Zmena paušálu

Otázka

  • 0

Dobrý deň, začiatkom tohto roku mi skončila viazanosť na jednom čísle, rád by som ho zmenil na paušál Áno S, navštívil som predajné miesto aj telefonoval na zákaznícku linku, no v oboch prípadoch mi bolo oznámené, že sa to nedá resp. že im to z nejakého neznámeho dôvodu nedovoľuje systém. Na webe možnosť objednania tohto paušálu nie je. Odkázali ma na on-line podporu. Čo s tým ďalej robiť? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Aj napriek tomu, že sa telekom vyjadril, že ANO S paušál ako taký nezrušil, prestal ho ponúkať len online, ale na predajniach je stále dostupný, tak realita je úplne opačná. 

Nie len, že ho prestali ponúkať onliny, prestali ho ponúkať  vôbec. Vôbec sa nedá záložiť

a zákazníci, ktorí mali tento paušál aktívny a ešte v dobe viazanosti 24 mesiacov, tak im ho natvrdo zrušil. 

sľuby sa sľubujú, blázni sa radujú.  je tu o tom aj vlákno, ak ho nájdem, pridám ho sem. 

tak a tu je to vlákno. 

 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar