Reklamácia Faktúry

Otázka

  • 0

Dobrý deň, vo faktúre  8255963622  mám vyfakturovanú položku (Náklady vymáhania - upomienka * 4,99 † 1 4,99 †). 

16.3. mi bola zaslaná informačná SMS-ka, že som zabudla uhradiť a úhradou sa vyvarujem upomienke 4,99. Pokiaľ Viem, vždy bol na to termín do 4dní a výraz "včasná úhrada" nedefinuje, žiadny časový údaj, do kedy je ešte možné faktúru uhradiť, aby sa upomienka neplatila. Faktútu som uhradila 19.3., doklad prikladám v prílohe.

Žiadam touto cestou o reklamáciu faktúry z dôvodu nedodržania a nedefinovania platobného termínu, do kedy je možná úhrada faktúry bez sankcie platby upomienky.

Kontaktovať ma na: janaam*****ova@gmail.com

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

@janaambrozyova

 

Dobrý deň, vo faktúre  8255963622  mám vyfakturovanú položku (Náklady vymáhania - upomienka * 4,99 † 1 4,99 †). 

16.3. mi bola zaslaná informačná SMS-ka, že som zabudla uhradiť a úhradou sa vyvarujem upomienke 4,99. Pokiaľ Viem, vždy bol na to termín do 4dní a výraz "včasná úhrada" nedefinuje, žiadny časový údaj, do kedy je ešte možné faktúru uhradiť, aby sa upomienka neplatila. Faktútu som uhradila 19.3., doklad prikladám v prílohe.

Žiadam touto cestou o reklamáciu faktúry z dôvodu nedodržania a nedefinovania platobného termínu, do kedy je možná úhrada faktúry bez sankcie platby upomienky.

Kontaktovať ma na: janaam*****ova@gmail.com

ahoj touto cestou sa nedomôžeš ničoho, vitaj na verejnom fóre, ktoré je len pod záštitou Telekomu. 

odporúčam kontaktovať zákaznícku linku, napísať na office@telekom.sk alebo napísať na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Casovy udaj na uhradu faktury je definovany celkom presne, vola sa "Splatnost faktury" je uvedeny vo fakture a je to datum kedy maju byt peniaze za fakturu na ucte Telekomu. 

Vsetky ostatne sposoby pripominania su len pre dobro platitela, aby nedoslo k odpojenii prip. dalsej sankcii. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

janči myslím, že ona rieši to, že ako vraví ..... telekom jej zaslal sms, že ak to zaplatí hneď, nedostane upomienku.

a ona rieši to, že to zaplatila hneď a upomienku dostala.  (hneď v rámci toho, že hneď bolo považované za 4ry dni, podľa  pani jany, čo zrejme mal aj telekom niekde uvedené. ) 

aspoň tak to chápem ja. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak niekto dostane info o nezaplatení 16-teho, tak 19-teho nie je hneď. Najmä ak peniaze budú pripísané až 20-teho. Tak je to určite viac ako 4 dni od neuhradenia faktúry

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

janči myslím, že ona rieši to, že ako vraví ..... telekom jej zaslal sms, že ak to zaplatí hneď, nedostane upomienku.

a ona rieši to, že to zaplatila hneď a upomienku dostala.  (hneď v rámci toho, že hneď bolo považované za 4ry dni, podľa  pani jany, čo zrejme mal aj telekom niekde uvedené. ) 

aspoň tak to chápem ja. 

No zopar nepresnosti: Telekom jej zaslal SMS ze "vcasnou uhradou sa vyhne uctovaniu upomienky". Tato info sa da chapat aj vseobecne presne tak ako je formulovana, mierne parafrazovane "Ak budete nacas uradazat faktury, nebudeme uctovat upomienku" a sme pri zmlyvnych povinnostiach a datume splatnosti.
Pricom aj to povodne chapanie je pomerne vystizne, tato SMS sa posiela 1 den pred nauctovanim upomienky, teda rychly sposob uhrady moze naozaj zabranit upomienke.
Druha nepresnost: Predpoklad ze 4 dni su OK, je vymysleny, lebo to prave v tomto pripade takto vyhovuje (uhrada prisla za 4 dni od SMS)
Tretia: Ak poviem ze to hned zaplatim tak myslim tak za hodinu, nie 3 dni.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja viem, áno v tomto máš 100% pravdu, ja len že ona písala, že 4ry dní bývali v pohode, takže to buď bolo niekde uvedené, alebo to má z vlastných skúseností, z toho som vychádzal. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Patrikpeklansky
      Dobry den chcem sa opytat nechtiac som poslal sms a prisla mi 50€ faktura da sa to nejako zrusit ra platba? Ak ano dakujem za porademiea
    • Od Maro88
      Dobrý deň. Vzhľadom na moju zlu finančnú situáciu, nemám uhradené 3 faktúry. Chcem sa spýtať v akom štádiu sa nachádza pohľadávka, vedel by som uhradiť aspoň najstaršiu faktúru do konca týždňa. Dalo by sa tak? Chcem predísť odpojeniu. 
      PS: neviem sa spojiť vôbec s operátorom. 
       
      s pozdravom 
    • Od Gejza66
      Skončila sa mi viazanosť  magio internetu XL. Prečo platím už tri mesiace  o 8 Eur viac ??? Nedostal som od Vás žiadne upozornenie !!! Hanba !!!
    • Od vladek
      Pretože nemám čas riešiť navýšenie SIPO, uhrádzam faktúry začiatkom mesiaca.
      1. Prišla mi faktúra, splatnosť 18.3.2020
      2. Bola uhradená 16.3.2020 zo Slov. Sporitelni na účet T.. do Slov.Sporitelni, na výpise je uvedené že platba bola pripísaná na účet. (rovnaký účet ako predchádzajúce 2 faktúry)
      3. Dnes som dostal info o nezrealizovanej platbe a požiadavke vykonať úhradu do Tatrabanky (???)
      4. Skontrolujte si: 1095932501/8254209174.
      5. Prečo je na faktúre účet v Slov.sporit., keď akceptujete len Tatrabanku?
      6. Prečo musím strácať čas riešením tohto problém a nestačí krok 2?
      7. Nie je mi jasné, ktoré doklady /ak by som ich pripojil/ vidia všetci a ktoré len  zodpovední v Telekome!
      Ďakujem za okamžitú odpoveď.
    • Od lucy421
      neprišla mi faktúra. ani písomna ani elektronicka. dnes mi vsak prisla sms, ze mam uhradit fakturu za obdobie od 14.2-14.3 vo vyske 59e. chcela by som vediet začo? dnes uz je 17.3.aby ma neodpojili.