sidebar
  • Podobný obsah

    • Od andelovadominika1
      Dobrý den, mala som omeškania s platbou faktúry, tak ma vypli, no po zaplatení mi to za pár dní štandardne sprístupnili, no internet v mobile mi nejde. Dokúpila som si aj balíček dát navyše, nakoľko som si myslela, že som ich prečerpala, no aj napriek tomu mi nejde internet. Viete mi poradiť či mám rovno volať zákaznickú linku? Ďakujem
    • Od tomasiko
      Ako to že mám aktivovanú službu streamon a ťahá mi YouTube moje data čo mám s tým robiť ???
    • Od silvo2577
      Zdravím. Veľmi pomalí mam internet či s balíkom ci bez balíku proste nula bodov. Prečo? 
    • Od lubo...1987
      Dobry den je tu niekto kto byva za presnejsie cast Zavodie, hajik a atd ze aku rychlost 4g internetu chytate. Zvazujem zmenu z vdsk na 4g len vsade mi povedia inu rychlost a na nete dokazuju cca 300mbps
    • Od zobacny
      Nebudú v júni neobmedzené dáta?
    • Od noy1988
      Dobry den chcem sa len opytat jednu otazku
      Pred cca rokom som si kupil 4G internet na doma ktory som mal na 14 dni zadarmo
      Neskor som ho vratil po par dnoch nakolko kapacita GB bola nedostacujuca.
      Lenze po nejakom obdobi ste tu kapacitu GB navysili ale internet uz zevraj nemozem mat kvôli pokrytiu co sa mi nezda nakolko pred rokov som ho normalne vyuzival.
      Takze sa chcem opytat alebo poziadat o preverenie dostupnosti detailne nie cez vasu MAPU DOSTUPNOSTI.
      Adresa :   
      mesto : Vrable 
      ulica : Obecna 288
      PSC : 95201
      Dakujem
      0948509021