Otázka

  • 0

Zapol so telku a zmizlo mi niekoľko programov asi 10 neviete prosím vás ako to opraviť

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

skus restart magioboxu aj routra hlavnym vypinacom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od sandra29031987
      Ahojte. Ja ako neviem už naozaj kam sa obrátiť. Od pondelka čakám na doručenie telefónu Remaxom. Od pondelka Remax tvrdí, že Telekom im dal tablety na elektronický podpis, ktoré ale nefungujú, preto sú zásielky stopnuté. Telekom tvrdí, že problém má Remax a že cakaju6kedy to ich IT oddelenie odstráni. Denne mám s oboma stranami niekoľko telefonátov, každý sa vyhovára na toho druhého, ale môj zaplatený telefón stále stojí niekde na depe a ja sa k nemu neviem dostať. Toto je nonsens. Nehovoriac o tom, že si myslím, že som celkom dobrý zákazník vzhľadom na to že mám 4 paušály, internet aj tv od Telekomu. Som zvedavá ako to mienia riešiť a poprípade by si mali pripraviť nejakú kompenzáciu. 
    • Od Lucka
      Ahojte,
      Rada by som dnes upriamila vašu pozornosť na vás – našich prispievateľov. Telekom fórum je komunita, kde si navzájom radíme a zdieľame svoje skúsenosti s Telekom produktami a službami. A práve na našich „radcov“ je zameraná najnovšia fičúrka na fóre. Na hlavnej stránke v spodnej časti sme TOP prispievateľov vymenili za kolónku Populárni prispievatelia. Zobrazujú sa tu všetci tí z vás, ktorí nazbierali za posledné obdobie plusové body – to znamená, že keď niekomu poradili a ich odpoveď sa diskutujúcim pozdávala, dali jej plusový hlas.
      Chcem všetkých povzbudiť, aby ste sa nebáli oceniť dobré odpovede našich superuserov a diskutujúcich. Pretože nielen kritika, ale najmä slová a činy pochvaly nás vedia posunúť vpred.
      Táto malá zmena je jedným z postupných krôčikov, ako chceme Telekom fórum inovovať. Ďalšie zmeny budeme zapracovávať postupne a samozrejme vám to radi oznámime 
      Zároveň mi dovoľte oceniť všetkých, ktorí na fórum prispievajú v súvislosti s jeho pravidlami 
      Ak si potrebujete osviežiť pamäť alebo preštudovať, ako to tu funguje, čítajte tu .
      prajem všetkým príjemný deň
      Lucka
    • Od gustav
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, či je možné rozdvojiť VDSL kábel?, tj. VDSL kábel, ktorý by mi vstupoval do chalupy by som chcel, aby sa nejakým rozbočovačom rozdvojil, jedna časť by išla na poschodie, druhá na prízemie a až tam by som pripojil modemy, na poschodí jeden modem, na prízemí druhý modem. Ďakujem Gustav
    • Od Y2KTom
      Po tom co mi zaviedli doma optiku a dali mi tento router Sagemcom F@st 5655v2 mi prestal fungovat Cloud na zariadeni WD My Cloud.
      Dovtedy vsetko na VSDLku slapalo bez akehokolvek nastavovania.
      Teraz sa v ramci lokalnej siete viem pripojit na Cloud, viem ho aj nastavovat a vyuzivat len proste nefunguje pristup na neho cez Internet - zdielanie suborov a podobne nie administracia.
      Verim ze to je spominanym routrom a jeho presmerovanim portov, skusal som to uz aj nastavovat a vselijake workaroundy ale marne.
      Co by ste mi poradili?
    • Od Mia_67
      Dobrý deň, neviete ako posielať sms na americké čísla? Keď sms odošlem nedoručí sa.
    • Od ondrej2222
      Dobry den, chcel by som sa informovat na vystavbu optickej siete v obci kamenica nad cirochou  dakujem