Otázka

  • 0

Dobrý den. Chcem sa opýtať. Žijem v zahraničí. Domov na Slovensko chodím jeden až dvakrát do roka. Minulý rok som bola doma no nedobijala som si kredit. Teraz som chcela zistiť do kedy karta funguje, alebo koľko mam kredit. Nemôžem prijímať ani smsky ani hovori.Je možné že karta sa už je nefunkčná? Alebo stačí dobiť len kredit? A znova bude fungovať? Dokonca keď za dávam kredit linku mi hovorí ze číslo neexistuje. S pozdravom Jakabová

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

z toho čo píšeš, súdim že číslo je už odpojené. 

uvediem životný cyklus mobilného čísla.:

  1.  vyberieš si mobilné číslo
  2.  využívaš mobilné číslo ( na kredit je číslo aktívne 12 mesiacov od posledného dobitia, potom sa číslo odpojí)
  3.  číslo je pár mesiacov v "karanténe" ( toto číslo je približne pol roka odpojené, no rezervované pre posledného majiteľa, keby sa prebral a chcel to číslo využívať aj naďalej)
  4. číslo sa vracia znova do zoznamu voľných čísel. ( kedy si ho môže vybrať ďalší zákazník)

neviem ti povedať, že či sa tvoje číslo nachádza vo fáze 3 alebo 4. ale ak ti hlásilo že číslo neexistuje, ešte máš šancu. ale to si budeš musieť riešiť cez telekom. toto je verejné fórum pod správou telekomu. 

odporúčam zákaznícku linku (0800 123 456), online chat, či telekom napíšte nám. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od romanjek
      Podporuje Easy Pecka SIM karta internet 2G alebo 3G? Mám dva mobily, ktoré nepodporujú 4G a nejde mi na nich spustiť internet 3G. Nastavenia APN mám správne, jeden mobil si ich stiahol sám aj pre internet aj APN. Či už len 4G funguje?
    • Od Pali888
      Dobrý deň.
      Chcem sa opýtať, dá sa niekde nastaviť, resp. ponúka telekom možnosť oznámenia o to, že mi niekto volal počas toho ako som mal vypnutý mobil? Dosť často sa mi stalo, že keď som mal vypnutý mobil/nabíjal som si a niekto mi volal, tak keď som si zapol mobil, mi neprišlo žiadne upozornenie/sms ohľadom toho a až skoro po pol dni som sa dozvedel, že ma vtedy 5 x volal dotyčný človek. Mám Nokiu 6.1. Napríklad pri O2 mi vždy po zapnutí prišlo upozornenie: Vážený zákazník, počas vašej nedostupnosti Vás kontaktovalo číslo xxx 2-krát.
      Je možnosť nastavenia takéhoto upozornenia/sms aj tu v Telekome?
      Ďakujem.
    • Od luptakova.lucy
      Dobrý deň,
      chcem sa opýtať, je možno prejsť z paušálu Áno na program Easy? Nechcem nové číslo. Chcem mať rovnaké číslo len chcem zmeniť program. Viazanosť mi končí 5.6.2020. Mám to riešiť až po tomto dátume?
    • Od Maros555
      Ako si dobijem Easy kartu keď mi po prechode od konkurencie nejde dobiť kredit?
      Aplikácia vypisuje kód chyby: 0220-0001.
      Web mi vypisuje že moja predvoľba (0940) nie je EASY  takže podľa neho  nevlastním EASY kartu.
      To sa mám opäť trepať do predajne aby mi povedali zase že nechápu ako je to možné?
       
    • Od Janulka19
      Dobry den ako sa da prosím dobit kredit cez pausal. ďakujem 
    • Od markusotto
      dobrý den propadla platnost uvedeného tel. čísla 911***355, je možno dobít kredit a obnovit?
      Děkuji za odpověď
      Marek Ottner