koronavírus a dlhodobý pobyt v eu-zahraničí / roaming

Otázka

  • 0

Mám otázku , s dôvodu že momentálne zostávam v zahraničí v EU ( a nedobrovoľne necestujem na SVK ) , kvôli koronavíru, uzavretiu hraníc, a karantény , sa chcem spýtať, ako to bude s " Politikou primeraného využívania roamingových služieb v EU " , či to bude ohľadom volania, sms, resp. dát.  Kedže dáta nepoužívam (mám zahraničnú dátovú kartu ) , zaujíma ma najviac volanie domov.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 1

Pridal (editované)

@milos.vavro riešenie je ešte https://www.telekom.sk/wiki/volania/eu-nonstop - 8€ mesačne, a keďže píšeš ,že pracuješ v Nemecku tak nemôžeš povedať, že na to nemáš, ak si tam lebo viac zarobíš ako u nás tak 8€ mesačne ťa k bankrotu nedostane.

Ako rozumiem ako tiež by ma to hnevalo, ale zároveň treba to brať celé pozitívne, že vôbec roaming ako tak skončil, logické je, že je tam pravidlo, že v zahraničí nemôžeš využívať paušál viacej ako doma, lebo tým pádom by polovica Slovákov si vybavili lepšie paušály v zahraničí a na SK fungovali na nich.

Zároveň netuším kde chceš prejsť, všade platia rovnaké pravidlá, a jedine Telekom čo viem ponúka túto možnosť EU nonstop.

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Podľa mňa sa to bude posudzovať individuálne, nemyslím si, že bude problém v tvojom prípade, ak ho budeš používať dlhšie ako roamingové pravidlo, špeciálne na hovory, ktoré dnes nepredstavujú záťaž pre operátorov.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiež som nedobrovoľne zostal v Nemecku. 

Tri krát som písal Telekomu a vysvetľoval moju situáciu. Márne. Prišli mi také tupé odpoveďe, že sa to nedalo ani čítať. Najviac ma dorazilo tvrdenie jednej pracovníčky " že ona nevidí dôvod, prečo sa nemôžem vrátiť na Slovensko" 

Dvojtýždňová karanténa bez stretnutia s rodinou a následná strata zamestnania v Nemecku je DÔVOD! 

Veselo mi účtujú rooming. 

Preto po desiatkach rokov po návrate prejdem k inému operátorovi. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Milý Samer303. 

Nejde o 8 EUR, ide o princíp. 

1- nerátal som s tým že to bude trvať viac ako tri mesiace. 

2 - predpis znie, že prevádzkovateľ "MÔŽE" účtovať, a nie, že musí. 

3 - neviem, odkiaľ si nabral, že aj ostatní dvaja operátori účtujú tiež. Ja presne viem, že jeden neúčtuje nič, a s tým druhým sa dá pri zohľadnení mimoriadnej situácie individuálne dohodnúť. To sa nedomnievam, ale viem. 

Telekom ma totálne sklamal. 

Za tie desiatky rokov ma má už odsledovaného a vie že telefonovanie som sa snažil vybaviť keď som bol na Slovensku. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tomuto sa venujú v tejto reportáži:

RTVS Občan za dverami

 

najskôr sa dá dohodnúť ak nemáš veľkú spotrebu. TELEKOM musí platiť prepojovacie poplatky, ktoré ak sú väčšie ako cena tvojho pušálu tak pochybujem. Máš slobodnú voľbu výberu operátora, tak vyber čo uznáš za vhodné

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím ťa sladkym. 

Prepáč, ale nepochopil som, čo mi chceš povedať. 

Dohodnúť som sa chcel. Písal som Telekomu tri krát. 

Reportáž som videl, a Telekom z toho vyšiel, ako jediný, ktorý z pandemickej situácie chce ryžovať. Je to hanba! 

V tomto období sú postihnutí ľudia závislí na telefonickom kontakte. 

