Neviem na aky ucet je moje cislo aktivovane

Otázka

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ferancova
      Na stránke moj telekom neviem sa dopátrat kolko ešte možem telefonovat
    • Od zabka_skakava
      Nemám ešte Elektronickú komunikáciu. Chcela som vidieť, dokedy mám viazanosť svojej zmluvy. Prihlásila som sa na portáli Môj Telekom do svojho účtu a podľa popisu na https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/moj-telekom#-0
      má niekde VĽAVO byť Menu PRODUKTY A SLUŽBY, kde mám kliknúť na Pripojiť produkty. Žiadne také menu tam nevidím.
      Zmenili dizajn stránky? Alebo som slepá? Jednoducho tie pokyny nie je možné realizovať. Poradí mi niekto?
       
    • Od picurkam
      Ako môżem delegovať?
    • Od janzajden
      Asi mam problem z prihlasením na Môj Telekom. na 0800123777 je iba robot. Pri prihlasovani raz pozna moj mail raz nie a dievčata na 080012345 veľmi pomocť nemôžu.
      bol by som rad keby som to konečne vyriešil. 
      JZ
    • Od Filip.Perrot
      Dobrý deň
      Chcel by som sa opýtať ako sa dá zrušiť  účet  na Môj Telekom.
      Ďakujem za odpoveď.