Retenčné centrum

Otázka

  • 0

Dobrý deň mohol by som poprosiť číslo na retenčné centrum z dôvodu že mi končí viazanosť :)

 

 

Ďakujem s pozdravom Dominik

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Dobrý deň mohol by som poprosiť číslo na retenčné centrum z dôvodu že mi končí viazanosť :)

 

 

Ďakujem s pozdravom Dominik

nie je verejne zverejnene.. urcite sa ti ozvu s novou ponukou

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to ako starší z filmu John Wick. 

ty ho/ich hľadať môžeš koľko len chceš.... 

ak oni nebudú mať záujem sa s tebou kontaktovať, tak je to márne. 

Ak záujem mať budú, oni si ťa nájdu. 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Retenčné oddelenie zmenilo pravidlá pre existujúcich zákazníkov . Už sa to písalo niekoľko krát nielen na Telekom fóre,ale,aj na stránkach www.mobilmania.sk Môžu zavolať z retenčného oddelenia Telekomu. Číslo ,ktoré mám na retenčné oddelenie Telekomu je zrušené. Číslo bolo zmenené. Keď chceš môžem Ti ho poslať. Bude Ti však k ničomu. Retenčné oddelenie Telekomu,ak uzná,že je to vhodné,tak Ťa kontaktujú. Robia to však,tak,že zavolajú z CLIR-ka. Vtedy ponúknu zľavu na Áno L 40% a dostaneš  tento paušál za 18€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Je tu možnosť získať zľavu -20% na paušály Áno. Platí to to,len pre starích zákazníkov. Moja rada je napísať na Telekom chat na Facebooku,alebo zavolať na zákaznícku linku 0800123456 a opýtať sa na výhody.Keď budeš žobrať ,tak dostaneš zľavu na Áno L paušál ( napríklad) zľavu  -20 % =  24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Bavíme sa čisto,len paušále. Poprosím ľudí,aby nevytvárali  duplicitné témy a prečítali staršie príspevky.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

väčšina ľudí si založí tu účet len kôli tomu, aby mohli položiť otázku, pretože sa nevedia spojiť na online chate, alebo zákazníckej linke.  

položia svoju otázku a už ich tu nikto nikdy neuvidí. s častokrát ani len nevedia, že toto je klasické fórum, zrejme si myslia, že je to niečo ako forma online chatu.  to je primárny dôvod samých duplicít. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to tak, buď sa ti ozvú, alebo nie. Mne sa pred dvoma rokmi ozvali. Dostal som 50% zľavu na paušál. To bolo mega. Podotýkam ale, že mám u Telekomu aj pevné služby. Magio Sat, internet, pevnú linku, všetko stredný program.

Pevné služby som pred chvíľkou predlžil. O mesiac mi končí aj paušál, Dostal som ponuku Áno L za 24€. Ako nie v zlom milý Telekom, ale u konkurencie podobný paušál za prenos čísla k nim ponúkajú za 22,50 (zľava 7,50 mesačne počas 20 mesiacov). Navyše je to o 8€ viac, ako platím teraz.

U Telekomu som 20 rokov, prevažne paušál. + pevné služby.  Ak neprekonajú ponuku konkurencie, tak ťahám preč, hoci nerád, ale som rozhodnutý.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od lesyk1964
      Musím bohužial skonštatovať, že celá vaša stránka je na dve veci...na **piip** a na nič...máte praktiky cyperskej schránkovej firmy...a vraj nemecká spoločnosť...skôr nejaká turecká...hanba....
    • Od Riskasa
      Zdravím ako funguje FUP pri marcovom darceku 1000GB? 
      Mam paušál ANO L. 10 GB net. Dostal som 1000GB... Prvé dáta sa míňajú z toho darčeka 1000GB prečo minzacali účtovať FUP? 

    • Od Goga888
      Dobri den mozete mi poradit chcem ako prepisat pausal na mna ako to funguje
      Halo ste tam
       
    • Od zuzanagalajdova
      Dobrý deň chcela by som sa opytať kedy mi bude koncit paušal alebo lepšie kedy by som mohla nový telefon lebo ten moj mi dochádza. dakujem za odpoved.
      moje cislo je 0918497203
    • Od Arnold1
      Dobry deň mam Telekom internet,zmluva mi konči v decembri ale ja chcem ďalej pokračovať čo mam spraviť.