problémy so SIM kartou

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Mám nasledovný problém keď mi chce niekto volať tak mu povie že také číslo neexistuje a neskôr mi napísalo do telefónu že moja karta SIM nieje k dispozícii, čo mám prosím robiť??

vopred ďakujem za odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 1

Paušál alebo kredit? Ako dlho si zákazníkom Telekomu?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

paušál a od leta

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ARpicur
      Dobry den,
      chcel by som sa Vas opytat, chysta Telekom uz konecne aj na Slovensku spustit e-sim podporu pre Apple Watch LTE? Susedne Madarsko ho nedavno spustilo aj u T-Com.
      Dakujem
    • Od eduardvarga1
      Na tejto linke:
      www.telekom.sk/internet/4g-internet/podporuje-moja-sim-karta-4g
      by vam mala fungovat sluzba na overenie ci SIM podporuje LTE. Dlhodobo vam ale tato sluzba nefunguje, po jej spusteni sa po cca minute stale objavi hlaska: Chyba, skúste znova. Plati pre lubovolne overovane tel. cislo. Poprosim, opravte to.
    • Od Katka30
      Dobry den, 
      Moj ocino ma este staru sim kartu z ktorej sa neda urobit micro, chcel by novu ktora by sa mohla zmensit na micro alebo mini ale zo zdravotnych dovodov sa nemoze zastavit na pobocke, ako moze postupovat, alebo ak by som si vybavila splnomocnenie ako jeho dcera musi byt notarom overenw alebo staci len podpis mojho otca? Dakujem