platba SMS

Otázka

  • 0

dobrý den,

žádala jsem o vyjádření k existenci sítí č.6612007643. poslala jsem již 2x sms v požadovaném tvaru, jako platbu za vyjádření, ale vyjádření stále nejde stáhnout. prosím co mám udělat abych vyjádření získala.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ElenaJ
      Dobry den,
      vcera 18.3.2020 okolo poludnia som bola svedkom ako prepravna firma SIPEKOM (preprava stavenych materialov, SPZ MA943DV, tel kontakt 0903720200), ktora prepravovala na nasej ulici nadmernu prepravu a vyrazne poskodila telekomunikacny ci po starom telegrafny stlpik na ktorom je upevneny kabel telefonickeho vedenia. Auto zachytilo kablove vedenie a stlpik ktory je z dreva sa vyrazne poskodil az natolko,, ze pri akomkolvek vacsom vetri hrozi jeho uplne vytrhnutie a celkove poskodenie resp. prerusenie telefonickeho vedenia.  Preto si vas dovolujem o tom informovat a upozornit a poziadat vas o napravu/opravu. Sofer mi dal na seba aj telefonny kontakt, neviem ci vas informoval, tu vam ho pre istotu posielam: 090380693. Moj dom  sa nachadza na Vidlicovej ulici 24, 83101 Bratislava, stlpik sa nachadza priblizne oproti mojho domu v zahrade oproti.
      Prosim vas tymto o urychlene konanie lebo ide vazne poskodenie. V pripade akychkolvek otazok ma nevahajte kontaktovat na 0905203322.
      S pozdravom,
      Elena Jankovicova
    • Od igram_39
      Chcem sa opýtať, či sa dá domontovať optika od prípojky chráničkou na optiku a pripojenie optického vedenia až pri novom dome. V súčasnosti je optický kábel natiahnutý od krabice do rodičovského domu do routera/prijímača. Nový dom je postavený cca 60 metrov od ulice, v súkromnej príjazdovej ceste sú nové siete vrátane prázdnej optickej chráničky. 
      Dokážu montéri zatiahnuť optiku do chráničky, alebo mám akurát možnosť pripojiť sa na internet v starom dome (cez rodičovský dom) a ďalej už len vlastným káblom?
      Ďakujem za odpoveď.
    • Od xxxFIREFOXxxx
      V Ladcoch tahal telekom optiku a rovno cez moj pozemok..... uz som bol v telekome, skusal som sa dovolat operatorovi, ale cez toho bota je to na mesiac. Takze pisem este takto. Za dva dni ten kabel strhnem...
    • Od Marikaa198
      Dobri  potreboval bi som objasñit Holadne tejto zjadost nakolko us presolo vjac ako 30.dni.
      Dobrý deň,
       
      dovoľujeme si Vás informovať, že Vaša žiadosť o Vyjadrenie k existencii sietí u spoločnosti Slovak Telekom, a.s., bola prijatá na spracovanie dňa 03.01.2020 pod referenčným číslom 6612000110.
       
      Vaša požiadavka bude vybavená najneskôr v zákonnej lehote 15 dní odo dňa prijatia žiadosti.
       
      Vyjadrenie bude pripravené na vyzdvihnutie po zaplatení formou SMS. Inštrukcie k platbe obdržíte v ďalšom notifikačnom emaili, ktorý Vám bude zaslaný po spracovaní Vašej žiadosti..
       
    • Od Veronika781
      Nemôzem nikde na internete najst ako dlho je ziadost o existencii sieti (TKZ) platná. Vie mi niekto poradit?