Retenčné centrum

Otázka

  • 0

Dobrý deň mohol by som poprosiť číslo na retenčné centrum z dôvodu že mi končí viazanosť :)

 

 

Ďakujem s pozdravom Dominik

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Dobrý deň mohol by som poprosiť číslo na retenčné centrum z dôvodu že mi končí viazanosť :)

 

 

Ďakujem s pozdravom Dominik

nie je verejne zverejnene.. urcite sa ti ozvu s novou ponukou

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to ako starší z filmu John Wick. 

ty ho/ich hľadať môžeš koľko len chceš.... 

ak oni nebudú mať záujem sa s tebou kontaktovať, tak je to márne. 

Ak záujem mať budú, oni si ťa nájdu. 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Retenčné oddelenie zmenilo pravidlá pre existujúcich zákazníkov . Už sa to písalo niekoľko krát nielen na Telekom fóre,ale,aj na stránkach www.mobilmania.sk Môžu zavolať z retenčného oddelenia Telekomu. Číslo ,ktoré mám na retenčné oddelenie Telekomu je zrušené. Číslo bolo zmenené. Keď chceš môžem Ti ho poslať. Bude Ti však k ničomu. Retenčné oddelenie Telekomu,ak uzná,že je to vhodné,tak Ťa kontaktujú. Robia to však,tak,že zavolajú z CLIR-ka. Vtedy ponúknu zľavu na Áno L 40% a dostaneš  tento paušál za 18€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Je tu možnosť získať zľavu -20% na paušály Áno. Platí to to,len pre starích zákazníkov. Moja rada je napísať na Telekom chat na Facebooku,alebo zavolať na zákaznícku linku 0800123456 a opýtať sa na výhody.Keď budeš žobrať ,tak dostaneš zľavu na Áno L paušál ( napríklad) zľavu  -20 % =  24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Bavíme sa čisto,len paušále. Poprosím ľudí,aby nevytvárali  duplicitné témy a prečítali staršie príspevky.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

väčšina ľudí si založí tu účet len kôli tomu, aby mohli položiť otázku, pretože sa nevedia spojiť na online chate, alebo zákazníckej linke.  

položia svoju otázku a už ich tu nikto nikdy neuvidí. s častokrát ani len nevedia, že toto je klasické fórum, zrejme si myslia, že je to niečo ako forma online chatu.  to je primárny dôvod samých duplicít. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to tak, buď sa ti ozvú, alebo nie. Mne sa pred dvoma rokmi ozvali. Dostal som 50% zľavu na paušál. To bolo mega. Podotýkam ale, že mám u Telekomu aj pevné služby. Magio Sat, internet, pevnú linku, všetko stredný program.

Pevné služby som pred chvíľkou predlžil. O mesiac mi končí aj paušál, Dostal som ponuku Áno L za 24€. Ako nie v zlom milý Telekom, ale u konkurencie podobný paušál za prenos čísla k nim ponúkajú za 22,50 (zľava 7,50 mesačne počas 20 mesiacov). Navyše je to o 8€ viac, ako platím teraz.

U Telekomu som 20 rokov, prevažne paušál. + pevné služby.  Ak neprekonajú ponuku konkurencie, tak ťahám preč, hoci nerád, ale som rozhodnutý.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od slatra77
      Dobrý deň, po prijatí sms s aktivačným kódom, mi píše pri registrácii, že kód je neplatný. Kód mám určite dobrý tak neviem kde je problém 
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý večer, chcel by som sa spýtať či budú dáta zadarmo aj v júni??
    • Od Lucka
      Ahojte,
      až do 21. júna si môžete k akémukoľvek Magio internetu, Magio televízii, Magio GO, T paušálu alebo paušálu ÁNO či Happy nezáväzne aktivovať zadarmo HBO GO na 30 dní. Akcia je pre nových aj existujúcich zákazníkov.
      Existujúcim zákazníkom bude akcia aktivovaná automaticky. O blížiacom sa konci akcie a možnom predĺžení alebo deaktivácii vás včas upozorní SMS správa.
      Viac o akcii sa dočítate tu 
      Upozorňujem, že novým zákazníkom sa služba aktivuje po 24 hodinách od aktivácie.
      Ktorý film z HBO GO si pustíte na svojom zariadení ako prvý? J
       
      Lucka

       
       
    • Od RadovanDojcinovic
      Dobrý deň, zaujímalo by ma že dokedy od aktivácie HBO GO cez akciu by mi akože mala prísť "notifikácia s ďalšími instrukciami". nakoľko keď sa skúsim znova zaregistrovať na HBO GO na 30 dni zadarmo tak mi napíše  "Pre Vaše číslo adresáta ponuka "HBO GO na 30 dní zadarmo" už bola využitá. Akciu nie je možné využiť opakovane"
      Žiaľ využitá nebola, nakoľko mi nič neprišlo.. stále čakám na tu notifikáciu a info no nič nechodí 
    • Od Juraj0506
      Ponúkol niekomu Telekom po skončení viazanosti z paušálu Happy,Áno  zľavu na T- paušál? V minulosti starím zákazníkom ponúkali zľavu -20% z ceny  paušálu po skončení viazanosti na novú viazanosť. Napríklad,keď niekomu skončila viazanosť na Happy L,tak mu ponúkli zľavu na Áno L -20 %. Dostal niekto takú ponuku?
    • Od Roky33
      Ako nový zákazník s 2 službami mám nárok na benefit 100€. Informovali ste ma, že mi ho vyplatíte na pobočke po uhradení prvej faktúry.
      Je možné oň požiadať aj inak ako osobne na pobočke? Ak áno, ako postupovať. 
      Ďakujem.