Zablokovanie Sim karty

Otázka

  • 0

Dobrý deň vážený Telekom volám sa Dana Bednárová uz to budu asi 2 mesiace kedy som vas kontaktovala moj problém je že som zabudla svoj pin kód takže som si zablokovala telefón puk kod žiaľ nemám neviem stratila som papiere volala som vam uz minimálne 5 krát s tým že ste mi povedali že nový pin a nový puk kod mi pošlete na moju adresu doteraz mi nič neprišlo bola som aj na pošte žiadnu poštu pre mňa nemali vraj ste mi to posielali aj emailom na email som sa prihlásila žiaľ správy žiadne keďže žijem v Nemecku nemám sa ako.dostavit do predajne a vyžiadať si nový pin aj puk kod táto situácia je nehorázna bez telefónu som.uz 2 mesiace neviem sa prihlásiť na internet banking pretože potvrdzovacia sms mi chodí na moje číslo je to pre mňa problém pretože musím platiť nejaké platby a keďže mám vypnutý telefón nastali problémy nechápem ako je to možné že za 2 mesiace ste to neboli schopný vyriešiť na slovensko sa chystám až v júli takže je to nepredstaviteľné že budem dovtedy bez telefónu prosím vás da sa to nejako vyriešiť? Ďakujem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

ja len že toto je fórum pre klientov telekomu pod správou telekomu. 

takže kým sa ku tomuto dostanú telekomáci, tak si zrejme počkáš, .... ak teda dostanú. 

@ZuzkaBacova

v každom prípade, pokiaľ si im častejšie volala počas tých dvoch mesiacov s tým, že si dva mesiace dozadu žiadala PUK a stále si nič nedostala, napíš na office@telekom.sk alebo zavolaj na zákaznícku linku a žiadaj reklamáciu teda dobropis za posledné dva mesiace, keďže  chybou telekomu si nemohla využívať služby za ktoré si platíš.  a garantujem ti, že akonáhle budú mať reklamačku na stole tak sa to pohne. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od dominikanikaa1999
      Prosím vás pekne viem dostať pin kód a puk kód aj telefonicky? 
    • Od dominikanikaa1999
      Dobrý deň, prosím vás chcela by som sa opýtať kde zistím čo najrýchlejšie svoj puk kód.. Keďže nemám prístup k svojím papierom od sim karty? Vopred ďakujem. 
    • Od branopiskura
      Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, čo mám robiť ak mi ostávaju už len 2 pokusy zadania PUK kodu, zadávam správny PUK, potom odomna popýta nový PIN ten zadam tiež, následne sa opýta na overenie PIN, zasa zadam, potvrdím a naapíše mi chyba...neviem čo mám robiť
    • Od giovanni
      Moje mobil čislo je 0911***007, na otvorenie mobilu som používal odtlačok prsta,keď som dnes zapol mobil,tak mi nereagovala táto funkcia,preto som použil PIN kod,oznamilo mi,že je to nesprávný PIN,teraz zasa požaduje PUK kod,ten bohužial nepoznám,niekde som ho založil a nemôžem ho nájsť,môžete mi pomôcť? 
    • Od elahankova76
      Prosím o zaslanie ID kódu ďakujem
    • Od richard.cimbak
      Potrebujem puk kód na moje paušálne číslo