Kde sa prihlásiť s menom a heslom?

Otázka

  • 0

Zdravím, po zriadení magio internetu mi prišla sms s menom a heslom lenže neviem kam sa mam s týmito údajmi prihlásiť. Meno končí @dslbasic. Nejaké rady? 

Vopred ďakujem za odpoveď. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Mam tam len SSID a Wlan key . Username a password tam vobec nemám 

ak to nemas uvedene a nejdu zakladne kombinacie ako admin admin user user atd tak volaj zakaznicku linku

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mam tam len SSID a Wlan key . Username a password tam vobec nemám 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

aky mas router ?

hauwei HG8245H

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

 

Skusal som a ani jedna variácia ma nechce prihlásiť

aky mas router ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím , chcem sa ypýtať ako zmením heslo od wifi ked som Prihlasovacie udaje do siete ziadne nedostal . Na routri je len heslo od wifi .

Dakujem za odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobre ďakujem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak mas zariadenie od Telekomu tak nemusis nic robit, iba zapojit router. Ten si tieto udaje stiahne sam a sam sa nakonfiguruje. Tieto udaje su zasielane ak by si si chcel zapojit vlastne zariadenie, kde tieto prihlasovacie udaje zadavas. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vacsinou ho nikde netreba zadavat ..router sa po pripojeni do telef. zasuvky nakonfiguruje sam.. trva to do 20 min.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od matusik484
      Dobrý deň !
      Chcel by som sa opýtať, či po obnovení zmluvy bude možné pokračovať v ADSL XL balíku na mojej adrese ? Pretože ak dám (akoby som si chcel zriadiť nový internet) nový zákazník a zadám moju adresu napíše to tam že služba na zadanej adrese nie je dostupná. Tak sa pýtam či po predľžení zmluvy nám dajú balík L (8/1) , alebo ostane ten istý ? Prípadne či telekom ponúka nejaké zrýchlenie aspoň upload-u
       
      Vopred ďakujem.
      -Matúš
    • Od iGlasova
      Dobry den
      chcel by som sa opytat ake adresy sa teraz prideluju na optike ?
      v routeri mam ip 100.100.134.61 to je asi neverejna
      ale https://www.myip.com/ mi ukazuje 78.99.213.158
      ako to teda je s IP adresou?
       
    • Od pepo930
      Dobrý deň mal by som otázku máme Magio internet vzduchom a už je možnosť pripojit sa na pevný internet od telekomu je možné premigrovat na pevný internet bez zmluvnej pokuty ? 
    • Od Viliam_K.
      Dobrý večer chcel by som sa spýtať či neplánuje Telekom v blízkej alebo v nejakej budúcnosti dať rychlejší internet v Topoľčanoch na Budovateľskej ulici. Momentálne tu máme ADSL internet a ten je dosť pomalý a aj dosť vypadáva. Pred rokom niečo posielal Telekom či máme záujem. Ďakujem za prípadnú odpoveď.
    • Od servisak2432
      Dobrý deň. Mohli by ste už konečne zaplatiť človeka namiesto robotického MAREKA, za normálneho človeka a šetriť na iných miestach a nie na ľuďoch čo vytvárajú hodnoty. Dnes mi napríklad už dvakrát vypadol INTERNET, . Načo tu oblbujete normálnych pracujúcich ľudí aby si dali zriadiť INTERNET od Vás,keď to u Vás ide len pol hodinu aj to s problémom.Od 27.2. nahlasujem poruchu výpadku telefónnej linky  a trvá to do dnešného dňa. Začalo to Dňa, 27.2,31.3,31.3,31.3,6.4,19.4,12.5,30.5,31.5,1.6,1.6,11.6,15.6 a dnes  mi 2x vypadol INTERNET A PEVNÁ LINKA o 22:50-22:52hod, stačí Vám to? kašlem na takúto spoločnosť. A vy ešte požadujete načas zaplatiť faktúru , za takéto služby.Niekto tam u Vás nemá isto chrbtovú kosť ako sa hovorí. Prajem pekný deň. Zatial ešte Váš klient. PS: už nie dlho.
    • Od marek212521
      Dobrý deň, mám pár dní internet od Telekomu a chcem sa spýtať na nejakú formu kontroly. Pretože vyhľadávač na PC mi nechce nájsť bežné stránky na internete, či sú to názvy seriálov, zubárov a iné bežné veci na internete, ktoré by nemali podliehať rodičovskej kontrole. Rodičovskú kontrolu som vypol a na mobilnom zariadení mi vyhľadá čokoľvek čo potrebujem, ale na PC sa nič nezmenilo, pri bežných stránkach vypíše že adresu IP servera sa nepodarilo nájsť.