nezapočítanie faktury

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Pretože nemám čas riešiť navýšenie SIPO, uhrádzam faktúry začiatkom mesiaca.

1. Prišla mi faktúra, splatnosť 18.3.2020

2. Bola uhradená 16.3.2020 zo Slov. Sporitelni na účet T.. do Slov.Sporitelni, na výpise je uvedené že platba bola pripísaná na účet. (rovnaký účet ako predchádzajúce 2 faktúry)

3. Dnes som dostal info o nezrealizovanej platbe a požiadavke vykonať úhradu do Tatrabanky (???)

4. Skontrolujte si: 1095932501/8254209174.

5. Prečo je na faktúre účet v Slov.sporit., keď akceptujete len Tatrabanku?

6. Prečo musím strácať čas riešením tohto problém a nestačí krok 2?

7. Nie je mi jasné, ktoré doklady /ak by som ich pripojil/ vidia všetci a ktoré len  zodpovední v Telekome!

Ďakujem za okamžitú odpoveď.

Editoval/-a vladek
Poďakovanie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

tu všetko čo uvedieš, vidia všetci. je to v podstate verejné forum v správe telekomu. 

ak ti prišla faktúra z telekomu s číslom účtu VS, ŠS, KS ktoré máš všetky správe, vôbec to nemusíš riešiť. máš doklad keď má telekom problém len ukážeš, ty si zaplatil, zvyšok je problém telekomu. 

v prípade, že si poslal na iné číslo účtu, chyba je u teba. 

ak si poslal s inými symbolmi, na správne číslo účtu, kontaktuj 0800 123 456 alebo office@telekom.sk a upovedom ich o tejto skutočnosti spolu s informáciami, kam si to poslal. 

no v neposlednom rade, telekom posiela výzvu na zaplatenie faktúry aj keď si ju už uhradil.... neviem či všetkým bez ohľadu či zaplatili a či nie, ale v každom prípade, kým prídú peniaze prevodom ku nim, niečo to trvá, kým to ich automat priradí, môže ale nemusí tiež niečo trvať až to ten automat priradí, vtedy berú, že si zaplatil. 

teda ak si zaplatil správne nevšímaj si to. ak je to na správnom účte ale zle symboly, daj im vedieť, aby tú platbu mohli nájsť, ak si poslal na zlý účet, musíš zaplatiť správne a vymáhať peniaze od toho komu si tie peniaze omylom poslal.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od veronikalovaskova
      Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť alebo dať vysvetlenie? 
      Prišla nam faktúra magio tv telefón  pevná linka internet a mobil. 
      Výška faktúry trikrát väčšia za mobilné Služby sms asi o 150 eur. Pri výpise je zaznamenane že boli spoplatnené sms do zahraničia nejaké zóny ktoré sú spoplatnené a množstvo sms- viac ako 1000 poslanych. Neexistuje aby sme my tieto sms poslali ani len omylom. 
      Uz je podaná reklamácia a odklad platby. Ako sa, niečo také mohlo stať, z t-com centra stále tvrdia ze to išlo z tohto čísla. Nechápem ako je to možné. 
      Vie to niekto objasniť? 
      Ďakujem za odpoveď a za rady. 
    • Od tinabagin
      Dobrý deň pošlete mi koľko budem platiť tento mesiac za paušál 
    • Od luky206
      Dobry den bol som odpojeny a chcel by som sa spytat co je potrebne na pripojenie 
    • Od andelovadominika1
      Dobrý den, mala som omeškania s platbou faktúry, tak ma vypli, no po zaplatení mi to za pár dní štandardne sprístupnili, no internet v mobile mi nejde. Dokúpila som si aj balíček dát navyše, nakoľko som si myslela, že som ich prečerpala, no aj napriek tomu mi nejde internet. Viete mi poradiť či mám rovno volať zákaznickú linku? Ďakujem
    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J
       
       
       

    • Od Mi123456
      Miroslav Šumský adresát 410*****01 . Dňa20.5.2020 sme nesprávne  uviedli VS  na sumu €31,51 a to  8773*****4, správny VS je 8*****9229, žiadam preúčtovať sumu 31,51 na správny VS, nakoľko ma upomínate o neuhradení, táto faktúra bola kompletne zaplatená. Ďakujem