Otázka

  • 0

Dobrý deň.  Asi 3 týždne dozadu sa mi vrátil samsung A50 z opravi koli pokazenemu slúchadlu. No ta istá chyba je tu znova. Nieje možné výmena kompletne celého telefónu alebo niečo na ten sposob ? Tiež ma už nebaví mať svoj telefón len nejaký ten čas a znova ho vrátiť. Ďakujem.. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Na toto budeš mať nárok až keď sa prejaví tá istá chyba 3x po sebe.Resp. po 3 takých istých reklamáciách

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak to je úžasné no 😁 už len raz stratiť nervy a konečne možno bude aj fungovať... Ďakujem za info 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nemusi to byt rovnaka chyba

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Určite to bude zas len nejaký kontakt lebo deje sa presne to isté. Telefón ide v pohode a z nicoho nič proste slúchadlo odíde počuť iba hlasny šum. Keď pritlačim zadný kryt tak to znova funguje . Ale aj to funguje len niekdy a na niektorý pokus až.  Takže keď chcem volať musím si pekne poklepat po nom a dúfam že naskoči skor ako začne hovor. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Choď ho reklamovať ešte raz a ver že si dajú tento krát záležať na oprave , aby si nedošiel s tou istou chybou tretí krát .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Mirec4167
      Dobry den, budete mat v ponuke Samsung Galaxy A21 a A41? Ak ano, mozete uviest od kedy? Dakujem
    • Od DominikGalovic
      Dobrý deň,Samsung už pred týždňom vydal aktualizáciu na android 10 pre a50ku,kedy sa dočkáme aj my čo máme telefón od vás?! 
    • Od maria.medlova
      Dobrý deň, máme problém so silou mobilných dát, teda s pripojením na mobilnu sieť. Je to na chate v lokalite Látky-Prašivá .
      Vedeli by ste poradiť čo s tým.?
    • Od dododanken1262
      zdravim.chcem sa spytat preco telekom predava galaxy s10+ za 850e,ked v klasickej predajni sa da kupit za 600e?
    • Od yanko45
      Ahoj chcem sa spytat mam paušál ano m dáta mam narok na telefón ale ked dam ze chcem kupit samsung galaxy a20e tak mi vypíše ze nemám nárok na predĺženie zmluvy ako to je? Pisal som do telekomu email a povedali že mam narok na telefón ale neviem ako ho objednať cez web mam zaujem o samsung galaxy a20e.
    • Od Miška
      Ahojte, 
      od 11.02.2020 si môžete na našich stránkach predobjednať nový Samsung Galaxy S20, S20+ alebo S20 Ultra 5G. A pokiaľ stihnete predobjednávku do 08.03.2020, môžete mať nový Samsug aj s bonusom, slúchadlami Samsung Galaxy Buds+. 
      Ako to funguje? Každý zákazník, ktorý si v období od 11.02. do 08.03.2020 predobjedná zariadenia Galaxy S20+ alebo Galaxy S20 Ultra 5G na našich stránkach a v tom istom období sa predregistruje na stránke www.samsung-bonus.eu, získa ako bonus slúchadlá Galaxy Buds+. Viac o uplatnení bonusu nájdete tu.

      Pozor! Bonus k predobjednávke sa vzťahuje len na predobjednané zariadenia Galaxy S20+ a Galaxy S20 Ultra 5G. Bonus sa nevzťahuje na model Galaxy S20.