vedenim). Momentalne ma pevnu linku "klasicku".
      2. Mam moznost vyskusat ci to bude fungovat? Napadlo ma napr. prepojenie jej pevnej linky na vedenie- tych 40 metrov a napojit telefonny pristroj u nas v dome- ked bude fungovat bude fungovat aj pevna linka cez internet- teda opacnym smerom cez toto vedenie?
      3. Je mozny samoinstalacny balik v tomto pripade? Lebo svokra kvoli situacii s virusom nechce aby jej tam chodil technik...
    • Od babinka13
      Dobrý den, chcem si overit aku a dokedy mam zmluvu na pevnu linku. Neviem doma najst zmluvu. Horvathova
      Mam 80 rokov a velmi slabu pamat. Preto som poziadala mojho syna aby sa s vami touto formou spojil, nakolko v tejto situacii s koronou nemam odvahu ist von . 
       
    • Od AntonLietava
      mám pevnú linku a uvažujem o výmene telefónneho prístroja. čt.033/7342036, viete mi poradiť. Ďakujem.
    • Od stricj
      Prosim Vas da  sa prepisat majitel pevnej linky cez internet?
      Dakujem za odpoved...
    • Od TerryRogers
      Zdravím,
      mám problém s pevnou linkou na ktorý som nikde nenašiel odpoveď, pri zavolaní na technickú podporu sa so mnou baví automat, ktorý sa na túto špecifickú otázku ani nedostane.
      Problém vznikol po zavedení optického internetu do môjho domu. Predtým, pri adsl som mal za prípojkou končiacou v krabici na povale zapojený splitter, na jeho telefonickom výstupe som mal zapojený telefón pre mamu do spálne, druhý výstup viedol do obývačky a cez ďalší splitter som mal pripojený druhý paralelný telefón a modem/router. Oba telefóny v pohode fungovali ako paralelky. Po zmene na vdsl už samotný splitter vôbec nefunguje, telefón je tu nemý a telefón sa dá pripojiť len na výstup z modemu/routeru kde normálne funguje. Teda možnosť mať paralelný telefón už nie je možné použiť, pretože nechcem ťahať po byte káble.
      Preto sa chcem spýtať, či existuje nejaké zariadenie, ktoré by umožnilo urobiť výstup pre telefón na povale linkou vedúcou do spálne a druhý výstup by pokračoval do obývačky k modemu, pretože splitter (mám ich niekoľko) túto funkciu neplní. Prípadne, či by niekto vedel poradiť ako to zapojiť , aby som mohol opätovne spojazdniť oba paralelné telefóny.
      Za každú informáciu ďakujem.