Reklamácia Faktúry

Otázka

  • 0

Dobrý deň, vo faktúre  8255963622  mám vyfakturovanú položku (Náklady vymáhania - upomienka * 4,99 † 1 4,99 †). 

16.3. mi bola zaslaná informačná SMS-ka, že som zabudla uhradiť a úhradou sa vyvarujem upomienke 4,99. Pokiaľ Viem, vždy bol na to termín do 4dní a výraz "včasná úhrada" nedefinuje, žiadny časový údaj, do kedy je ešte možné faktúru uhradiť, aby sa upomienka neplatila. Faktútu som uhradila 19.3., doklad prikladám v prílohe.

Žiadam touto cestou o reklamáciu faktúry z dôvodu nedodržania a nedefinovania platobného termínu, do kedy je možná úhrada faktúry bez sankcie platby upomienky.

Kontaktovať ma na: janaam*****ova@gmail.com

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

@janaambrozyova

 

Dobrý deň, vo faktúre  8255963622  mám vyfakturovanú položku (Náklady vymáhania - upomienka * 4,99 † 1 4,99 †). 

16.3. mi bola zaslaná informačná SMS-ka, že som zabudla uhradiť a úhradou sa vyvarujem upomienke 4,99. Pokiaľ Viem, vždy bol na to termín do 4dní a výraz "včasná úhrada" nedefinuje, žiadny časový údaj, do kedy je ešte možné faktúru uhradiť, aby sa upomienka neplatila. Faktútu som uhradila 19.3., doklad prikladám v prílohe.

Žiadam touto cestou o reklamáciu faktúry z dôvodu nedodržania a nedefinovania platobného termínu, do kedy je možná úhrada faktúry bez sankcie platby upomienky.

Kontaktovať ma na: janaam*****ova@gmail.com

ahoj touto cestou sa nedomôžeš ničoho, vitaj na verejnom fóre, ktoré je len pod záštitou Telekomu. 

odporúčam kontaktovať zákaznícku linku, napísať na office@telekom.sk alebo napísať na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Casovy udaj na uhradu faktury je definovany celkom presne, vola sa "Splatnost faktury" je uvedeny vo fakture a je to datum kedy maju byt peniaze za fakturu na ucte Telekomu. 

Vsetky ostatne sposoby pripominania su len pre dobro platitela, aby nedoslo k odpojenii prip. dalsej sankcii. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

janči myslím, že ona rieši to, že ako vraví ..... telekom jej zaslal sms, že ak to zaplatí hneď, nedostane upomienku.

a ona rieši to, že to zaplatila hneď a upomienku dostala.  (hneď v rámci toho, že hneď bolo považované za 4ry dni, podľa  pani jany, čo zrejme mal aj telekom niekde uvedené. ) 

aspoň tak to chápem ja. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak niekto dostane info o nezaplatení 16-teho, tak 19-teho nie je hneď. Najmä ak peniaze budú pripísané až 20-teho. Tak je to určite viac ako 4 dni od neuhradenia faktúry

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

janči myslím, že ona rieši to, že ako vraví ..... telekom jej zaslal sms, že ak to zaplatí hneď, nedostane upomienku.

a ona rieši to, že to zaplatila hneď a upomienku dostala.  (hneď v rámci toho, že hneď bolo považované za 4ry dni, podľa  pani jany, čo zrejme mal aj telekom niekde uvedené. ) 

aspoň tak to chápem ja. 

