Daj puk kód na čí

Otázka

  • 0

Potrebujem puk kód na moje paušálne číslo 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Zavolaj na linku 0800 123 456, alebo napíš mailom na office@telekom.sk, alebo osobne na predajni Telekom, ale neviem či  teraz budú predajne fungovať, lebo Korona:-(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Fungujú bez problémov..... Len sa dlhšie čaká na spojenie s operátorom.

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V aplikácii Telekom je PUK dostupné 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od branopiskura
      Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, čo mám robiť ak mi ostávaju už len 2 pokusy zadania PUK kodu, zadávam správny PUK, potom odomna popýta nový PIN ten zadam tiež, následne sa opýta na overenie PIN, zasa zadam, potvrdím a naapíše mi chyba...neviem čo mám robiť
    • Od giovanni
      Moje mobil čislo je 0911***007, na otvorenie mobilu som používal odtlačok prsta,keď som dnes zapol mobil,tak mi nereagovala táto funkcia,preto som použil PIN kod,oznamilo mi,že je to nesprávný PIN,teraz zasa požaduje PUK kod,ten bohužial nepoznám,niekde som ho založil a nemôžem ho nájsť,môžete mi pomôcť? 
    • Od elahankova76
      Prosím o zaslanie ID kódu ďakujem
    • Od ZuzkaBacova
      Dobrý deň vážený Telekom volám sa Dana Bednárová uz to budu asi 2 mesiace kedy som vas kontaktovala moj problém je že som zabudla svoj pin kód takže som si zablokovala telefón puk kod žiaľ nemám neviem stratila som papiere volala som vam uz minimálne 5 krát s tým že ste mi povedali že nový pin a nový puk kod mi pošlete na moju adresu doteraz mi nič neprišlo bola som aj na pošte žiadnu poštu pre mňa nemali vraj ste mi to posielali aj emailom na email som sa prihlásila žiaľ správy žiadne keďže žijem v Nemecku nemám sa ako.dostavit do predajne a vyžiadať si nový pin aj puk kod táto situácia je nehorázna bez telefónu som.uz 2 mesiace neviem sa prihlásiť na internet banking pretože potvrdzovacia sms mi chodí na moje číslo je to pre mňa problém pretože musím platiť nejaké platby a keďže mám vypnutý telefón nastali problémy nechápem ako je to možné že za 2 mesiace ste to neboli schopný vyriešiť na slovensko sa chystám až v júli takže je to nepredstaviteľné že budem dovtedy bez telefónu prosím vás da sa to nejako vyriešiť? Ďakujem 
    • Od duricajaroslav
      viete niekto poradit ako zistim pin kod ? dakujem
    • Od dezider13
      dobry den poprosim vas o zaslanie puk kodu na meno dezider kl;ec  mierova 1430/45  cislo 0903780918 na email randy6691@azet.sk