Otázka

  • -1

Dobrý deň,

mám od Vás internet, mobilné služby aj TV. Som maximálne nespokojný s rýchlosťou internetu. Viem že ak mám zapnutý TV program v HD tak sa zníži rýchlosť na internete. Nie som ochotný toto akceptovať a preto sa chcem spýtať:

1. ako sa dá zrušiť / ukončiť zmluva na internet a ukončenie mobilných služieb a iba  pri zachovaní Magio TV?

2. Je nutné ísť ku Vám do kontaktného centra (v dnešnej dobe je to dosť problém).

3. Ako získam ID kód keď potrebujem aj zmeniť telefonné číslo?

4. Ako získam prihlasovacie údaje na magio go?

5. Ako zistím viazanosť na mobilných službách, internete a TV?

6. Dá sa spojiť s Vašou spoločnosťou aj inak ako cez tento portál?

Prijal by som aby ste mali aj na FA uvedený kontaktný mail. Nikde nie je uvedený kontaktný mail.

 

Vopred ďakujem za odpovede

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

0 - toto fórum je verejné, určené pre klientov telekomu, ale nepíšete tu telekomu. je len v správe telekomu. 

1- https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom

2 -https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom

3- https://www.telekom.sk/id-kod

4-  toto neviem.  kontaktoval by som zákaznícku linku (0800 123 456)

5-  podľa zmluvy (24 mesiacov), Telekom appka, zákaznícka linka.....

6- cez tento portál sa nespojíš s telekomom a ak hej tak len výnimočne.  zákaznícka linka, a online chat sú primárne kontakty prípadne sú ďalšie ale tie sú zamerané na konkrétne veci, takže ak chceš konkrétnejšie, musíš udať čo chceš riešiť. 

aj ja by som prijal keby uvádzali majlový kontakt, lebo neznášam telefonovanie a snažím sa mu vyhnúť ak sa dá, navyše častokrát keď s nimi komunikuješ, nahrávku majú len oni, tebe ju neposkytnú a majú právo odmiestnúť ak ich zo zákona informuješ, že ich ideš nahrávať. 

@Saxon66

ale skúsil by som nabudúce používať google, všetko toto je zverejnené. 

 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

OK. Ďakujem za odpoveď. Teda na Vás sa nebudem vyvršovať.... nie ste Telekom...

ale aj tak mám pár vecí k Vašej odpovedi:

1. takže ak požiadam o zrušenie iba časti služieb tak tie ktoré nezruším by budú ponechané? Beriem vašu odpoveď ako ano.

2. chápem - je možné to robiť poštou (čudujem sa iba "veľkému" TELEKOMU že tieto úkony sa nedajú robiť online.

3. To čo ste mi poslali som našiel aj ja. Mám ale problém keď sa dostanem k overeniu tel. čísla - potrebujem zmeniť kontaktné tel. číslo (k pôvodnému už nemám prístup)

4. Skúšal som dnes okolo 13:00 ale nefungovala, resp. ma presmerovali do odkazovej schránky

5. Ja viem že štandardne je to 24 mesiacov, ale ako sa dostanem k moje viazanosti? V orange to viem priamo v aplikácii alebo na nete.

 

Inak ďakujem naozaj za ochotu...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

3 - sú to aj posledná 4ry čísla puk kódu .... PUK sa dá zistiť aj cez appku, alebo cez zákaznícku linku. 

  • klik na daný program - ozubené koliesko - zobrazenie PUK kódu

5 - v telekome je to tiež v appke. 

  • klikni na daný program - modrá časť, biely text = koniec viazanosti xx. xxxxxx. 20xx

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

ešte pre kontakt s telekomom, môžeš využiť

https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam  zvolíš si aby ti odpovedali mailom a odpíšu. keď sa k tomu dostanú. 

len vaber čo najbližšie tomu, čo chceš riešiť, aby si to nahodou neposlal na oddelenie napríklad prenosu čísel a sním to nebude mať nič spoločné. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja mám adsl2+ 15/1 mbps s magio tv kde je mozny jeden hd a jeden sd stream v pripade ze mam oba streamy pustene tak mi to zozerie 7,4 mbps rýchlosti lebo som to meral takze mi ostava 7,6 mbps co je celkom bullshit ale co narobim takto je to robene bezne ak niesi s tym spokojny vyssie mas uvedene linky ako zrusit zmluvu ak mas viazanost tak pocitaj so zmluvnou pokutou aby si tu potom nepisal ze preco

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

S pokutou rátam (preto som zisťoval ako overiť viazanosť), takže v pohode. Iba si chcem nechať Balík TV a net chcem zrušiť (resp. zriadiť si mimo tv aby mi to nespomalovalo rýchlosť). 