No zopar nepresnosti: Telekom jej zaslal SMS ze "vcasnou uhradou sa vyhne uctovaniu upomienky". Tato info sa da chapat aj vseobecne presne tak ako je formulovana, mierne parafrazovane "Ak budete nacas uradazat faktury, nebudeme uctovat upomienku" a sme pri zmlyvnych povinnostiach a datume splatnosti.
Pricom aj to povodne chapanie je pomerne vystizne, tato SMS sa posiela 1 den pred nauctovanim upomienky, teda rychly sposob uhrady moze naozaj zabranit upomienke.
Druha nepresnost: Predpoklad ze 4 dni su OK, je vymysleny, lebo to prave v tomto pripade takto vyhovuje (uhrada prisla za 4 dni od SMS)
Tretia: Ak poviem ze to hned zaplatim tak myslim tak za hodinu, nie 3 dni.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja viem, áno v tomto máš 100% pravdu, ja len že ona písala, že 4ry dní bývali v pohode, takže to buď bolo niekde uvedené, alebo to má z vlastných skúseností, z toho som vychádzal. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od BUBBUsro
      Dobrý deň,
      prosím o zaslanie saldo-konta za rok 2019 a 2020. 
       
      BUBBU, s.r.o.
    • Od kalich
      Dobrý deň, obraciam sa na Vás so sťažnosťou duplicitnej fakturácie.Napriek tomu,že som s operátorom v danej veci hovoril a bola slúbená náprava ktorá sa neudiala.Už približne 14 rokov  s manželkou užívame Magio Tv a Internet striedavo raz na jej meno a inokedy na moje meno.Teraz sme na obchodnom mieste zmenili z manželky na moje meno.Fakturu za služby 1.2.2022-28.2.2022 som v lehote splatnosti uhradil 18.3.2022 .Na predajnom mieste Telekom v Komárne sme prepísali túto službu na moje meno ,ktoré malo byť od 1.4.2022 čo sa tak nestalo a považujem to za slušne povedané oklamanie.Teraz som obdržal výzvu na uhradu 48,08 EUR na obdobie 21.3.2022-22.3.2022.Prekrývajú sa tam dni zo starej faktúry č.8301325522 a novej faktúry č.8302672858 v jednej tretine dní v mesiaci.Faktúra je nesprávne vystavená čo nie som ochotný uhradiť.Žiadam vystaviť novú faktúru ktorá bude správna a nebude tam duplicitná úhrada.Nesúhlasím s tým,že v ďalšom období - mesiaci bude zohladnená čiastka na fakture.Nie som ochotný platiť za nezodpovednosť druhých lebo sa to celé prieči DOBRÝM MRAVOM !
      môj kod adresata : 3048930001
      mail : karol.l@centrum.sk
    • Od Janjen
      Dobrý večer,
      Moj Magio Go Benefit sme museli s Telekomom zrusit kvoli nedostupnosti satelitu, ale stale ho mam medzi aktualnymi produktami ako internet a pausal.
      Moja otazka znie, ci to ovplyvnuje moju fakturu? Alebo mam volat do telekomu a opytat sa na to?
      Dakujem vopred za odpoved.
    • Od michaela.leskovie
      18.12.2021 som bola v pobočke na prepis po zosnulom otcovi. - internet a telka. Do mobilnej aplikácie sa mi nedá prihlásiť, faktúra mi prišla v nezvyčajne výške 39,40 pričom doteraz sme platili 27,14. Dnes je 7.1.2022 a stále nič, nie som aktívna v aplikácii. Volala som na zákaznícku linku, povedali mi, že mám počkať, no myslím si, že je to už trošku dlho. Nakoľko stále mi nič nejde. Nemá niekto podobnú skúsenosť? Ako dlho ste čakali vy?
       
    • Od Peto1989
      Dobry den chcem sa opýtat zaplatil som fakturu ale som si neskoro vsimol ze som zaplatil o 40 euro viac ako som mal co sa stane s tymi peniazmy co som poslal navyse mal som platit 137 euro ale som zaplatil 173 euro co mam robit 
    • Od Lubo221
      ahojte. Cchcem sa opytat. mam v mobile aplikaciu o telekomu a neda sa my cez nu zaplatit faktura za magio sluby. Ale pausal vpohode zaplatim. Ako je mozne,ze magio sluzby nie?