Nárok na nový mobil

Otázka

  • 0

Zdravím,funguje vôbec odkaz NÁROK NA NOVÝ MOBIL?Za pár rokov mi to ani raz nenapísala pozitívnu odpoveď.Diky za odpoveď

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

trikrát som si prečítal správu od teba a nedokážem sa zmôcť na nič iné, len na :  " ČO ?! "

pýtaš sa na nejaký odkaz na nový mobil? ak hej na aký, je ich miliarda. či sa pýtaš, či ty máš nárok na nový mobil? 

ten odkaz ti mal napísať nejakú pozitívnu odpoveď?  čoooo?! proste pri čítaní tohto môj mozog práve explodoval.... 

 

ak chceš nejaké odkazy na nárok na nový mobil tak tu sú.... 

 

 

 

https://www.telekom.sk/o-spolocnosti-telekom/press-centrum/tlacove-spravy/telekom-umozni-zakaznikom-kupit-si-mobil-kazdy-rok-a-vyhodne-odkupi-pouzivane-mobily

https://www.telekom.sk/mobilkazdyrok

https://www.telekom.sk/mam-zaujem/novy-mobilny-telefon

len ako príklady, z nekonečne dlhého zoznamu možných odkazov na to čo píšeš.  snáď niečo z toho je to čo hľadáš. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Perfekto_10
      Ako zistim ci niekto pouziva moju aplkikaciu
    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J
       
       
       

    • Od juraj571
      Nainštaloval som aplikaciu  Telekom, overovaci kod mi chodi dva hodiny po termine
    • Od mcgiany
      Neviem co sa stalo, ale dnes som spustil aplikaciu na iphone (pouzivam najnovsi iOS) a zistil som, ze som odhlaseny a neda sa nijak prihlasit.
      -- EDIT: po reinstalaci sa mi zobrazila hlaska o tom, ze prebieha odstavka. Predtym tam nebola.
    • Od fero.skokan
      Mobilnú aplikáciu ste síce vyšperkovali do čierna, čo vítam, ale mohli ste sa radšej sústrediť na jej funkčnosť. V položke Pridať službu je aplikácia nefunkčná !!
      Asi po desiatich pokusoch pridania služby stále vyskakuje chyba a to napriek tomu, že sa neustále odhlasujem a prihlasujem, ako to radí pomocník. Prikladám screenshot.
      Skúšal som to cez rodné číslo aj cez číslo telefónu, ktorého službu som chcel pridať a furt nič !