Otázka

  • 0

Chcem sa opýtať,keď mi končí práve paušál,čo ďalej.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 1
 

Chcem sa opýtať,keď mi končí práve paušál,čo ďalej.

1) nerobiť vonkoncom nič

  • všetky služby budeš môcť využívať aj naďalej podľa aktuálneho cenníka a bez viazanosti.

2) chceš v telekome zostať, ale chceš to lacnejšie

  • zostat v telekome a žobrať o to aby ti dali 20% zľavu zo služieb za to, že im na 24 mesiacov upíšeš svoju peňaženku
  • podáš si žiadosť ku konkurencií. ona sa ozve telekomu a telekom keď si bude chcieť udržať zákazníka ti zavolá s protiponukou (zľavou 20%). nemusia však volať vždy.

3) je ti jedno kde budeš, ale chceš mať služby

  • podáš si žiadosti ku konkurencií, telekom sa ti asi ozve aby si ťa udržal a porovnáš možnosti. 

4) chceš odísť z telekomu

  • proste prenesieš služby ku konkurencií

5) Chceš znížiť, zvýšiť či zrušiť služby ktoré máš

  • už nemáš viazanosť, v telekome teda môžeš. 
  • alebo si to zriadíš u konkurencie
  • alebo zriadíš u konkurencie a budeš čakať od telekomu na protiponuku. 

asi približne tak nejak by som zrhnul tvoje možnosti. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no ved asi chces predlzit,  nie? pozri ponuku na webe, napis na ich stranku na chat, na linku sa tazko dovolas, kazdy vola, kedze predajne su obmedzene. alebo napis na facebook, tam su tiez super a dokonca aj rychlo odpisu, posli im spravu. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zľavu pre starého zákazníka -20%  z ceny paušálu.😉

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

telekom sa spolieha na silu balíka, teda že zoberieš čo najviac služieb (internet, TV, mobil, pevná linka) od telekomu. tak vtedy sa to môže oplatiť. 

ak berieš len jednu službu, akou je paušál napríklad, vysokopravdepodobne sa ti to v telekome neoplatí. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Sila balíka je tiež dôležitá. Pokiaľ mu ide,aj o kvalitu siete ( viem o čom píšem) a chce zostať v Telekome,ale zároveň chce platiť menej za Áno paušál ( ľubovoľný). Tak stojí to zato vyžobrať tú zľavu 20%( aj,keď mizernú).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja sám som tu len preto, že telekom má  zrejme najstabilnejší optický internet. 

to je jediný dôvod. 

inak by som tu nebol. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Iwushqo1
      Dobrý deň, prosím vás
      Končí mi 11.1.2020 Paušál XL a na predĺženie zmluvy by som mal záujem o vianočný darček TV Samsung a tak isto Magio TV XL(Internet L) a k tomu Playstation 4. Končia mi všetky tri služby od vás preto sa chcem spýtať či sa mi môžte ozvať a vybaviť tú objednávku pretože som sa o to pokúšal ale z roku 2017 je nejaký nedoplatok za paušál čo som dávno zrušil (119€). Bolo to zamietnuté ale stým že bez tých vianočných darčekov by nebol problém zmluvy predĺžiť. Takže to už by nevadilo že je tam ten dlh však? Ale keď už neviem koľko x rokov som u vás a všetko platím na čas a práve chcem využiť túto akciu k službám tak to už nie. Bez nich áno, to má potom akú logiku? Vy prídete o Tri služby a 3 Sim karty. Prosím ozvy te sa mi na t.č. 09xxxx Ďakujem. P.S. konkurencia tak isto ponúka konzoly k novým paušálom. Ak by sa to malo riešiť dlho a aj tak všetko doplatiť a doplatil tak to skúsim niekde inde. Pretože som to mohol splácať k tomu Paušálu tú omeškanú sumu. Mesačne platím cca 140 eur plus dobíjanie kreditu. Skús ste mi vyjsť v ústrety prosím vás keď už idú tie vianoce pretože to potrebujem čo najskôr. 
    • Od Ferri1990
      Zdravím, 
      prečo nejde zmeniť žiadnou cestou (v appke, ani cez infolinku) z pausal Áno XL na dátovo nekonečný T Data HD? Cena je vyššia, akurát nemá neobmedzené minúty a SMS. Mam viazanosť samozrejme.
    • Od blaskovamarcela
      Prosím o Vás o kontaktovanie z retenčného oddelenia. Ďakujem
    • Od samomuransky
      Zdravím,
      aktivoval som si T-Dáta 25 ku ktorým je poskytovaná služba Magio Go Benefit - jej aktivácia sa mi zobrazuje aj v Telekom aplikácií. Nedarí sa mi ale prísť na to ako službu využiť, teda s akými údajmi sa prihlásiť do samotnej aplikácie Magio Go. Viete mi s tým prosím poradiť?

      Ďakujem.
    • Od Nora.13
      Dobry vybrala som si paušál T nekonečno  s novým číslom a chcela som sa opýtať či sa môžem pre telefón zastaviť aj na predajni kde vyplatim aj poplatky 
    • Od app_13adamova
      Dobrý deň.
      Máme Magio Internet-vzduchom a chceme prejsť na vyšší balík.
      Nestacia nám dáta.
      Je to možné aj cez internet, alebo treba navštíviť prevádzku.
      Dakujem. S pozdravom Jakubis-Adamová