• ×   Vložil si obsah s formátovaním.   Odstrániť formátovanie

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od stevo.buhla
      pri paušali L nemam data navyše aj ked som v Magente
    • Od marfiboy
      Dobry den, chcel by som sa opytat na pausal Ideal 27, ak si miniem data, zastavi sa mi internet? Nie je tam ziadny dalsi poplatok za prenesene data, ci uz doma alebo v zahranici?
      (aby sa mi nestalo, ze si zabudnem vypnut data a pride mi velka faktura za prenesene data).
      Dakujem za odpoved. Marhofer
    • Od andelovadominika1
      Dobrý den, mala som omeškania s platbou faktúry, tak ma vypli, no po zaplatení mi to za pár dní štandardne sprístupnili, no internet v mobile mi nejde. Dokúpila som si aj balíček dát navyše, nakoľko som si myslela, že som ich prečerpala, no aj napriek tomu mi nejde internet. Viete mi poradiť či mám rovno volať zákaznickú linku? Ďakujem
    • Od tomasiko
      Ako to že mám aktivovanú službu streamon a ťahá mi YouTube moje data čo mám s tým robiť ???
    • Od silvo2577
      Zdravím. Veľmi pomalí mam internet či s balíkom ci bez balíku proste nula bodov. Prečo? 
    • Od Pali888
      Dobrý deň.
      Chcem sa opýtať, dá sa niekde nastaviť, resp. ponúka telekom možnosť oznámenia o to, že mi niekto volal počas toho ako som mal vypnutý mobil? Dosť často sa mi stalo, že keď som mal vypnutý mobil/nabíjal som si a niekto mi volal, tak keď som si zapol mobil, mi neprišlo žiadne upozornenie/sms ohľadom toho a až skoro po pol dni som sa dozvedel, že ma vtedy 5 x volal dotyčný človek. Mám Nokiu 6.1. Napríklad pri O2 mi vždy po zapnutí prišlo upozornenie: Vážený zákazník, počas vašej nedostupnosti Vás kontaktovalo číslo xxx 2-krát.
      Je možnosť nastavenia takéhoto upozornenia/sms aj tu v Telekome?
      Ďakujem.