Končí mi viazanosť

Otázka

  • 0

Mám balík DOMA HAPPY M. Končí mi viazanosť 14,8.2020. Keďže si nechcem už predĺžiť s vami zmluvu, aký je postup z mojej strany. Je potrebné dávať písomne žiadosť? Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Mesiac pred koncom viazanosti treba podať žiadosť o zrušenie služby 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

počkaj,  písala, že nechce predĺžiť zmluvu.

to môže znamenať zrušiť, ako si avizoval a podať žiadosť,

alebo chce služby využívať aj naďalej, ale nechce predlžovať zmluvu teda sa viazať, a mať to podĺa platného cenníka, kedy nemusí robiť vôbec nič, do toho to prejde automaticky. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Najrýchlejšie,ako je zrušiť zmluvu bez výpovednej lehoty je hneď po skončení viazanosti ( najlepšie na druhý deň) dať žiadosť o prenos čísla ku konkurencii na nejakú predplatenú kartu,respektíve paušál.V tomto prípade budeš mať zmluvu ukončenú do piatich dní . Keď náhodou sa nebude chcieť viazať môže zostať v Telekome na ľubovoľnom paušály bez viazanosti,ale za plnú cenu. Napríklad Áno L stojí bez viazanosti 35€ s DPH.

Editoval/-a Juraj0506

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od g.pavolhalas
      Dobry den, pred pol rokom (25.9.2019) som si u vas zobral pausal Ano L, k pausalu som vtedy nechcel ziadne zariadenie, ale uz som si to rozmyslel a nejake by som uz rad zobral. Vo vasej aplikacia Narok na novy telefon (https://www.telekom.sk/mobilkazdyrok/) mi stale pise ze nemam narok na novy telefon, chcel by som sa opytat preco ? a kedy nanho budem mat narok. Dakujem
    • Od viking01
      Zdravím, chcel by som sa opýtať ak mám súkromný paušál vo viazanosti ale potreboval by som ho preniesť na moju firmu je to možné ?
      Čo k tomu potrebujem a je to možné urobiť aj cez telefón ?
       
    • Od pool66
      Dobrý den, 
      ako zistím na telefóne dokedy mám viazanosť
    • Od petobe
      Chcem sa opýtať,keď mi končí práve paušál,čo ďalej.
    • Od francisty
      Dobrý deň. V piatok 13.3.2020 o cca 10:20 hod. som si na predajni aktivoval nový paušál Bez záväzkov. Je sobota 14.3.2020 cca 9 hod. a stále si nemôžem aktivovať akciový bezplatný marcový internet. Kedy si ho môžem aktivovať? Na predajni mi povedali, že si stiahnem aplikáciu a hneď si to môžem aktivovať. Realita je iná, neviem si to aktivovať v aplikácii, moje číslo sa "tvári" že na ňom nemám žiadny paušál.Čo mám urobiť, aby som mohol už dnes využívať akciový marcový internet zdarma? Francisty