V živote som toľko netelefonoval, ako teraz, keď som izolovaný od rodiny a priateľov. 

Toto nevie pochopiť ten čo je doma s rodinou. 

Telekom chápe v predpise slovo "MÔŽE" ako "MUSÍ“. 

TELEKOM má záujem o klientov len vtedy, ak ich môže nahovoriť na poplatok navyše. 

Ak má problém zákazník, tak ho to nezaujíma. 

Je to smutné.

S pozdravom, sklamaný zákazník. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

každopádne ste súhlasil s podmienkami operátora. Sa čudujem, že keď vám začali chodiť SMS o spoplatňovaní tak ste nezačali používať telefonovanie cez wifi /tak ako to robí väčšina mojich známych čo ostali mimo domova/

Ale ak je možnosť si priplatiť za službu, tak ju treba využiť po dobu nemožnosti návratu. 

P.S. je toto síce telekom fórum ale nič tu nevybavíte ohladne tejto "krivdy"

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie každý má v zahraničí možnosť telefonovať cez Wi-Fi. Väčšina z nás je v podnájme. 

Znovu som si pozrel "Občan za dverami" a len Telekom z toho vyšiel ako hyena. 

Mojich dvadsať Euro ho pri jeho miliomovych ziskoch nezruinuje.

:-(

Robí si zlé meno. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od balazjanratkovce
      Mám aktívny program ANO  L . Ale v Srbsku sú mi internet a samozrejme aj volania SPOPLATNENÉ . PREČO   ????????  Som moc sklamaný z celého Telekomu. Zavádzate ľudí. Ste podvodníci. . Žiadam o okamžitú odpoveď na môj e- majl loftyslovakia2@gmail.com   
    • Od Mia_67
      Dobrý deň, neviete ako posielať sms na americké čísla? Keď sms odošlem nedoručí sa.
    • Od jarmila1958
      Dobrý deň,

      prosím Vás mám taký problém, že sa mi nevie dovolať České číslo. Na ostatné slovenské čísla sa vie dovolať ale mne konkrétne nie. To číslo čo mi volá dostáva správu Invalid number format (Incomplete number). Volá vo formáte +421********* čiže tam nie je chyba. Takisto mu ide poslať mi SMS správu. Ja sa tomu číslo dovolám a aj mi ide poslať SMS správa. Operátor toho čísla Telekom CZ povedal, že na ich strane je všetko v poriadku a chyba je u mňa. 

      Viete mi prosím napísať kde môže byť problém a vysvetliť prípadné riešenie? 

      Vopred ďakujem za odpoveď 

      S pozdravom
    • Od Juraj.Konicek
      Zdravím,
      Asi pre pol rokom som si preniesol číslo z Orange, kde som mal len prima kartu na kredit, do Telekomu , kde som si dal paušál ANO M dáta.
      Pri vybavovaní na pobočke v Trenčíne som sa pre istotu opýtal, že či môžem tento paušál využívať neobmedzene aj v zahraničí, v mojom prípade v ČR,
      bolo mi povedané, že bez problémov...
      Tak sa pýtam, ako je možné, že teraz mi chodia samé "vyhrážajúce" SMS od Telekomu, že porušujem politiku primeraného využívania roamingových služieb ?
      Ďalej by ma zaujímalo čo mám robiť v tomto zlom období, kde veľa z nás uviazlo v zahraničí kvôli vírusu covid-19 a teda musím využívať hlavne roamingove služby !?
      Je to od Vás neprofesionálne a obzvlášť to nieje dobré riešenie celkovo a hlavne teraz v tomto období.
      Prosím Vás o nejaké riešenie.
      Ďakujem...
    • Od evaturinicova
      neviem volať zo zahraničia a tiež som si už trikrat podal žiadosť o prenesenie starého čísla a nič
    • Od MIR2
      Platia Nekonecne data aj v EU roamingu? 
      Presnejsie aktualna akcia "Darujeme vam Nekonecne data aj v aprili"