Narok na zariadenie

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Dobry den, pred pol rokom (25.9.2019) som si u vas zobral pausal Ano L, k pausalu som vtedy nechcel ziadne zariadenie, ale uz som si to rozmyslel a nejake by som uz rad zobral. Vo vasej aplikacia Narok na novy telefon (https://www.telekom.sk/mobilkazdyrok/) mi stale pise ze nemam narok na novy telefon, chcel by som sa opytat preco ? a kedy nanho budem mat narok. Dakujem

Editoval/-a g.pavolhalas

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ak sa správne orientujem v tých telekomáckych oných, tak

Telekom umožňuje zobrať zariadenie každý rok, ty si spomínal, že paušál máš pol roka, tak ešte pol roka. 

to bude mať aj súvis, že ak neberieš zariadenie, miesto neho si môže vybrať inú výhodu (viac sms k paušálu, viac dát.....) a to sa bije s možnosťou zobrať zariadenie, keďže to je náhrada zaň. 

Taktiež neviem ako to máš ty, ale zrejme prvého polroka a možno viac máš aj nejakú zľavu. 

V každom prípade, tu si na verejnom fóre, ktoré je len pod zástitou telekomu, tu konkrétnu požiadavku nevybavíš. 

zákaznícka linka (0800 123 456), online chat, prípadne telekom, napíšte nám. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od skolacek
      Ahojte,
      prosím mám takú dilemu. Neviete niekto ako to je keď nesúhlasíte s predĺžením paušálu ?
    • Od tomas.jakocko666
      Dobrý deň viete mi poradiť kde môže byť problém keď mi nejde platiť cez sms na faktúru. Volal som a povedalo mi že u nich není nič obmedzené.
    • Od Zuzana09
      Zdravím dnes mi prišla sms z 2202 ako členovi magenta 1, že do konca februára môžem využiť ponuku druhého paušálu za 20eur s tým, že ponuka je platná len cez sms a mam odpovedať v prípade záujmu slovom ANO a že oni sa potom ozvu späť, no divne bolo keď sms bola spoplatnena. . Z tohto čísla mi Telekom ešte nič neposielal, je to ok? 
    • Od senesi.marek
      Dobrý deň prajem

      Chcem sa opýtať, či by ste nám vedeli poskytnúť nejaký benefit, keby sme prešli s našimi číslami od konkurencie ku Vám?
      Je nejaký minimálny počet čísiel, ktoré musíme preniesť, aby sme mali nárok na zľavu?
      Ďakujem za odpoveď.

      S pozdravom
      Marek
    • Od obchod904
      Ahoj, poraďte ako sa dá zmeniť správca skupiny. Dík. Ľuboš.
    • Od jakubva
      Dobry den, prisla mi nova faktura, kde je uvedena zmluvna pokuta. Menil so
       program po dohode s vasim kolegom. Pri podpisovani novej zmluvy mi povedal, ze zmluvnu polutu nebudem
      olatit. Z akeho dovodu je uvede a pokuta na fakture?
       
      dakujem
      jakub Vanek