Aktivacia VoLTE

Otázka

  • 0

Kde sa teraz aktivuje VoLTE ? Cez SMS je to pozastavene.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

11 odpovedí na túto otázku

  • 1

Opät sa mi zda ze pisem nezrozumitelne.

Vyssie som napisal ze som to aj vyskusal na cisle 0800 123 456 a bez problemov funguje.

Tu su obrazky. Na prvom som Volte vypol, na druhom zapol. Pekne vidno ze 4G datove spojenie nie je prerusene pocas hovoru pri aktivnom Volte a je tam znacka HD hovoru.

https://i.postimg.cc/Gmmst2D4/VOLTE.jpg

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ok nic, sam si aj odpoviem. Je to pozastavene uplne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zavolať na zákaznícku linku 0800123456,respektíve zájsť osobne do Telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neda sa ziadnym sposobom. Pytal som sa priamo Telekomu. Vsetky aktivacie su z technickych pricin uplne pozastavene. Prakticky je to v polozrusenom mode, neviem co sa deje ani kedy to obnovia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A ty nemáš VOLTE aktívne? Jedna sa o novú aktiváciu na  novom čísle?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aktivacia VOLTE cez SMS uz konecne po dlhych mesiacoch funguje.

Nie nemal som aktivne. Nemal som doteraz taky telefon, ktory by milostivy Telekom podporoval. Telefon samozrejme VoLTE podporoval, ale kedze LG ukoncilo u nas lokalnu distribuciu tak som mal Polsku distribuciu, ktoru Telekom samozrejme nepodporuje. Nikdy som to teda ani nemal aktivovane.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Žial to nie je možné cez SMS aktivovať  pre niečo "nevysvetliteľné" :-D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Žial to nie je možné cez SMS aktivovať  pre niečo "nevysvetliteľné" :-D

To je reakcia k comu teraz ? Vyssie pisem ze aktivacia cez SMS uz FUNGUJE. Pisem nezrozumitelne ?

Co som bol informovany tak robili nejake väcsie technologicke zmeny v sieti, alebo nieco take.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

To je reakcia k comu teraz ? Vyssie pisem ze aktivacia cez SMS uz FUNGUJE. Pisem nezrozumitelne ?

Co som bol informovany tak robili nejake väcsie technologicke zmeny v sieti, alebo nieco take.

práve naopak, nefunguje. Na základe tohto príspevku som to skúsil aj ja na viacerých číslach a stále prišla odpoveď o technickom probléme.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

práve naopak, nefunguje. Na základe tohto príspevku som to skúsil aj ja na viacerých číslach a stále prišla odpoveď o technickom probléme.

13.5. ked som posielal SMS prisla odpoved o technickom probleme. V pondelok 23:09 som skusil a uz islo. Prisla odpoved ze mam sluzbu aktivnu. Aj som vyskusal a funguje konecne. Screen SMSiek je nizsie.

https://i.postimg.cc/X7HqQBQ4/Screenshot-20200527-210218-Messages.jpg

Editoval/-a Edo
preklepy

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Edo oficiálne to cez SMS nejde, to, že ti to ide by som nepripísal SMS správe. Tieto hlásenia dostanem i ja, no napriek tomu VoLTE zostáva neaktívne. Ale vyskúšaj a podel sa s nami tu v diskusii. Budeme radi, keď nám napíšeš, či ti reálne VoLTE aj ide. Ďakujeme a želám príjemný deň

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od romanjek
      Prečo mi Telekom deaktivoval dáta na predplatenke, keď balík 3 GB na 30 dní je za 6 € a v čase automatickej obnovy (a miesto nej deaktivácie)  29.11. o 22:36 som mal preukázateľne kredit 7,66 €  ? Pričom kredit neobsahoval žiadne bonusové centy, je to rýdzo môj vlastný kredit.
      Prišiel som takto o 12 GB voľných dát, ktoré som si počas minulých mesiacov poctivo zaplatil a nasporil. 
      Bude mi balík 3GB/30 dní obnovený, aj so strateným objemom dát?
    • Od pipi8913
      Mam na mojom mene (rodnom čisle)  6 karty (Televizia a Internet a Pevnu linku) 5-ti sme v magente , ale aj na tu 6-tu si chcem posielať data dá sa to neako. 
    • Od vlcek
      Dobry den,
      nefunguju mi data v pausale bez zavazkov, v mobile je svetko nastavene dobre, s inou sim v mobile vsetko ide iba s mojou sim s pausalom bez zavazkov nejdu. Cez telekom aplikaciu mam aktivovane bonusove nekonecne data ale ziadne data telefon neprijima. Je v pokryti 4G a signal je plny.
      MT je MOTOROLA s androidom 10
      Dakujem za kazdu radu
    • Od petergb17
      V programe "Bez zavazkov" je možné kúpiť dátový balíček DATA 1GB za 3€ na mesiac.
      Otázka:  Po aktivácii cez  cez aplikáciu je tento balík aktívny automaticky aj nasledujúce mesiace, alebo to treba znova aktivovať každý mesiac?
       
    • Od Lucka
      Ahojte,

      Mám skvelú správu pre členov Magenta 1 skupiny. Telekom pridáva bezplatne ďalšie dáta do troch programov vo verzii v Magenta 1.

      Dva štandardné programy Ideál 21 a Ideál 23 získavajú bezplatné navýšenie dát vo verzii v Magenta 1 ďalší 1 GB dát. Po novom tak má Ideál 21 až 3 GB namiesto 2 GB a Ideál 23 až 4 GB namiesto 3 GB. Vo verzii bez Magenta 1 ostávajú objemy dát v paušáloch zachované (1 GB a 2 GB).

      Viac dát ocenia aj tí biznis zákazníci, ktorí využívajú variant Biznis Premium 23. Novinkou v Magenta 1 verzii pôjde o 4 GB mesačne, takže tiež získate extra 1 GB dát bezplatne.

      Zmena na viac dát bude nabiehať postupne v priebehu októbra podľa štartu vašich zúčtovacích období. Ak zákazníkovi začína paušál 1.10, prebehne zmena k tomuto dátumu. Ak napríklad k 15.10, dostane paušál v novej verzii v tomto termíne.
      Nájde sa tu niekto, kto túto novinku využije? Pochváľte sa v komentároch  

       
      prajem pekný deň
      Lucka 
    • Od Kopino
      Dobrý deň, opisoval som tu problém so službou StreamOn dňa 5.9.2020, do dnes nemám odpoveď žiadnu. Zaplatil som 10€ za službu ktorú nemôžem ani využívať a ešte mi to aj zobralo dáta. Čakáte kým budem nútený si kupovať denne dáta alebo?