sidebar
  • Podobný obsah

    • Od tinabagin
      Dobrý deň pošlete mi koľko budem platiť tento mesiac za paušál 
    • Od luky206
      Dobry den bol som odpojeny a chcel by som sa spytat co je potrebne na pripojenie 
    • Od andelovadominika1
      Dobrý den, mala som omeškania s platbou faktúry, tak ma vypli, no po zaplatení mi to za pár dní štandardne sprístupnili, no internet v mobile mi nejde. Dokúpila som si aj balíček dát navyše, nakoľko som si myslela, že som ich prečerpala, no aj napriek tomu mi nejde internet. Viete mi poradiť či mám rovno volať zákaznickú linku? Ďakujem
    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J
       
       
       

    • Od Mi123456
      Miroslav Šumský adresát 410*****01 . Dňa20.5.2020 sme nesprávne  uviedli VS  na sumu €31,51 a to  8773*****4, správny VS je 8*****9229, žiadam preúčtovať sumu 31,51 na správny VS, nakoľko ma upomínate o neuhradení, táto faktúra bola kompletne zaplatená. Ďakujem
    • Od RobertBrsel
      Dobry den.chcem sa opytat na prvu fakturu.napisali ste mi email ze koli tolkemu cakaniu ze s prvej fakturi odpustite 20€ a ked nam prisla faktura tak som platil plnu cenu.. cakal som ze to dodrzite ale som sklamany skoro 4mesiace som cakal na zapojenie.. za odpoved vopred dakujem. RÓBERT BRŠEL
      Dobry den pan Brsel,
       
      odpovedam na Vas podnet ohladom zriadenia pevneho internetu a televizie na adrese Hornohajska 304/19, Travnica.
       
      Preverila som na nasom technickom oddeleni, ze realizaciu sluzby riesi dodavatel, ktoreho sme oboznamili so vsetkymi urgenciami na zriadenie od 07. 01. 2020.
       
      Rada by som Vas ubezpecila, ze Vasa spokojnost a zvysovanie kvality vo vztahu k zakaznikovi je nasim cielom, o to viac ma mrzi, ze ste sa prave Vy nemali moznost o tom presvedcit v praxi.
       
      Dovolte mi zaroven uviest, ze zriadovanie sluzieb realizujeme v zavislosti od technickych a prevadzkovych moznosti v danej lokalite.
       
      Aby som Vas presvedcila, ze si vazime Vami prejavenu doveru, po zriadeni sluzieb Vam v nasledujucej fakture zadame dobropis vo vyske 20,00 € s DPH.
       
      Verim, ze v kratkom case budete vyuzivat nase sluzby k Vasej spokojnosti.
       
      S uctou
       
       
      Slovak Telekom, a. s.
      Tim reklamacii
      Bajkalska 28, 817 62 Bratislava
      <http://www.telekom.sk>