nespokojnost s vasou firmou

Otázka

  • 0

MAM SLUZBU TELEFON M INTERNET L A VASI OPERATORY MY STALE NUKAJU TELEFON L A INTERNET XL  KED SI TO NEPRAJEM ANI NA TIE TRI MESIACE HOCI JE TO V CENE TELEFON M INTERNET L A CHULOSTIVE OSOBNE UDAJE SA PYTAJU CEZ TELEFON ASI SI NAJDEM INEHO OPERATORA..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

mas viacero moznosti, ak ti to cez telefon nevyhovuje tak mozes ist osobne do predajne

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pepsi, mám pocit, že nečítaš poriadne. :D

on má služby zriadené, ale nachádza sa v prvých 3ch mesiacoch od podpísania zmluvy, takže má nárok na skúšobnú dobu (3 mesiace) o úroveň vyššie služby ako si objednal. (na skúšku / test) 

a telekom ho furt otravuje aby si to dal a tie služby zadarmo vyskúšal. 

no a jemu sa to otravovanie nepáči. 

nežiada tu radu, pomoc..... proste sa len potreboval posťažovať. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň. Som Vaša klientka  už 30 rokov. 3 marca som podpísala predlženie zmluvy na ďalšie 2 roky, ale miliónkrát som to už olutovala. Od 3.marca/ 2 hodiny po podpísaní zmluvy/ nám nefunguje internet, magio televízia. Aspoň 20 x som volala poruchy, ale ohlási sa automat s menom Marek, a dáva inštrukcie.

Poruchy odstraňujete do 48 hodín, ale ubehlo už toľko času, a stále nič, Myslím si, že dosť veľa platím za služby, aby ste sa snažili takéto problémy riešiť čím skôr a nenechať klientov 2 dni bez televízie a internetu. Platím za celý mesiac/ tj 30 dní/. Dva dni / možno že bude aj viac/ som nevyužila Vaše služby, vrátite rozdiel?

Kde môžem podať sťažnosť? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň. Som Vaša klientka  už 30 rokov. 3 marca som podpísala predlženie zmluvy na ďalšie 2 roky, ale miliónkrát som to už olutovala. Od 3.marca/ 2 hodiny po podpísaní zmluvy/ nám nefunguje internet, magio televízia. Aspoň 20 x som volala poruchy, ale ohlási sa automat s menom Marek, a dáva inštrukcie.

Poruchy odstraňujete do 48 hodín, ale ubehlo už toľko času, a stále nič, Myslím si, že dosť veľa platím za služby, aby ste sa snažili takéto problémy riešiť čím skôr a nenechať klientov 2 dni bez televízie a internetu. Platím za celý mesiac/ tj 30 dní/. Dva dni / možno že bude aj viac/ som nevyužila Vaše služby, vrátite rozdiel?

Kde môžem podať sťažnosť? 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

pepsi, mám pocit, že nečítaš poriadne. :D

on má služby zriadené, ale nachádza sa v prvých 3ch mesiacoch od podpísania zmluvy, takže má nárok na skúšobnú dobu (3 mesiace) o úroveň vyššie služby ako si objednal. (na skúšku / test) 

a telekom ho furt otravuje aby si to dal a tie služby zadarmo vyskúšal. 

no a jemu sa to otravovanie nepáči. 

nežiada tu radu, pomoc..... proste sa len potreboval posťažovať. 

informovanost, ak mu to nukaju tak sa este nenachadza v prvych 3mes. :) ale skoncila mu viazanost a oslovili ho s ponukou. Prisiel sa postazovat na telefonicke riesenie jeho sluzieb, tak som mu odporucil alternativu ... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

hmm alternatívu, že má po viazanosti som nezvážil.... :D 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar