Otázka

  • 0

Ahoj viete mi prosím vás poradiť mam ponuku na telefón mam paušál ano m dáta môžem si zobrať na tento paušál zobrať hernú konzolu xbox one s?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

no mne na webe pise ze koniec viazanosti  21.8.2021  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A máš už k paušálu nejaký telefón, alebo iné zariadenie?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Nie žiadne ešte pred 3 dňami mi prišla ponúka ze mam nárok na telefón ale chcel by som hernú konzolu xbox one s ale neviem ci mi to daju.

Editoval/-a yanko45

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak Ti prišla ponuka, že máš nárok, je jedno či si vezmeš telefón, alebo konzolu, napíš im na chat, alebo nechaj na stránke číslo ak Ti vyskočí také okno a oni Ti zavolajú a objednávku spracujú.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Ema123
      Ahojte chcem sa spýtať aka je výška zabezpeky keď som ako novy zákazník a chcem paušál + Iphone 11 pro max. Ďakujem 
    • Od Ema123
      Dobrý deň chcem sa spýtať keď prídem osobne na pobočku a chcem si zobrať paušál aj telefon je potrebný aj výpis z bankového účtu? Ďakujem 
    • Od Simona_Zahradnikova
      kedy zvycajne chodi k vam kurier od telekomu, pripadne kedy da o sebe vediet ze v ktorom case cca pride?
    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je
    • Od Lucka
      Ahojte,
      Prinášam vám TOP správu tohto leta! V Telekome štartujeme predpredaj čerstvých noviniek Samsung Galaxy Note20 a Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G. Telefóny boli predstavené len pred niekoľkými hodinami  a sme radi, že ich predobjednávku už teraz viete uskutočniť aj v Telekome! Samozrejmosťou je naša web zľava do výšky 20 eur  
      Predobjednajte si našu novinku už teraz a získajte navyše príslušenstvo úplne zdarma!
      K dispozícii je niekoľko zariadení, ktoré po splnení podmienok Samsungu (viď postup nižšie) získate spolu s predobjednávkou.  K telefónu Samsung Note 20 môžete dostať:  Herný ovládač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo slúchadlá Galaxy Buds+. K telefónu Samsung Note 20 Ultra 5G zasa viete získať:  Herný ovladač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo Galaxy Buds Live.  
       
      Návod ako postupovať ak chcete získať bonus od Samsungu:
      1.      Myslite na to, že je potrebné uskutočniť predobjednávku v dátume od 5. 8. do 20. 8.
      2.      Ďalší a dôležitý krok pre získanie bonusu je predregistrovať sa na samsung-bonus.eu do 20. 8., týmto vyjadríte svoj záujem o bonus.
      3.      Od 21. 8. do 21. 9. doregistrujete identifikačné údaje svojho nového telefónu a potrebné údaje na samsung-bonus.eu.
      4.      Po schválení zaregistrovaných údajov, vám bude e-mailom zaslaný link a e-voucher na príslušenstvo podľa vlastného výberu, ktorý môžete využiť do 21. 10. v e-shope samsung.sk.
       
      Viac informácií nájdete na webe Telekomu
      Tak čo? Zaujali vás nové telefóny? Kto z vás využije aj štedrú nádielku od Samsungu? Podeľte sa o svoje nákupy a názory, som zvedavá J

    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?