nezapočítanie faktury

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Pretože nemám čas riešiť navýšenie SIPO, uhrádzam faktúry začiatkom mesiaca.

1. Prišla mi faktúra, splatnosť 18.3.2020

2. Bola uhradená 16.3.2020 zo Slov. Sporitelni na účet T.. do Slov.Sporitelni, na výpise je uvedené že platba bola pripísaná na účet. (rovnaký účet ako predchádzajúce 2 faktúry)

3. Dnes som dostal info o nezrealizovanej platbe a požiadavke vykonať úhradu do Tatrabanky (???)

4. Skontrolujte si: 1095932501/8254209174.

5. Prečo je na faktúre účet v Slov.sporit., keď akceptujete len Tatrabanku?

6. Prečo musím strácať čas riešením tohto problém a nestačí krok 2?

7. Nie je mi jasné, ktoré doklady /ak by som ich pripojil/ vidia všetci a ktoré len  zodpovední v Telekome!

Ďakujem za okamžitú odpoveď.

Editoval/-a vladek
Poďakovanie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

tu všetko čo uvedieš, vidia všetci. je to v podstate verejné forum v správe telekomu. 

ak ti prišla faktúra z telekomu s číslom účtu VS, ŠS, KS ktoré máš všetky správe, vôbec to nemusíš riešiť. máš doklad keď má telekom problém len ukážeš, ty si zaplatil, zvyšok je problém telekomu. 

v prípade, že si poslal na iné číslo účtu, chyba je u teba. 

ak si poslal s inými symbolmi, na správne číslo účtu, kontaktuj 0800 123 456 alebo office@telekom.sk a upovedom ich o tejto skutočnosti spolu s informáciami, kam si to poslal. 

no v neposlednom rade, telekom posiela výzvu na zaplatenie faktúry aj keď si ju už uhradil.... neviem či všetkým bez ohľadu či zaplatili a či nie, ale v každom prípade, kým prídú peniaze prevodom ku nim, niečo to trvá, kým to ich automat priradí, môže ale nemusí tiež niečo trvať až to ten automat priradí, vtedy berú, že si zaplatil. 

teda ak si zaplatil správne nevšímaj si to. ak je to na správnom účte ale zle symboly, daj im vedieť, aby tú platbu mohli nájsť, ak si poslal na zlý účet, musíš zaplatiť správne a vymáhať peniaze od toho komu si tie peniaze omylom poslal.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od merreiderovaolga
      Dobrý deň,chcem sa opýtať a reklamovať cenu za hovory z čísla 0904***169, adresát Alexander Merreider  za obdobie  08.02.2020 - 07.03.2020 .Na faktúre za dané obdobie  bola fakturovaná  suma 23,35 eur a kedže bola nezvyčajne veľká  tak sme požiadali o detailný výpis -služby mobilných sietí. Z výpisu je vidno že bolo telefonované  dňa 25.02.2020  na číslo 0902***625  v trvaní 02:34:07. Je to moje číslo a  ja nemám v uvedený deň žiadny prijatý ani odmietnutý hovor. Chcem sa opýtať ako k tomu mohlo dôjsť a či sa to dá reklamovať aby nám bola tá čiastka odpustená.
      Pre bližšie vysvetlenie  volal mi manžel z čísla 0904***169 na moje číslo 0902***625.  
      Oľga Merreiderová.
      Dakujem.
    • Od Supremebeng
      Zdravím...neviem kde sa stala chyba mam novy telefón od Vás aj s paušalom,ešte v stredu zhruba do 17:00 mi dáta normálne fungovali,odvtedy mi nefunguju faktúru som uhradil na nasledujúci deň,včera som vo Vašej aplikácií aktivoval balíček dát zadarmo,skúšal všetko v nastaveni dát,limity dát atď... reštartovať telefón no stále mi nefungujú pozeral som už všelikde ale nič...skúšam to takouto formou pretože pred pobočkami sú strašne rady...
    • Od Patrikpeklansky
      Dobry den chcem sa opytat nechtiac som poslal sms a prisla mi 50€ faktura da sa to nejako zrusit ra platba? Ak ano dakujem za porademiea
    • Od janaambrozyova
      Dobrý deň, vo faktúre  8255963622  mám vyfakturovanú položku (Náklady vymáhania - upomienka * 4,99 † 1 4,99 †). 
      16.3. mi bola zaslaná informačná SMS-ka, že som zabudla uhradiť a úhradou sa vyvarujem upomienke 4,99. Pokiaľ Viem, vždy bol na to termín do 4dní a výraz "včasná úhrada" nedefinuje, žiadny časový údaj, do kedy je ešte možné faktúru uhradiť, aby sa upomienka neplatila. Faktútu som uhradila 19.3., doklad prikladám v prílohe.
      Žiadam touto cestou o reklamáciu faktúry z dôvodu nedodržania a nedefinovania platobného termínu, do kedy je možná úhrada faktúry bez sankcie platby upomienky.
      Kontaktovať ma na: janaam*****ova@gmail.com
       
    • Od Maro88
      Dobrý deň. Vzhľadom na moju zlu finančnú situáciu, nemám uhradené 3 faktúry. Chcem sa spýtať v akom štádiu sa nachádza pohľadávka, vedel by som uhradiť aspoň najstaršiu faktúru do konca týždňa. Dalo by sa tak? Chcem predísť odpojeniu. 
      PS: neviem sa spojiť vôbec s operátorom. 
       
      s pozdravom