Faktura

Otázka

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Zavolaj na bezplatnú linku 0800 123 456, alebo napíš mailom na office@telekom.sk  a požiadaj nech Ti pošlú kópiu faktúry.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak ti poslali elektronickú faktúru tak nič, nakoľko faktúru poslali. sme v časoch kedy sa šetria lesy a všetci prechádzajú na elektronickú formu komunikácie. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

ak neposlali pravdepodobne este poslu ...rozposielaju to podla datumov spaltnosti... ja mavam splatnost tak 2.-3. nasledujuci mesiac (v Aprili ) za Marec napr. a fakurta mi chodi  okolo 18-20 v danom mesiaci ... Ale informuj sa pre istotu na 0800123456 informacia nezaskodi.

Editoval/-a filipec12

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od jana.stankovicova
      Pošlite mi, prosím, faktúru za pevnú linku za júl 2021, pretože v emaile nebola priložená.
      Jana Stankovičová, Žilina
    • Od petovavrek
      Dobrý den
      Vcera som si zakúpil za 9.99€ nejakú vec do jednej hry,strhlo mi to peniaze v úctu to je v poriadku ale prečo sa mi táto suma zarátala aj do faktúry aj keď to je už zaplatené?
    • Od peter.szasz354
      Dobry den,
      na svoje ICO mam u Vas dve cisla. Mohli by ste prosim faktury zlucit do jednej?
    • Od daniela.puskasova
      Dobry den prajem,
      prosim Vas chcem sa spytat ohladne faktury za intenet a TV. Fakturu dostavam elektronicky vzdy na zaciatku mesiaca pokryvajucu predchadzajuci mesiac ako fakturacne obdobie.
      Zamestanavatel nam umoznil preplatenie intenetu ale da sa to vyziadat iba do konca juna. Je mozne poslat fakturu za fakturacne obdobie jun do konca juna?
      Vopred dakujem za odpoved
    • Od agatasedlakova
      faktúry za predošlé obdobia
       
    • Od r.hlubinak
      Zdravím všetkých, mám taky problem ze po predĺžení zmluvy za internet a televiziu dostávam iné faktúry (ceny za služby) ako bolo dohodnute pri objednávke cez eshop. 
      Uvediem príklad :
      1. Faktura mala byt 32€ a prišlo mi zaplatit 20€. 
      2. a 3. faktúra mala byt 22€ pričom 2. mi prišla 28€ a 3. až 36€
      4. až 24.  by mala byt 34€ a normalne sa obavám co ma čaká v najbližšej faktúre. 
      Moja otázka znie ci je toto normálne a alebo ako to riešiť.  V prilohe posielam dohodnute sumy ci som nieco zle pochopil alebo niekde nastala chyba. Ďakujem