Ale ďakujem za vysvetlenie. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pokutu si mozes vypocitat vyska mesacnej faktury krát pocet mesiacov do konca viazanosti teda napriklad ak platis 20 eur mesacne a do konca viazanosti ti ostava napriklad 18 mesiacov rataj 360 eur pokutu, ja to idem riesit investiciou do noveho modemu a pridavneho wireless pripojenia, problem vyrieseny

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od matusik484
      Dobrý deň !
      Chcel by som sa opýtať, či po obnovení zmluvy bude možné pokračovať v ADSL XL balíku na mojej adrese ? Pretože ak dám (akoby som si chcel zriadiť nový internet) nový zákazník a zadám moju adresu napíše to tam že služba na zadanej adrese nie je dostupná. Tak sa pýtam či po predľžení zmluvy nám dajú balík L (8/1) , alebo ostane ten istý ? Prípadne či telekom ponúka nejaké zrýchlenie aspoň upload-u
       
      Vopred ďakujem.
      -Matúš
    • Od iGlasova
      Dobry den
      chcel by som sa opytat ake adresy sa teraz prideluju na optike ?
      v routeri mam ip 100.100.134.61 to je asi neverejna
      ale https://www.myip.com/ mi ukazuje 78.99.213.158
      ako to teda je s IP adresou?
       
    • Od pepo930
      Dobrý deň mal by som otázku máme Magio internet vzduchom a už je možnosť pripojit sa na pevný internet od telekomu je možné premigrovat na pevný internet bez zmluvnej pokuty ? 
    • Od Viliam_K.
      Dobrý večer chcel by som sa spýtať či neplánuje Telekom v blízkej alebo v nejakej budúcnosti dať rychlejší internet v Topoľčanoch na Budovateľskej ulici. Momentálne tu máme ADSL internet a ten je dosť pomalý a aj dosť vypadáva. Pred rokom niečo posielal Telekom či máme záujem. Ďakujem za prípadnú odpoveď.
    • Od servisak2432
      Dobrý deň. Mohli by ste už konečne zaplatiť človeka namiesto robotického MAREKA, za normálneho človeka a šetriť na iných miestach a nie na ľuďoch čo vytvárajú hodnoty. Dnes mi napríklad už dvakrát vypadol INTERNET, . Načo tu oblbujete normálnych pracujúcich ľudí aby si dali zriadiť INTERNET od Vás,keď to u Vás ide len pol hodinu aj to s problémom.Od 27.2. nahlasujem poruchu výpadku telefónnej linky  a trvá to do dnešného dňa. Začalo to Dňa, 27.2,31.3,31.3,31.3,6.4,19.4,12.5,30.5,31.5,1.6,1.6,11.6,15.6 a dnes  mi 2x vypadol INTERNET A PEVNÁ LINKA o 22:50-22:52hod, stačí Vám to? kašlem na takúto spoločnosť. A vy ešte požadujete načas zaplatiť faktúru , za takéto služby.Niekto tam u Vás nemá isto chrbtovú kosť ako sa hovorí. Prajem pekný deň. Zatial ešte Váš klient. PS: už nie dlho.
    • Od marek212521
      Dobrý deň, mám pár dní internet od Telekomu a chcem sa spýtať na nejakú formu kontroly. Pretože vyhľadávač na PC mi nechce nájsť bežné stránky na internete, či sú to názvy seriálov, zubárov a iné bežné veci na internete, ktoré by nemali podliehať rodičovskej kontrole. Rodičovskú kontrolu som vypol a na mobilnom zariadení mi vyhľadá čokoľvek čo potrebujem, ale na PC sa nič nezmenilo, pri bežných stránkach vypíše že adresu IP servera sa nepodarilo nájsť.