Otázka

  • 0

Dobrý deň, vo faktúre  8255963622  mám vyfakturovanú položku (Náklady vymáhania - upomienka * 4,99 † 1 4,99 †). 

16.3. mi bola zaslaná informačná SMS-ka, že som zabudla uhradiť a úhradou sa vyvarujem upomienke 4,99. Pokiaľ Viem, vždy bol na to termín do 4dní a výraz "včasná úhrada" nedefinuje, žiadny časový údaj, do kedy je ešte možné faktúru uhradiť, aby sa upomienka neplatila. Faktútu som uhradila 19.3., doklad prikladám v prílohe.

Žiadam touto cestou o reklamáciu faktúry z dôvodu nedodržania a nedefinovania platobného termínu, do kedy je možná úhrada faktúry bez sankcie platby upomienky.

Kontaktovať ma na: janaam*****ova@gmail.com

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

@janaambrozyova

 

Dobrý deň, vo faktúre  8255963622  mám vyfakturovanú položku (Náklady vymáhania - upomienka * 4,99 † 1 4,99 †). 

16.3. mi bola zaslaná informačná SMS-ka, že som zabudla uhradiť a úhradou sa vyvarujem upomienke 4,99. Pokiaľ Viem, vždy bol na to termín do 4dní a výraz "včasná úhrada" nedefinuje, žiadny časový údaj, do kedy je ešte možné faktúru uhradiť, aby sa upomienka neplatila. Faktútu som uhradila 19.3., doklad prikladám v prílohe.

Žiadam touto cestou o reklamáciu faktúry z dôvodu nedodržania a nedefinovania platobného termínu, do kedy je možná úhrada faktúry bez sankcie platby upomienky.

Kontaktovať ma na: janaam*****ova@gmail.com

ahoj touto cestou sa nedomôžeš ničoho, vitaj na verejnom fóre, ktoré je len pod záštitou Telekomu. 

odporúčam kontaktovať zákaznícku linku, napísať na office@telekom.sk alebo napísať na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Casovy udaj na uhradu faktury je definovany celkom presne, vola sa "Splatnost faktury" je uvedeny vo fakture a je to datum kedy maju byt peniaze za fakturu na ucte Telekomu. 

Vsetky ostatne sposoby pripominania su len pre dobro platitela, aby nedoslo k odpojenii prip. dalsej sankcii. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

janči myslím, že ona rieši to, že ako vraví ..... telekom jej zaslal sms, že ak to zaplatí hneď, nedostane upomienku.

a ona rieši to, že to zaplatila hneď a upomienku dostala.  (hneď v rámci toho, že hneď bolo považované za 4ry dni, podľa  pani jany, čo zrejme mal aj telekom niekde uvedené. ) 

aspoň tak to chápem ja. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak niekto dostane info o nezaplatení 16-teho, tak 19-teho nie je hneď. Najmä ak peniaze budú pripísané až 20-teho. Tak je to určite viac ako 4 dni od neuhradenia faktúry

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

janči myslím, že ona rieši to, že ako vraví ..... telekom jej zaslal sms, že ak to zaplatí hneď, nedostane upomienku.

a ona rieši to, že to zaplatila hneď a upomienku dostala.  (hneď v rámci toho, že hneď bolo považované za 4ry dni, podľa  pani jany, čo zrejme mal aj telekom niekde uvedené. ) 

aspoň tak to chápem ja. 

No zopar nepresnosti: Telekom jej zaslal SMS ze "vcasnou uhradou sa vyhne uctovaniu upomienky". Tato info sa da chapat aj vseobecne presne tak ako je formulovana, mierne parafrazovane "Ak budete nacas uradazat faktury, nebudeme uctovat upomienku" a sme pri zmlyvnych povinnostiach a datume splatnosti.
Pricom aj to povodne chapanie je pomerne vystizne, tato SMS sa posiela 1 den pred nauctovanim upomienky, teda rychly sposob uhrady moze naozaj zabranit upomienke.
Druha nepresnost: Predpoklad ze 4 dni su OK, je vymysleny, lebo to prave v tomto pripade takto vyhovuje (uhrada prisla za 4 dni od SMS)
Tretia: Ak poviem ze to hned zaplatim tak myslim tak za hodinu, nie 3 dni.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja viem, áno v tomto máš 100% pravdu, ja len že ona písala, že 4ry dní bývali v pohode, takže to buď bolo niekde uvedené, alebo to má z vlastných skúseností, z toho som vychádzal. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od blankahaj
      Ako vytvoriť el. faktúru, kým otvorím e-mail a zistim kód,  a zapíšem ho,  vraj je nesprávný. ,
    • Od Sabina22
      Dobrý deň, dnes som uhradila faktúry, moje číslo je zablokované, dá sa totocislo odblokovat aj keď je sviatok a následne víkend. Ďakujem pekne za odpoveď 
    • Od tomasmicuda8
      Dobrý deň chcel by som sa opytať či sa dá zriadiť Inkaso paušálu ( vystaviť referenciu mandátu) cez počítač na webe ak áno prosím ako , alebo sa mam dostaviť fyzicky na Telekom predajňu dakujem za odpoveď
    • Od Rastislav.zeman
      Dobrý deň chcem sa spýtať potrebujem dat faktúru na splátky 
    • Od mufnik
      Prečo mne neukazuje faktúra? Chcem vidieť moju faktúru. Dakujem
    • Od Sabina22
      Dobrý deň, dnes som uhradila faktúry, moje číslo je zablokované, dá sa totocislo odblokovat aj keď je sviatok a následne víkend. Ďakujem pekne za odpoveď