informacia

Otázka

  • 0

Dobrý deň chcela by som sa opytať kedy mi bude koncit paušal alebo lepšie kedy by som mohla nový telefon lebo ten moj mi dochádza. dakujem za odpoved.

moje cislo je 0918497203

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od eM Kei
      @Lucka plánujete predpredaj modelov Note 20 po predstavení začiatkom augusta ?
    • Od Lucka
      V Telekome sa tešíme, že stále môžeme ponuku produktov rozširovať. A po prvýkrát vám budeme môcť ponúknuť PlayStation 5 k paušálu už pri jej začiatku predaja na Slovensku. Výhoda? V predvianočnom období môžete získať darček a vďaka nám si viete rozdeliť jeho cenu, takže neminiete naraz veľa peňazí.  Navyše si naň viete uplatniť aj našu web zľavu! Vyjadrite svoj záujem už dnes pomocou krátkeho formulára a neujdú vám žiadne novinky.
       
      V čom vyniká nové „plejko“
      Bleskovo rýchle načítanie s ultravysokou rýchlosťou SSD, intenzívnejší zážitok s podporou vibračnej spätnej väzby, prispôsobiteľné spúšte, 3D zvuk a nová generácia neuveriteľných hier systému Playstation.
      Maximalizovaný herný zážitok s takmer okamžitým načítaním nainštalovaných hier systému PS5.
      Možnosť hrať novinky v lepšom rozlíšení aj na 4K televízore.
      Neuveriteľne živé a realistické farby.
      Nové konzoly PlayStation 5 podporujú až výstup 8K, takže je možné hrať hry na displeji s rozlíšením 4320p.
       
       Čítali ste už o tejto novinke? Aký máte názor na PlayStation 5?
       
       

       
    • Od tatarkovas
      Zsravim chcem sa spytat pozeram cennik mobilnych zariadeni a vydim tam ze dopredaj Samsung A70 ale ked si ho chcem.objednat v ponuke nieje ako sa k nemu dostat Dakujem
    • Od rheia1
      Mám aktivovaný mesiac zadarmo HBO GO. Nebudem mať budúci mesiac čas sledovať túto službu tak by som ju chcela deaktivovať, no nejde mi odoslať deaktivačnú sms. Mám vyplnený text HBO GO VYP číslo používateľa a posielam na tel. číslo telekomu. Iné sms mi odosiela. Nerada by som platila za niečo čo nebudem využívať. Vie mi niekto poradiť iný spôsob ako službu deaktivovať? Má niekto podobný problém? Ďakujem. 
    • Od slatra77
      Dobrý deň, po prijatí sms s aktivačným kódom, mi píše pri registrácii, že kód je neplatný. Kód mám určite dobrý tak neviem kde je problém 
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý večer, chcel by som sa spýtať či budú dáta zadarmo aj v júni??