Otázka

  • 0

Zdravím

Doma mam klasický ZTE II router klasika som napojeny na pc a cez mobil. Lenže. Potrebujem signál aj do pivnice tak som našiel doma druhý router ten som zapojil káblom z hlavného routru . (predtym som to skúšal a išlo to) Teraz som zapojil sieť zase všetko spravil ako predtým a nejde to. Ako by som to mohol vyriešiť? Potrebujem aby mi router vysielal aj v dome aj v picnici teraz ked napojim druhy tak v pivnici wifi nejde ale napojí sa iba napíše že žiadny signál a nejde načitať stránky atd. Skúšal som ten druhý router prehoduiť do všetkých modov. 

Dakujem :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Na tom druhom router vypni DHCP, nieje vhodne zapajat 2 routre za sebou... Ked zrusis DHCP tak kabel napoj do LAN a nie do WAN. Router moze byt este zacykleny tak potom pocaj zo 20 min a pojde to

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Na tom druhom router vypni DHCP, nieje vhodne zapajat 2 routre za sebou... Ked zrusis DHCP tak kabel napoj do LAN a nie do WAN. Router moze byt este zacykleny tak potom pocaj zo 20 min a pojde to

 

Na tom druhom router vypni DHCP, nieje vhodne zapajat 2 routre za sebou... Ked zrusis DHCP tak kabel napoj do LAN a nie do WAN. Router moze byt este zacykleny tak potom pocaj zo 20 min a pojde to

Mám na výber z PPPoE , static ip a PPTP tak ktore z toho? 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Frenky20
      Dobry den. Nemoholi sme si nevsimnut cela rodina ze nedavno bola zavedena optika v Krasnej a  tie iste stlpy sa ukladaju uz aj v Kosickej Polianke kde nam bolo povedane ze sa bude realizovat optika. Viem ze je to este v stadiu vystavby a nesu na informacnej tabuli ani na stranke obce ziadne konkretne ifnormacie, bolo by teda mozne podrobnejsie podat informaciu o aku optiku ide teda FTTH ci Rozsirene VDSL alebo optiku 1gb? Dakujem
    • Od matusik484
      Dobrý deň !
      Chcel by som sa opýtať, či po obnovení zmluvy bude možné pokračovať v ADSL XL balíku na mojej adrese ? Pretože ak dám (akoby som si chcel zriadiť nový internet) nový zákazník a zadám moju adresu napíše to tam že služba na zadanej adrese nie je dostupná. Tak sa pýtam či po predľžení zmluvy nám dajú balík L (8/1) , alebo ostane ten istý ? Prípadne či telekom ponúka nejaké zrýchlenie aspoň upload-u
       
      Vopred ďakujem.
      -Matúš
    • Od iGlasova
      Dobry den
      chcel by som sa opytat ake adresy sa teraz prideluju na optike ?
      v routeri mam ip 100.100.134.61 to je asi neverejna
      ale https://www.myip.com/ mi ukazuje 78.99.213.158
      ako to teda je s IP adresou?
       
    • Od pepo930
      Dobrý deň mal by som otázku máme Magio internet vzduchom a už je možnosť pripojit sa na pevný internet od telekomu je možné premigrovat na pevný internet bez zmluvnej pokuty ? 
    • Od Viliam_K.
      Dobrý večer chcel by som sa spýtať či neplánuje Telekom v blízkej alebo v nejakej budúcnosti dať rychlejší internet v Topoľčanoch na Budovateľskej ulici. Momentálne tu máme ADSL internet a ten je dosť pomalý a aj dosť vypadáva. Pred rokom niečo posielal Telekom či máme záujem. Ďakujem za prípadnú odpoveď.
    • Od sandra29031987
      Ahojte. Ja ako neviem už naozaj kam sa obrátiť. Od pondelka čakám na doručenie telefónu Remaxom. Od pondelka Remax tvrdí, že Telekom im dal tablety na elektronický podpis, ktoré ale nefungujú, preto sú zásielky stopnuté. Telekom tvrdí, že problém má Remax a že cakaju6kedy to ich IT oddelenie odstráni. Denne mám s oboma stranami niekoľko telefonátov, každý sa vyhovára na toho druhého, ale môj zaplatený telefón stále stojí niekde na depe a ja sa k nemu neviem dostať. Toto je nonsens. Nehovoriac o tom, že si myslím, že som celkom dobrý zákazník vzhľadom na to že mám 4 paušály, internet aj tv od Telekomu. Som zvedavá ako to mienia riešiť a poprípade by si mali pripraviť nejakú kompenzáciu.