Narok na zariadenie

Otázka

  • 0

Dobry den, pred pol rokom (25.9.2019) som si u vas zobral pausal Ano L, k pausalu som vtedy nechcel ziadne zariadenie, ale uz som si to rozmyslel a nejake by som uz rad zobral. Vo vasej aplikacia Narok na novy telefon (https://www.telekom.sk/mobilkazdyrok/) mi stale pise ze nemam narok na novy telefon, chcel by som sa opytat preco ? a kedy nanho budem mat narok. Dakujem

Editoval/-a g.pavolhalas

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ak sa správne orientujem v tých telekomáckych oných, tak

Telekom umožňuje zobrať zariadenie každý rok, ty si spomínal, že paušál máš pol roka, tak ešte pol roka. 

to bude mať aj súvis, že ak neberieš zariadenie, miesto neho si môže vybrať inú výhodu (viac sms k paušálu, viac dát.....) a to sa bije s možnosťou zobrať zariadenie, keďže to je náhrada zaň. 

Taktiež neviem ako to máš ty, ale zrejme prvého polroka a možno viac máš aj nejakú zľavu. 

V každom prípade, tu si na verejnom fóre, ktoré je len pod zástitou telekomu, tu konkrétnu požiadavku nevybavíš. 

zákaznícka linka (0800 123 456), online chat, prípadne telekom, napíšte nám. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od dordinka
      Mám balík DOMA HAPPY M. Končí mi viazanosť 14,8.2020. Keďže si nechcem už predĺžiť s vami zmluvu, aký je postup z mojej strany. Je potrebné dávať písomne žiadosť? Ďakujem.
    • Od viking01
      Zdravím, chcel by som sa opýtať ak mám súkromný paušál vo viazanosti ale potreboval by som ho preniesť na moju firmu je to možné ?
      Čo k tomu potrebujem a je to možné urobiť aj cez telefón ?
       
    • Od pool66
      Dobrý den, 
      ako zistím na telefóne dokedy mám viazanosť
    • Od petobe
      Chcem sa opýtať,keď mi končí práve paušál,čo ďalej.
    • Od francisty
      Dobrý deň. V piatok 13.3.2020 o cca 10:20 hod. som si na predajni aktivoval nový paušál Bez záväzkov. Je sobota 14.3.2020 cca 9 hod. a stále si nemôžem aktivovať akciový bezplatný marcový internet. Kedy si ho môžem aktivovať? Na predajni mi povedali, že si stiahnem aplikáciu a hneď si to môžem aktivovať. Realita je iná, neviem si to aktivovať v aplikácii, moje číslo sa "tvári" že na ňom nemám žiadny paušál.Čo mám urobiť, aby som mohol už dnes využívať akciový marcový internet zdarma? Francisty